Można się załamać mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Można się załamać mk3
Problem już był ale nik niestety nie potrafił nic podpowiedzieć.
Samochód w najmniej oczekiwanej chwili potrafi zgasnąć.
Czasami pojawiają się szalejące obroty- wskazówka obrotomierza skacze jak głupia po obrotomierzu i następnie gaśnie. Po próbie zapalenia samochód tak jakby zaskoczył i natychmiast gaśnie. I tak kilka razy - w końcu za którymś razem zaskoczy i jest dobrze.
Gdy zdarzy się to podczas jazdy to próbuję póścić sprzęgło, żeby zapalił ale niestety na nic to - tak samo jak i kluczykiem
Gdy zgaśnie samochód miga kontrolka oleju.
Byłem ostatnio w SOP i przeczyścił przepustnicę, silniczek krokowy, wymienił cewkę i przeczyścił czujnik halla (bo był w oleju) niestety nadal to nie pomoga.
W czym może być problem bo jestem naprawdę w kropce -
dodam, że dzieje się to na benzynie i na gazie.
Samochód to golf III gti 2.0 16v
Proszę o pomoc jutro chcę jechać do SOP ale nie chcę, żeby wymienili mi pół samochodu.
Samochód w najmniej oczekiwanej chwili potrafi zgasnąć.
Czasami pojawiają się szalejące obroty- wskazówka obrotomierza skacze jak głupia po obrotomierzu i następnie gaśnie. Po próbie zapalenia samochód tak jakby zaskoczył i natychmiast gaśnie. I tak kilka razy - w końcu za którymś razem zaskoczy i jest dobrze.
Gdy zdarzy się to podczas jazdy to próbuję póścić sprzęgło, żeby zapalił ale niestety na nic to - tak samo jak i kluczykiem
Gdy zgaśnie samochód miga kontrolka oleju.
Byłem ostatnio w SOP i przeczyścił przepustnicę, silniczek krokowy, wymienił cewkę i przeczyścił czujnik halla (bo był w oleju) niestety nadal to nie pomoga.
W czym może być problem bo jestem naprawdę w kropce -
dodam, że dzieje się to na benzynie i na gazie.
Samochód to golf III gti 2.0 16v
Proszę o pomoc jutro chcę jechać do SOP ale nie chcę, żeby wymienili mi pół samochodu.
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Witam! NIe wiem czy Ci dużo pomoge dlatego, że jest wiele rzeczy które mogą być wadliwe. Taki objaw występuje najczęsciej kiedy powoli umiera czujnik halla (chociaż nie daje na to nawet 40%gwarancji ) Równie dobrze może Ci padać cewka zapłonowa albo w ogóle coś z wysokim napięciem. A podłączałeś sie pod kompa????Powinieneś na początek zrobić diagnoze komputerową.
Podobne objawy mialem i ja. Narazie ustapily ale nie jest jeszcze do konca dobrze. Wymienione czyjnik temp., czujnik Halla, kable WN. Wszystkie te rzeczy nie pomogly. VAG nie rzucal bledami czegos co mialoby wplyw na silnik. Jest jeszcze czujnik polozenia walu korbowego. Jest umieszczony w strasznie kiepskim miejscu (w zaglebieniu w pod filtrem oleju). Czytalem, ze takie rzeczy dzieja sie przez niego. Poprawne funkcjowanie tego czujnika jest warunkiem koniecznym do pracy ABFa. Odpinajac halla silnik pracuje (nierowno ale pracuje). Odpinajac ten czujnik silnik nie zapali. Zaczalbym od tego po tym co juz wymienilem
Oczywiście że się go sprawdza (mierzy)! Poszukaj na forum jako czujnika halla, bo była opisywana procedura sprawdzenia - jak nie znajdziesz to napisz to Ci wkleje obrazekbudzyn pisze:Może faktycznie jest to ten czujnik położenia wału korbowego. A czy istnieje mozliwość sprawdzenia jego funkcjonowania - czy rzeba wymienić??
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
to też jest czujnik hallotronowy - ale to tak na marginesieBigBlack pisze:W ABFie czujnik polozenia walu to nie to samo co czujnik Halla w aparacie zaplonowym.
[ Dodano: Sro Lip 19, 2006 16:04 ]
Gdzie (to znaczy u kogo) podłaczałeś pod ten komputer??Niestety komputer nie wykrywa sterownika i nie może sie połączyć.
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Sie zgadza. Chodzi mi tylko o to, ze chyba tylko w ABFie odpiecie Halla w aparacie nie powoduje wylaczenia silnika. Wiele razy spotkalem sie z opinia "...jak to?niemozliwe!" Tak jak budzyn i jego mechanik odpinalem halla i silnik pracowal. Wtedy w moim przypadku objawy byly wlasnie takie jak sie dzialo tak jak nie powinno. Czujnik wymienilem i wtedy nie widzialem znaczacej poprawy. Moze u mnie to wina jakiegos kabelka bo jak narazie przy takiej pogodzie jest wporzadku.Adamtd pisze:to też jest czujnik hallotronowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 209 gości