Strona 1 z 1

MK3- problem z wlaczeniem el. obrotomierza

: pt sty 21, 2005 13:20
autor: makaron22
probowalem wlaczyc elektryczny obrotomierz według instrukcji zamieszczonej w dziale porady, ale u mnie wogole cos innego sie wyswietla. po wlaczeniu i wylaczeniu zaplonu (z przytrzymanym przyciskiem na zegarze) powinna pokazac sie cyferka 1 natomiast u mnie wyswietla OEL a po nacisnieciu przycisku 17 01 lub 17 02 nic poza tym. Jak wlaczyc ten obrotomierz?

P.S. golfik jest z 1992 roku 1.8 GL

Re: MK3- problem z wlaczeniem el. obrotomierza

: pt sty 21, 2005 13:39
autor: wojak7
makaron22 pisze:probowalem wlaczyc elektryczny obrotomierz według instrukcji zamieszczonej w dziale porady, ale u mnie wogole cos innego sie wyswietla. po wlaczeniu i wylaczeniu zaplonu (z przytrzymanym przyciskiem na zegarze) powinna pokazac sie cyferka 1 natomiast u mnie wyswietla OEL a po nacisnieciu przycisku 17 01 lub 17 02 nic poza tym. Jak wlaczyc ten obrotomierz?

P.S. golfik jest z 1992 roku 1.8 GL
.,.........ty nie masz przytrzymywać przycisku zegara tylko przycisku kasowania kilometrów...trzymaszgo włączasz, wyłączasz i znowu włączasz i możesz go póścić wtedy wyświetla ci się 1 naciskasz na nigo kolejno aż dojdziesz do siedem i uruchamiasz auto!!!!
Prościej się nie da!!!

: pt sty 21, 2005 13:42
autor: makaron22
sorki, chodzi o przycisk kasowania kilometrow po prostu zle napisalem,

: pt sty 21, 2005 19:36
autor: mwwd
bo w poradach jest chyba cos nie tak. Najpierw trzeba włączyć zapłon, a potem wcisnąc i przytrzymać przycisk od kasowania kilometrów, wyłączyć zapłon i włączyć i sie pokaże 1. Wtedy puścic i przyciskac tak dlugo az sie pojawi 7. Tak mi sie wydaje.

: wt lut 01, 2005 00:20
autor: daniel1000
witam, mam pytanie do szpeców od liczników

(Golf III CL 1,4i ADB /93 - czyli straszna bieda, ale powinno to działać co piszecie - u innych działa)

Chce korzystać z tego cyfrowego obrotomierza.
Robie wszystko tak jak piszą w poradach, i jest ok do momentu jak włączam silnik (tzn uzyskuję cyferkę 7 i przekręcam na rozruch - nie w drugą stronę). Zamiast pokazywac obroty wyswietlacz się po prostu resetuje, i znowu pokazuje TRIPa

Co to może być?
(nie jest to raczej z powodu spadku napięcia akumulatora przy rozruchu, bo wartość TRIP zostaje)

z góry dzięki za każdą radę

: wt lut 01, 2005 01:45
autor: czerepacha
ja u siebie ribilem tak:
1.przekrecalem zaplon(zapalone kontrolki)
2.wciskalem przycisk od kasowania trip'a
3.wylaczalem zaplon
4.ciagle trzymajac przycisk odpalalem auto pozniej 7 razy wciskam przycisk i byly i dziala cyfrowy obrotek :grin:

ale ostatnio nie mam pojecia dlaczego nie moge odpalic tego obrotomierza, probowalem juz na rozne sposoby i nic kupa. co najwyzej skasowalem kilka razy trip'a!!
dziwna sprawa mial ktos tak??

: wt lut 01, 2005 02:29
autor: Gość
mwwd pisze:bo w poradach jest chyba cos nie tak. Najpierw trzeba włączyć zapłon, a potem wcisnąc i przytrzymać przycisk od kasowania kilometrów, wyłączyć zapłon i włączyć i sie pokaże 1. Wtedy puścic i przyciskac tak dlugo az sie pojawi 7. Tak mi sie wydaje.

dobrze gada, w poradach zle napisane, ja sam musialem dochodzic :)

: wt lut 01, 2005 13:12
autor: Obzik
To idzie tak
Wciskasz gówienko do kasowania przebiegu dziennego i 3masz następnie włączasz zapłon wyłączasz i znów włączasz wyskakuje ci number 1 zwalniasz przycisk następnie klikać aż pojawi sie 7 puszczasz i odpalasz i nie ma bata by nie chodziło
Pozdrawiam

: wt lut 01, 2005 20:09
autor: daniel1000
doszedłem wreszcie jak to działa u mnie, i z tego co widze u róźnych ludzi działa inaczej (spotkałem co najmniej ze trzy różne wersje dostania się do obrotomierza), co jest troche dziwne

1. wciskam kasowanie
2. włączam zapłon
3. wyłączam zapłon
4. włączam zapłon
5. puszczam kasowanie
6. wciskam kasowanie i trzymam
7. odpalam silnik trzymając kasowanie (jak nie trzymam to reset sie robi)
8. ustawiam 7 już na chodzącym silniku