Czasami zdarza się, że za krótko przytrzyma się kluczyk i autko nie zaskocz za pierwszym razem. Normalka. Mój samochód jednak po takiej próbie zapala jak maluch na mrozie. Trzeba zdrowo kręcić, a potem jak zapali to chmura dymu. Wydaje mi się, że samochód tej klasy nie powinien tak reagować.
Golfa mam nie cały miesiąc, ma przejechane 158tysiaków. Proszę o pomoc- na co zwrócić uwagę?
W czym problem?(Mk3;1.4AEX)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:20
- Lokalizacja: Tarnowskie
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:20
- Lokalizacja: Tarnowskie
Czy dam rade?
Troche boje się sam grzebać. Aby dostać się do świec wystarczy odkręcić pokrywę filtru(?) powietrza? Nie chce niczego poprzestawiać.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:20
- Lokalizacja: Tarnowskie
Przewód wysokiego napięcia.
Tak, zdemontowałem całą obudowę filtra i okazalo się, że przewód na świecy był obluzowany.
Może to było przyczyną problemów z rozruchem.
Myśle o wymianie świec. Docelowo zamierzam mojego golfa zagazować. Nie wiem czy świece NGK BRU6ET (zalecane)będą dobrą inwestycją cz może kupować coś pod gaz?
W jakiej cenie można nabyć kable wysokiego napięcia do AEXa?
Może to było przyczyną problemów z rozruchem.
Myśle o wymianie świec. Docelowo zamierzam mojego golfa zagazować. Nie wiem czy świece NGK BRU6ET (zalecane)będą dobrą inwestycją cz może kupować coś pod gaz?
W jakiej cenie można nabyć kable wysokiego napięcia do AEXa?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości