[mkII] Czujnk od zbiorniczka z plynem chlodniczym???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

[mkII] Czujnk od zbiorniczka z plynem chlodniczym???

Post autor: Shane84 » czw sty 20, 2005 19:53

Mam gola II w dieslu (1.6). Ostanio pekl mi zbiorniczek na plyn chlodniczy i on byl z czujnikiem. teraz kupilem nowy ale juz bez czujnika!! i caly czas mryga mi kontrolka od wskaznika temp.!! i mam problem jak moge ja odlaczyc calkowicie ??? :(

od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów



Awatar użytkownika
lukdohc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 22:16
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukdohc » czw sty 20, 2005 19:57

podepne sie pod temat ja takze mam mk2 1,6D no wiec mi po odpaleniu wskazowka odrazu przesowa sie na maxa ze woda jest przegzana tak samo lampka swieci sie bezprzerwy i tak non stop co to moze byc?? czy mozliwe jest to ze cos w liczniku??



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Re: Czujnk od zbiorniczka z plynem chlodniczym???

Post autor: Corvax » czw sty 20, 2005 20:00

Shane84 pisze:Mam gola II w dieslu (1.6). Ostanio pekl mi zbiorniczek na plyn chlodniczy i on byl z czujnikiem. teraz kupilem nowy ale juz bez czujnika!! i caly czas mryga mi kontrolka od wskaznika temp.!! i mam problem jak moge ja odlaczyc calkowicie ??? :( [/b]
Nie wiem jak jest w MK2, ale jeśli to czujnik temp. płynu chłodzącego to wydaje mi się że uwalisz w końcu świece żarowe. Jeśli jest to czujnik poziomu płynu, to pewnie można go zewrzeć, albo dac do masy i przestanie mrugać


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw sty 20, 2005 20:05

lukasz pisze:podepne sie pod temat ja takze mam mk2 1,6D no wiec mi po odpaleniu wskazowka odrazu przesowa sie na maxa ze woda jest przegzana tak samo lampka swieci sie bezprzerwy i tak non stop co to moze byc?? czy mozliwe jest to ze cos w liczniku??
W MK3 miałem taki objaw jak za mocno grzebałem w liczniku :). Może być tez coś z czujnikiem temperatury


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
mruf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 01, 2004 20:38
Lokalizacja: podlasie
Kontakt:

Post autor: mruf » pt sty 21, 2005 00:47

heh tez mi mi miga tylko troche pozniej jakas minuta po odpaleniu :otepienie: wczesniej jak pomacalem po wszyskich zlaczkach elektr przy zbiorniczku i chlodnicy przestalo na jakis czas :otepienie: ale teraz znuf miga juz sie przyzwyczailem :grin:
temperatura ok :zakrecony:


[url=http://www.forum.suse.pl][img]http://www.userbars.org/data/media/12/suse2_userbar.gif[/img][/url]

Muranos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt paź 15, 2004 12:47
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Muranos » pt sty 21, 2005 15:22

Apropos tego czujnika w zbiorniku wyrównawczym. to jest czujnik poziomu płynu chłodniczego. Jak zewrzesz te przewody we wtyczce jakims drutem to powinno byc ok.

A jeśli chodzi o wskażnik temp co leci do gury od razu to przyczynymogąbyc rózne. najlepiej zamienic wtyczki na czujnikach miejscami na kolektorze od silnika. Jak po tej operacji bedzie ok to czujnik jest walniety(oba czujniki są takie same). a jak nie to ten trujnogi tranzystor na liczniku do wymiany albo sam moduł ze wskazuwką.

Mam to przerobione bo obie sytuacje w życiu spotkałem.


Wciąż w nim grzebie ale jeszcze jedzie he he

Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » pt sty 21, 2005 15:27

święte słowa, tylko, że ten tranzystorek, to nic innego jak stabilizator napięcia (chyba zbija do 9 lub 9.5V) - to tak w ramach jego zagadkowej roli w całym układzie.
Co do czujnika poziomu płynu w zbiorniczku, to ciesz się, że go nie masz, to z tym wygibasem namęczyłem się kiedyś sporo, stale coś się z nim działo-głównie ciekło z niego. Wymieniłem zbiorniczek na taki bez miejsca na czujnik i mam święty spokój, a poziom płynu sprawdzam gołym okiem :bigok:
Pozdro!


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » pt sty 21, 2005 15:32

święte słowa, tylko, że ten tranzystorek, to nic innego jak stabilizator napięcia (chyba zbija do 9 lub 9.5V) - to tak w ramach jego zagadkowej roli w całym układzie.
Co do czujnika poziomu płynu w zbiorniczku, to ciesz się, że go nie masz, to z tym wygibasem namęczyłem się kiedyś sporo, stale coś się z nim działo-głównie ciekło z niego. Wymieniłem zbiorniczek na taki bez miejsca na czujnik i mam święty spokój, a poziom płynu sprawdzam gołym okiem :bigok:
Pozdro!


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Ciukier

Post autor: Ciukier » pt sty 21, 2005 15:55

Ja mam też problem ze wskazywaniem temperatury, zresztą temat ten poruszany był już wczesniej. Z tym że ja mam mk2 1.3, a dokładnie wskazówka pokazuje mi 3/4 pola a silnik i węże w normiem, dodam że czujnik nowy. W dodatku teraz nie mam czasu się tym zająć, ale do tej pory nie wiem co jest przyczyną tego :panna:



marcins
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt sty 18, 2005 22:42

Post autor: marcins » pt sty 21, 2005 16:45

ja tez mam problem ze wskaznikiem tem. po przekreceniu stacyjki wskazówka idzie na 3/4 a potem spada na maxa. czuinik mam nowy.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » sob sty 22, 2005 15:32

Co do migania tej dziwnej diody to sprawa może być jeszcze inna że nawet jak zewrzesz czujnik to może dalej migać...ja tak mam u siebie w 1,6TD...wskaźnik wskazuje dobrze ale pare sekund po odpaleniu zaczyna migać lampka i tak sobie miga (już nawet na nia nie zwracam uwagi), czujnik mam dobry i wszystko jest w porządku bo jak sie na ciepłym silniku zgasi i zapali drugi raz to juz nie miga...we wczesniejszych tematach na forum wyczytałem że to częsta usterka elektroniki w samym wskaźniku...czyli niegroźne...



Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » sob sty 22, 2005 18:01

dokładnie! Radziłbym olać ta lampkę i dbać o kondycję samego wskaźnika, bo mój znajomy walczył z migającą ot tak sobie kontrolką kawał czasu i na końcu olał, bo w sumie, to jest zbędna, wystarczy patrzeć na zegary i wszystko gra :bigok:


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » sob sty 22, 2005 18:38

Po pewnym czasie człowiek się przyzwyczaja a jak ktoś nie może się przyzwyczaić to trzeba diode poprostu wyciąć...jeżeli wskazówka mówi prawde to nie warto sobie glowy zawracac...w koncu w wiekszosci samochodow nie ma migajacych diodek, a ludzie i silniki z tym zyja...



Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » sob sty 22, 2005 19:04

święte słowa


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 300 gości