Strona 1 z 1

Problem z odpalaniem i glosna praca silnika[Golf III 1.9 TD]

: czw sty 20, 2005 19:19
autor: Thor
Witam,

Wymieniany byl rozrzad w moim golfie a wlasciwie wymieniane byly paski rozrzadu i paski klinowe.
Dodatkowo zostal wymieniony jeszcze jeden z zimmeringow.

Po odbiorze z warsztatu zaobserwowalem dwa niepokojace objawy.

1) Zmiana dzwieku silnika
Przedtem bym niski basowy...nie bardzo glosny ale donosny
W tej chwili brzmi tak jakby go ktos pozbawil basow i jeszcze podkrecil glosnosc. Jest bardzo glosny juz przy 2tys obrotow.

2) Sa duze problemy z zapalaniem po postoju na zimnym powietrzu.
Rano potrzebuje nawet 5-10min zeby go odpalic...
Rozrusznik kreci... silnik sie "rzuca" ale nie "lapie".
Wlaczam ssanie... to samo.
krece 5-6 razy nic.
wylaczam ssanie...krece...zapala.

Taka sama sytuacja miala miejsce gdy dzis samochod stal na parkingu firmowym 8h... temperatura oscylowala w okolicach 0 stopni.

Moja obawa jest taka ze silnik zostal wyregulowany zgodnie z zaleceniami producenta a nie tak jak byl ustawiony wczesniej.

Prosze o rade.
Nie sadze zeby mechanik uznal mi tego jako reklamacje... w zwiazku z tym tak czy siak potrzebuje sie pewnie udac do kogos kto mi to wyreguluje.

Czy nalezy szukac ASO? Speca od diesla czy mozna moze samemu cos pokrecic?

Pozdrawiam
T.

: czw sty 20, 2005 19:48
autor: Krzylu
jak masz problemy z zapaleniem i wymieniles paski to pewnie co spierdolili w warsztacie
przestawili pompe wtryskowa
wiem bo mialem podobnie ale doszedlem do tego i pali jak ta lala
samemu nie radzilbym ci jak nie miales z tym do czynienia bo trzeba troche rozkminiac przy tym znaki pokrywanie sie czy nie ma kolizji zaworow z tlokami itp
znajdz jakiegos specmajstra nie koniecznie od diesli tylko badz przy nim jak to wymienia/reguluje
zeby cie w ciula nie zrobil bo rozne sztuczki stosuja zeby szybciej odpalal
stoj i patrz mu na rece bo teraz tak jest ze kasa sie liczy i jak tu klienta urobić na kase a co pozniej to wal sie panie!!!
pozdroo

: czw sty 20, 2005 19:48
autor: Corvax
rozrząd moze być źle ustawiony

: czw sty 20, 2005 19:53
autor: lukdohc
ja mialem dokladnie tak samo, mechanik zle mi rozrzad ustawil i niestety rozwalilo wszystko poszla uszczelka pod glowica, panewki poszly sie pasc cylindry juz nie wspomne o glowicy wszystkie zawory poszly i jeszcze inne rzeczy cala zabawa mnie kosztowala około 2400zł nie zycze Ci tego
pozdro

: czw sty 20, 2005 20:26
autor: Krzylu
uuuuuuuuu grubo
ja bym spalil takiego mechanika co za *#cenzura#* chyba sie minal z powolaniem
dlatego podkreslam trzeba patrzec na łapska takim specmajstrom