[mkII] Czujnk od zbiorniczka z plynem chlodniczym???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mkII] Czujnk od zbiorniczka z plynem chlodniczym???
Mam gola II w dieslu (1.6). Ostanio pekl mi zbiorniczek na plyn chlodniczy i on byl z czujnikiem. teraz kupilem nowy ale juz bez czujnika!! i caly czas mryga mi kontrolka od wskaznika temp.!! i mam problem jak moge ja odlaczyc calkowicie ???
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
Re: Czujnk od zbiorniczka z plynem chlodniczym???
Nie wiem jak jest w MK2, ale jeśli to czujnik temp. płynu chłodzącego to wydaje mi się że uwalisz w końcu świece żarowe. Jeśli jest to czujnik poziomu płynu, to pewnie można go zewrzeć, albo dac do masy i przestanie mrugaćShane84 pisze:Mam gola II w dieslu (1.6). Ostanio pekl mi zbiorniczek na plyn chlodniczy i on byl z czujnikiem. teraz kupilem nowy ale juz bez czujnika!! i caly czas mryga mi kontrolka od wskaznika temp.!! i mam problem jak moge ja odlaczyc calkowicie ??? [/b]
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
W MK3 miałem taki objaw jak za mocno grzebałem w liczniku . Może być tez coś z czujnikiem temperaturylukasz pisze:podepne sie pod temat ja takze mam mk2 1,6D no wiec mi po odpaleniu wskazowka odrazu przesowa sie na maxa ze woda jest przegzana tak samo lampka swieci sie bezprzerwy i tak non stop co to moze byc?? czy mozliwe jest to ze cos w liczniku??
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
heh tez mi mi miga tylko troche pozniej jakas minuta po odpaleniu wczesniej jak pomacalem po wszyskich zlaczkach elektr przy zbiorniczku i chlodnicy przestalo na jakis czas ale teraz znuf miga juz sie przyzwyczailem
temperatura ok
temperatura ok
[url=http://www.forum.suse.pl][img]http://www.userbars.org/data/media/12/suse2_userbar.gif[/img][/url]
Apropos tego czujnika w zbiorniku wyrównawczym. to jest czujnik poziomu płynu chłodniczego. Jak zewrzesz te przewody we wtyczce jakims drutem to powinno byc ok.
A jeśli chodzi o wskażnik temp co leci do gury od razu to przyczynymogąbyc rózne. najlepiej zamienic wtyczki na czujnikach miejscami na kolektorze od silnika. Jak po tej operacji bedzie ok to czujnik jest walniety(oba czujniki są takie same). a jak nie to ten trujnogi tranzystor na liczniku do wymiany albo sam moduł ze wskazuwką.
Mam to przerobione bo obie sytuacje w życiu spotkałem.
A jeśli chodzi o wskażnik temp co leci do gury od razu to przyczynymogąbyc rózne. najlepiej zamienic wtyczki na czujnikach miejscami na kolektorze od silnika. Jak po tej operacji bedzie ok to czujnik jest walniety(oba czujniki są takie same). a jak nie to ten trujnogi tranzystor na liczniku do wymiany albo sam moduł ze wskazuwką.
Mam to przerobione bo obie sytuacje w życiu spotkałem.
Wciąż w nim grzebie ale jeszcze jedzie he he
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
święte słowa, tylko, że ten tranzystorek, to nic innego jak stabilizator napięcia (chyba zbija do 9 lub 9.5V) - to tak w ramach jego zagadkowej roli w całym układzie.
Co do czujnika poziomu płynu w zbiorniczku, to ciesz się, że go nie masz, to z tym wygibasem namęczyłem się kiedyś sporo, stale coś się z nim działo-głównie ciekło z niego. Wymieniłem zbiorniczek na taki bez miejsca na czujnik i mam święty spokój, a poziom płynu sprawdzam gołym okiem
Pozdro!
Co do czujnika poziomu płynu w zbiorniczku, to ciesz się, że go nie masz, to z tym wygibasem namęczyłem się kiedyś sporo, stale coś się z nim działo-głównie ciekło z niego. Wymieniłem zbiorniczek na taki bez miejsca na czujnik i mam święty spokój, a poziom płynu sprawdzam gołym okiem
Pozdro!
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
święte słowa, tylko, że ten tranzystorek, to nic innego jak stabilizator napięcia (chyba zbija do 9 lub 9.5V) - to tak w ramach jego zagadkowej roli w całym układzie.
Co do czujnika poziomu płynu w zbiorniczku, to ciesz się, że go nie masz, to z tym wygibasem namęczyłem się kiedyś sporo, stale coś się z nim działo-głównie ciekło z niego. Wymieniłem zbiorniczek na taki bez miejsca na czujnik i mam święty spokój, a poziom płynu sprawdzam gołym okiem
Pozdro!
Co do czujnika poziomu płynu w zbiorniczku, to ciesz się, że go nie masz, to z tym wygibasem namęczyłem się kiedyś sporo, stale coś się z nim działo-głównie ciekło z niego. Wymieniłem zbiorniczek na taki bez miejsca na czujnik i mam święty spokój, a poziom płynu sprawdzam gołym okiem
Pozdro!
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
Ja mam też problem ze wskazywaniem temperatury, zresztą temat ten poruszany był już wczesniej. Z tym że ja mam mk2 1.3, a dokładnie wskazówka pokazuje mi 3/4 pola a silnik i węże w normiem, dodam że czujnik nowy. W dodatku teraz nie mam czasu się tym zająć, ale do tej pory nie wiem co jest przyczyną tego
Co do migania tej dziwnej diody to sprawa może być jeszcze inna że nawet jak zewrzesz czujnik to może dalej migać...ja tak mam u siebie w 1,6TD...wskaźnik wskazuje dobrze ale pare sekund po odpaleniu zaczyna migać lampka i tak sobie miga (już nawet na nia nie zwracam uwagi), czujnik mam dobry i wszystko jest w porządku bo jak sie na ciepłym silniku zgasi i zapali drugi raz to juz nie miga...we wczesniejszych tematach na forum wyczytałem że to częsta usterka elektroniki w samym wskaźniku...czyli niegroźne...
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
dokładnie! Radziłbym olać ta lampkę i dbać o kondycję samego wskaźnika, bo mój znajomy walczył z migającą ot tak sobie kontrolką kawał czasu i na końcu olał, bo w sumie, to jest zbędna, wystarczy patrzeć na zegary i wszystko gra
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 300 gości