[MK2] skacze chwile po odpaleniu . Co mu jest??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojownik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lip 19, 2006 16:51
Lokalizacja: turew
Kontakt:

[MK2] skacze chwile po odpaleniu . Co mu jest??

Post autor: wojownik » śr lip 19, 2006 16:57

Mam golfa 2 1.8 bene. Odrazu po odpaleniiu strasznie skacze i gubi obrooty. Nie ma znaczenie czy jest zimniy czy ciepły , przejade 2 km i już dobrze , zgasze go odpale i to samo :(. Co może RABBITKOWI dolegać. Pliss pomocy
Ostatnio zmieniony śr wrz 06, 2006 05:54 przez wojownik, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.regeneracja-hc.com

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » śr lip 19, 2006 22:15

skoro go telepie to pewnie nie pali na jeden gar mój ojciec tak miał w passacie okazało się ze był pekniety jeden zawór i przez to nie raz nie chciał palić na jednym garze. Sprawdź kompresje i bedziesz wiedział czy to to


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
wojownik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lip 19, 2006 16:51
Lokalizacja: turew
Kontakt:

Post autor: wojownik » pt sie 04, 2006 16:09

no raczej nie jestem pewien , nie ma roznicy czy jest ciepły czy zimny robi tak zawsze po odpaleniu , jak odpale go odrazu niepoczekam aż mi się komp załaduje to jest wogule MASAKRA :grrr: , jak odłacze na jakis czas akum to tez jest na początku troczke lepiej. A tak wogule to pogorszyło mu sie właśnie tok że niemoge z domu wyjechać odrazu gaśnie
PS ale mam za to zaje#!@ lampy :jezor:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


http://www.regeneracja-hc.com

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » pt sie 04, 2006 17:16

jeszcze raz Ci radze zrób pomiar kompresji. A czegoś takiego jak ładownie komapa to nie ma:P Po przekreceniu kluczyka jak masz wtrysk dobrze jest jak pompa złapie cisnienie, wtedy szybciej odpala i wogóle jest dla niego zdrowiej. A oczka żeczywiście fajne, ale ja na Twoim miejscu zainwestował najpierw w serce!


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
wojownik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lip 19, 2006 16:51
Lokalizacja: turew
Kontakt:

Post autor: wojownik » pt sie 04, 2006 22:29

Fakt nie ma sie co chwalić ładnym meblem, możen przepcham go na jakis parking żeby ludzie podziwiali :) , Tak długo zwlekałem że teraz bede musiał go zacholować do mechanika :grrr: masakra, Ale innej opcji już niema jak bedzie po wszystkim to napisze co było

[ Dodano: 04 Sie 2006 22:32 ]
A jeszcze co do tego kompa . To nie po to sie czeka aż kontrolki przestaną mrugać ?? Pytam poważnie bo myślałem że to komp się ładuje ??????


http://www.regeneracja-hc.com

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » pt sie 04, 2006 23:16

Az przestaną mrugać to w starych dieslach co oznaczało nagrzanie świec żarowych. A jakies kontrolki Ci mrugaja poza aku?? Komputer w Twoim monowtrysu jest prosty jak budowa cepa wiec nie ma co sie w nim ładować. W wogóle w samochodach komputery nie moga sobie pozwolić na długi "zaskok"


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » pt sie 04, 2006 23:29

wojownik, wydaje mi się ze jest to problem z układem wysokiego napięcia. mozliwe ze przewody szwankują, palec rozdzielacza, lub ewntualnie cewka



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » pt sie 04, 2006 23:35

ordy, ale zobacz, że to wystepuje tylko na początku przez 2km czyli pewnie w granicach pierwszej minuty po odpaleniu więc tutaj wykluczył bym wadliwe działanie wysokonapięciówki bo działo by się tak cały czas no chyba, że cewka umiera.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » sob sie 05, 2006 00:04

no zgadza się... ale nalezy wziąść pod uwage rozszezalność cieplną przewodu jak i palca rozdzielacza



Awatar użytkownika
wojownik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lip 19, 2006 16:51
Lokalizacja: turew
Kontakt:

Post autor: wojownik » sob sie 05, 2006 19:57

ordy - czas tu nie ma za bardzo znaczenia trzeba przejechać kawałek żeby było dobrz. A teraz jeszcze jedna wiadomość wczoraj nie mogłem nawet ruszyć (padał a ja ryłem przy lampach i miałem otwartą maskę ), a dzisiaj już jest wszystko Ok czytaj tak jak było ;)


http://www.regeneracja-hc.com

arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

Post autor: arka10 » sob sie 05, 2006 23:42

Sprawdź czujnik temperatury wody(ten niebieski).Po zdjęciu wtyczki na pracującym silniku powinna być wyraźna reakcja w pracy silnika. Jeśli niema to czujnik zepsuty.



Awatar użytkownika
wojownik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lip 19, 2006 16:51
Lokalizacja: turew
Kontakt:

Post autor: wojownik » ndz sie 06, 2006 14:45

Co do pomiaru kompresji , niedawno miałem u elektryka i dostałem taki wydruk , niejestem pewien czy o to chodzi a zdiecie jest niewyrażne ale mówił że wszystko OK

[ Dodano: 06 Sie 2006 14:46 ]
a czujnik od temperatury sprawdze jak padać przestanie ;)

[ Dodano: 07 Sie 2006 11:59 ]
A mozze byc przyczyną słaby akum?? Może dawać za mały prąd na początku a potem sie doładuje i jest dobże . Jak ryłem z lampami cały dzień to nie mogłem wyjechać z domu , a jak go wczoraj całą noc ładowałem to jechał dzisiaj jak mażenie ;) Ogólnie to dojechałem do mechanika i nie mam auta ;((
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


http://www.regeneracja-hc.com

Awatar użytkownika
tortuga
VW
VW
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 28, 2005 18:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tortuga » pn sie 14, 2006 11:40

kotem pisze:Po przekreceniu kluczyka jak masz wtrysk dobrze jest jak pompa złapie cisnienie, wtedy szybciej odpala i wogóle jest dla niego zdrowiej.
jakby to był mój temat, to miałbyś u mnie punkt. nikt wczesniej mi na to nie zwrócił uwagi, a ja, debil, też sam na to nie wpadłem. miałem problemy z odpalaniem mojego KR, przez kilka chwil po uruchomieniu telepało nim i chodził jakby na trzy cylindry. oczywiście było tak, kiedy po prostu przekręcałem od razu kluczyk na zapłon.

teraz najpierw przekręcam kluczyk, czekam, aż usłyszę pompę (tą z tyłu, w zbiorniku) i dopiero zapalam - i wszystkie problemy jak ręką odjął. dzięki!

w razie czego możemy stworzyć temat na potrzeby przydzielenia Ci punktu... :chytry: wojownik tez mógłby to zrobić, bo się trochę napisałeś w tym temacie...



Awatar użytkownika
wojownik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lip 19, 2006 16:51
Lokalizacja: turew
Kontakt:

Post autor: wojownik » czw sie 31, 2006 21:54

Rabbit jak skakał tak skaccze qrwa . Nikt niepotrafi nic z tym zrobić . Znalazłem obejście problemu ale jest czasami dość kłopotliwe - jak zresetuje kompa to można jechać ale trzeba to robić co 2-3 odpalenia masakra ](*,) , Najgorsze to że jak był u elektryka to powiedział ze komp jest dobry .Wymienił bym z kimś na jakis czas i sprawdził czy jest dobrzee ale nie znam nikogo co ma 1.8 z monowtryskiem :kac:


http://www.regeneracja-hc.com

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 318 gości