Witam,
Wymieniany byl rozrzad w moim golfie a wlasciwie wymieniane byly paski rozrzadu i paski klinowe.
Dodatkowo zostal wymieniony jeszcze jeden z zimmeringow.
Po odbiorze z warsztatu zaobserwowalem dwa niepokojace objawy.
1) Zmiana dzwieku silnika
Przedtem bym niski basowy...nie bardzo glosny ale donosny
W tej chwili brzmi tak jakby go ktos pozbawil basow i jeszcze podkrecil glosnosc. Jest bardzo glosny juz przy 2tys obrotow.
2) Sa duze problemy z zapalaniem po postoju na zimnym powietrzu.
Rano potrzebuje nawet 5-10min zeby go odpalic...
Rozrusznik kreci... silnik sie "rzuca" ale nie "lapie".
Wlaczam ssanie... to samo.
krece 5-6 razy nic.
wylaczam ssanie...krece...zapala.
Taka sama sytuacja miala miejsce gdy dzis samochod stal na parkingu firmowym 8h... temperatura oscylowala w okolicach 0 stopni.
Moja obawa jest taka ze silnik zostal wyregulowany zgodnie z zaleceniami producenta a nie tak jak byl ustawiony wczesniej.
Prosze o rade.
Nie sadze zeby mechanik uznal mi tego jako reklamacje... w zwiazku z tym tak czy siak potrzebuje sie pewnie udac do kogos kto mi to wyreguluje.
Czy nalezy szukac ASO? Speca od diesla czy mozna moze samemu cos pokrecic?
Pozdrawiam
T.
Problem z odpalaniem i glosna praca silnika[Golf III 1.9 TD]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak masz problemy z zapaleniem i wymieniles paski to pewnie co spierdolili w warsztacie
przestawili pompe wtryskowa
wiem bo mialem podobnie ale doszedlem do tego i pali jak ta lala
samemu nie radzilbym ci jak nie miales z tym do czynienia bo trzeba troche rozkminiac przy tym znaki pokrywanie sie czy nie ma kolizji zaworow z tlokami itp
znajdz jakiegos specmajstra nie koniecznie od diesli tylko badz przy nim jak to wymienia/reguluje
zeby cie w ciula nie zrobil bo rozne sztuczki stosuja zeby szybciej odpalal
stoj i patrz mu na rece bo teraz tak jest ze kasa sie liczy i jak tu klienta urobić na kase a co pozniej to wal sie panie!!!
pozdroo
przestawili pompe wtryskowa
wiem bo mialem podobnie ale doszedlem do tego i pali jak ta lala
samemu nie radzilbym ci jak nie miales z tym do czynienia bo trzeba troche rozkminiac przy tym znaki pokrywanie sie czy nie ma kolizji zaworow z tlokami itp
znajdz jakiegos specmajstra nie koniecznie od diesli tylko badz przy nim jak to wymienia/reguluje
zeby cie w ciula nie zrobil bo rozne sztuczki stosuja zeby szybciej odpalal
stoj i patrz mu na rece bo teraz tak jest ze kasa sie liczy i jak tu klienta urobić na kase a co pozniej to wal sie panie!!!
pozdroo
Ostatnio zmieniony czw sty 20, 2005 19:50 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości