Strona 1 z 2
					
				
				: pn lip 17, 2006 10:56
				autor: lewdorek
				Pewnie jest ustawiony na domykanie szyb elektrycznych lub szyberdachu.Jeżeli nie to może gdzieś spadł węrzyk z któryś drzwi i wtedy też bedzei sie tak robić tylko mi się zdaje że wtedy nie przestałby pracować po 10 sek tylko dmuchałby dalej-kiedyś tak miałem u siebie.najprawdopodobniej bedzie to ta pierwsza możliwość.pozdro
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 11:00
				autor: T.O.B.I.
				diagnoza jest nastepujaca: nieszczelnosci w ukladzie pneumatycznym, ja mialem dziure w gumie na silowniku od wlewu paliwa na poczatku objawy jak u ciebie po 10 sekund a potem to juz caly czas mi chodzil, jezeli nie ruszales zadnych wezykow w drzwiach i instalacji w samochodzie to tylko ta czesc moze byc wypracowana 

 
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 12:49
				autor: T.O.B.I.
				no musisz rozgraniczyc zamykanie drzwi i klapy jest pneumatyczne a szyby elektryczne 

 
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 13:06
				autor: inek01
				lewdorek pisze:najprawdopodobniej bedzie to ta pierwsza możliwość.pozdro
Na pewno nie. Ustwaienie na dluzszy czas, a trzymanie przekreconego kluczyka na to samo wychodzi. Kluczyk mozesz trzymac i godzine a pomka pompuje tak samo jakbys tylko na ulamek sekundy przekrecil kluczyk...
T.O.B.I. pisze:diagnoza jest nastepujaca: nieszczelnosci w ukladzie pneumatycznym, ja mialem dziure w gumie na silowniku od wlewu paliwa na poczatku objawy jak u ciebie po 10 sekund a potem to juz caly czas mi chodzil, jezeli nie ruszales zadnych wezykow w drzwiach i instalacji w samochodzie to tylko ta czesc moze byc wypracowana  
Stawiam na to samo.
Pewnie jest mala dziurka  i pompka dopompuje do max cisnienia, tylk odluzej to trwa przez nieszczelnosc.
 
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 14:36
				autor: aegiss
				własnie przed chwilka skonczyłem u siebie robic z tym przeklenstwem (centralny) ,ale zrobiłem w koncu . Powód? j.w.kolega napisał nieszczelnosc weżyka - u mnie pompka chodziła ok. 20-30 sek.
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 15:25
				autor: T.O.B.I.
				w ktorym miejscu puszczal, i czy bylo cos grzebane wczesniej??
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 15:42
				autor: aegiss
				lewa strona, drzwi od kierowcy(miałem ułatwienie ze tak dlugo chodzil ,wyraznie bylo słychac jak powietrze syczało) wystarczyło przyłozyc ucho.
czy coś było robione ? niestety nie wiem raczej chyba nie(przez rok auto stało w autohausie ,nie wiedzieli co jest goferkowi- pfff sprzedawcy-mechaniki(gebelsy) -wystarczyło pompe paliwa wymienic)
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 15:51
				autor: maly79
				witam!a orientuje sie ktos czym spowodowane jest całkowit rozładowanie akumulatora?nowego z resztą....słyszałem że to od alarmu i fabrycznie zamontowanego centralnego i sprawdziłem-pod kleme aku podstawiłem żarówke i świeciła jak słońce....:(cos mi czerpie za dużo prądu czy to możliwe że centralny i alarm?
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 16:34
				autor: mattjanow
				nie przejmuj sie to jest norma tak ma pracowac i juz nic tego nie zmienisz pozdrawiam
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 16:39
				autor: inek01
				mattjanow pisze:nie przejmuj sie to jest norma tak ma pracowac i juz nic tego nie zmienisz pozdrawiam

Co jest niby norma wg Ciebie ?
 
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 16:52
				autor: aegiss
				maly79 pisze:witam!a orientuje sie ktos czym spowodowane jest całkowit rozładowanie akumulatora?nowego z resztą....słyszałem że to od alarmu i fabrycznie zamontowanego centralnego i sprawdziłem-pod kleme aku podstawiłem żarówke i świeciła jak słońce....:(cos mi czerpie za dużo prądu czy to możliwe że centralny i alarm?
 
ktos ci bzdur nagadal - jezeli w/w opcje sa uzuwane to wtedy pobierany jest prąd z akumulatora -  no chyba ze ci alarm wyje 24/h 

 
			 
			
					
				
				: pn lip 17, 2006 16:52
				autor: mattjanow
				pompka centralnego zamka w każym przypadku bedzie przez pare sekund  pracowac po zamknięciu kolego