Strona 1 z 2

[mk1 cabrio] kierownica - wieloklin - pomocy

: pn lip 17, 2006 18:39
autor: szuler
Witam wszystkich,
Po wielu trudach udało mi się ściągnąć z Niemiec oryginalną kierownicę VW (jak na zdjęciu poniżej). Okazało się jednak, że kierownica którą kupiłem przeznaczona jest na "szeroki" wieloklin, a nie na "wąski" który mam w mk1. Zostałem teraz z kierownicą która kosztowała mnie tyle pieniędzy i zachodu stąd moja prośba o pomoc. Może ktoś orientuje się czy coś da się przerobić, wymienić tak żeby wszystko pasowało. Będę SUPER-wdzięczny za pomoc.
η
PZDR!!

: pn lip 17, 2006 19:02
autor: Darco
jak się domyślam mocowanie wykonane w odlewie i ciężko będzie co kolwiek przerobić :/ tak w ogóle przy układzie kierowniczym nie można bawić się w jakie kolwiek przeróbki, bo chodzi tu o bezpieczeństwo !!!

: pn lip 17, 2006 19:44
autor: szuler
Zastanawiam się w którym modelu Golfa był grubszy wieloklin - może dałoby się zastosować inną część??

: pn lip 17, 2006 19:54
autor: bongo

: pn lip 17, 2006 20:05
autor: szuler
Wielkie dzięki Panowie za pomoc i zainteresowanie - po punkciku dla obydwu.
W takowym razie PINIE poszukuję przejściówki z "wąskiej" kolumny kierowniczej na "szeroką" kierownicę - jak ktoś ma to kupię od ręki, dziś, zaraz :)
Może ktoś wie gdzie coś takiego można dostać - będę wdzięczny za info.

PZDR wszystkich !!

: pn lip 17, 2006 20:17
autor: bongo
Dzięki za punkcik :pub:
Zastanawiam sie czy czegos takiego nie dałoby sie dorobic w jakimś warsztacie ślusarskim.Dla dobrego tokarza nie powinno stanowić problemu dotoczenie i wyfrezowanie takiej redukcji.

: pn lip 17, 2006 20:41
autor: Darco
bongo pisze:Zastanawiam sie czy czegos takiego nie dałoby sie dorobic w jakimś warsztacie ślusarskim.Dla dobrego tokarza nie powinno stanowić problemu dotoczenie i wyfrezowanie takiej redukcji.
Na pewno da rade dorobić , ale tym musiał by się zająć jakiś dobry szpec , bo jak będą luzy to... tfu tfu nie chcę krakać :/

: pn lip 17, 2006 20:58
autor: szuler
W linkach od bongo jest mowa o fabrycznych przejściówkach nabijanych na "wąską" kolumnę. Ja bym chyba wchodził w coś takiego - trzeba by chyba tylko kupić fabrycznie nową przejściówkę - taka już raz zdjęta mogłaby być za luźna.
Może już ktoś coś takiego ćwiczył??

: pn lip 17, 2006 21:02
autor: Goofi
Z ta przejsciowka nie jest tak rozowo, ona jest wprawdzie oryginalna, ale w wersjach z nia sa inne sprezyny na kolumnie i podkladki, ja u siebie zakladalem, ze weszla ledwo, ale sprezyna jest calkowicie zbita a kierownica nie przylega jak powinna i chyba bede kupowal cala kolumne z szerokim juz :)

: pn lip 17, 2006 21:25
autor: szuler
da się do mk1 kupić całą kolumnę z szerokim wieloklinem?
a może wymienić również te sprężyny i podkładki?

: pn lip 17, 2006 21:27
autor: Darco
szuler pisze:da się do mk1 kupić całą kolumnę z szerokim wieloklinem?
a może wymienić również te sprężyny i podkładki?
podejdzie z dwójki

: pn lip 17, 2006 21:34
autor: bongo
szuler pisze:da się do mk1 kupić całą kolumnę z szerokim wieloklinem?
W sumie niegłupi pomysł....Kolumna kosztuje pare złotych.

: pn lip 17, 2006 21:37
autor: Goofi
szuler pisze:da się do mk1 kupić całą kolumnę z szerokim wieloklinem?
a może wymienić również te sprężyny i podkładki?
Tylko jak bedziesz kupowal, to upewnij sie czy nie ma luzow ;)

: wt lip 18, 2006 21:23
autor: szuler
myślicie że będzie pasić ??