Strona 1 z 2

: pn lip 17, 2006 10:56
autor: lewdorek
Pewnie jest ustawiony na domykanie szyb elektrycznych lub szyberdachu.Jeżeli nie to może gdzieś spadł węrzyk z któryś drzwi i wtedy też bedzei sie tak robić tylko mi się zdaje że wtedy nie przestałby pracować po 10 sek tylko dmuchałby dalej-kiedyś tak miałem u siebie.najprawdopodobniej bedzie to ta pierwsza możliwość.pozdro

: pn lip 17, 2006 11:00
autor: T.O.B.I.
diagnoza jest nastepujaca: nieszczelnosci w ukladzie pneumatycznym, ja mialem dziure w gumie na silowniku od wlewu paliwa na poczatku objawy jak u ciebie po 10 sekund a potem to juz caly czas mi chodzil, jezeli nie ruszales zadnych wezykow w drzwiach i instalacji w samochodzie to tylko ta czesc moze byc wypracowana :)

: pn lip 17, 2006 12:49
autor: T.O.B.I.
no musisz rozgraniczyc zamykanie drzwi i klapy jest pneumatyczne a szyby elektryczne :)

: pn lip 17, 2006 13:06
autor: inek01
lewdorek pisze:najprawdopodobniej bedzie to ta pierwsza możliwość.pozdro
Na pewno nie. Ustwaienie na dluzszy czas, a trzymanie przekreconego kluczyka na to samo wychodzi. Kluczyk mozesz trzymac i godzine a pomka pompuje tak samo jakbys tylko na ulamek sekundy przekrecil kluczyk...
T.O.B.I. pisze:diagnoza jest nastepujaca: nieszczelnosci w ukladzie pneumatycznym, ja mialem dziure w gumie na silowniku od wlewu paliwa na poczatku objawy jak u ciebie po 10 sekund a potem to juz caly czas mi chodzil, jezeli nie ruszales zadnych wezykow w drzwiach i instalacji w samochodzie to tylko ta czesc moze byc wypracowana
Stawiam na to samo.
Pewnie jest mala dziurka i pompka dopompuje do max cisnienia, tylk odluzej to trwa przez nieszczelnosc.

: pn lip 17, 2006 14:36
autor: aegiss
własnie przed chwilka skonczyłem u siebie robic z tym przeklenstwem (centralny) ,ale zrobiłem w koncu . Powód? j.w.kolega napisał nieszczelnosc weżyka - u mnie pompka chodziła ok. 20-30 sek.

: pn lip 17, 2006 15:25
autor: T.O.B.I.
w ktorym miejscu puszczal, i czy bylo cos grzebane wczesniej??

: pn lip 17, 2006 15:42
autor: aegiss
lewa strona, drzwi od kierowcy(miałem ułatwienie ze tak dlugo chodzil ,wyraznie bylo słychac jak powietrze syczało) wystarczyło przyłozyc ucho.
czy coś było robione ? niestety nie wiem raczej chyba nie(przez rok auto stało w autohausie ,nie wiedzieli co jest goferkowi- pfff sprzedawcy-mechaniki(gebelsy) -wystarczyło pompe paliwa wymienic)

: pn lip 17, 2006 15:51
autor: maly79
witam!a orientuje sie ktos czym spowodowane jest całkowit rozładowanie akumulatora?nowego z resztą....słyszałem że to od alarmu i fabrycznie zamontowanego centralnego i sprawdziłem-pod kleme aku podstawiłem żarówke i świeciła jak słońce....:(cos mi czerpie za dużo prądu czy to możliwe że centralny i alarm?

: pn lip 17, 2006 16:34
autor: mattjanow
nie przejmuj sie to jest norma tak ma pracowac i juz nic tego nie zmienisz pozdrawiam

: pn lip 17, 2006 16:39
autor: inek01
mattjanow pisze:nie przejmuj sie to jest norma tak ma pracowac i juz nic tego nie zmienisz pozdrawiam
:panna:
Co jest niby norma wg Ciebie ?

: pn lip 17, 2006 16:52
autor: aegiss
maly79 pisze:witam!a orientuje sie ktos czym spowodowane jest całkowit rozładowanie akumulatora?nowego z resztą....słyszałem że to od alarmu i fabrycznie zamontowanego centralnego i sprawdziłem-pod kleme aku podstawiłem żarówke i świeciła jak słońce....:(cos mi czerpie za dużo prądu czy to możliwe że centralny i alarm?

ktos ci bzdur nagadal - jezeli w/w opcje sa uzuwane to wtedy pobierany jest prąd z akumulatora - no chyba ze ci alarm wyje 24/h :hmm:

: pn lip 17, 2006 16:52
autor: mattjanow
pompka centralnego zamka w każym przypadku bedzie przez pare sekund pracowac po zamknięciu kolego