Problem z odpalaniem i glosna praca silnika[Golf III 1.9 TD]
: czw sty 20, 2005 19:19
Witam,
Wymieniany byl rozrzad w moim golfie a wlasciwie wymieniane byly paski rozrzadu i paski klinowe.
Dodatkowo zostal wymieniony jeszcze jeden z zimmeringow.
Po odbiorze z warsztatu zaobserwowalem dwa niepokojace objawy.
1) Zmiana dzwieku silnika
Przedtem bym niski basowy...nie bardzo glosny ale donosny
W tej chwili brzmi tak jakby go ktos pozbawil basow i jeszcze podkrecil glosnosc. Jest bardzo glosny juz przy 2tys obrotow.
2) Sa duze problemy z zapalaniem po postoju na zimnym powietrzu.
Rano potrzebuje nawet 5-10min zeby go odpalic...
Rozrusznik kreci... silnik sie "rzuca" ale nie "lapie".
Wlaczam ssanie... to samo.
krece 5-6 razy nic.
wylaczam ssanie...krece...zapala.
Taka sama sytuacja miala miejsce gdy dzis samochod stal na parkingu firmowym 8h... temperatura oscylowala w okolicach 0 stopni.
Moja obawa jest taka ze silnik zostal wyregulowany zgodnie z zaleceniami producenta a nie tak jak byl ustawiony wczesniej.
Prosze o rade.
Nie sadze zeby mechanik uznal mi tego jako reklamacje... w zwiazku z tym tak czy siak potrzebuje sie pewnie udac do kogos kto mi to wyreguluje.
Czy nalezy szukac ASO? Speca od diesla czy mozna moze samemu cos pokrecic?
Pozdrawiam
T.
Wymieniany byl rozrzad w moim golfie a wlasciwie wymieniane byly paski rozrzadu i paski klinowe.
Dodatkowo zostal wymieniony jeszcze jeden z zimmeringow.
Po odbiorze z warsztatu zaobserwowalem dwa niepokojace objawy.
1) Zmiana dzwieku silnika
Przedtem bym niski basowy...nie bardzo glosny ale donosny
W tej chwili brzmi tak jakby go ktos pozbawil basow i jeszcze podkrecil glosnosc. Jest bardzo glosny juz przy 2tys obrotow.
2) Sa duze problemy z zapalaniem po postoju na zimnym powietrzu.
Rano potrzebuje nawet 5-10min zeby go odpalic...
Rozrusznik kreci... silnik sie "rzuca" ale nie "lapie".
Wlaczam ssanie... to samo.
krece 5-6 razy nic.
wylaczam ssanie...krece...zapala.
Taka sama sytuacja miala miejsce gdy dzis samochod stal na parkingu firmowym 8h... temperatura oscylowala w okolicach 0 stopni.
Moja obawa jest taka ze silnik zostal wyregulowany zgodnie z zaleceniami producenta a nie tak jak byl ustawiony wczesniej.
Prosze o rade.
Nie sadze zeby mechanik uznal mi tego jako reklamacje... w zwiazku z tym tak czy siak potrzebuje sie pewnie udac do kogos kto mi to wyreguluje.
Czy nalezy szukac ASO? Speca od diesla czy mozna moze samemu cos pokrecic?
Pozdrawiam
T.