Strona 1 z 1

Prosze o sprawdzenie pomiarow w VAG-COM

: pt lip 14, 2006 17:50
autor: piapia
autko to VW Golf IV 1.9TDI
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: pt lip 14, 2006 20:49
autor: tomala2301
Napisz mi co dokładnie sprawdzałeś tymi blokami będzie mi łatwiej sprawdzic .

[ Dodano: 14 Lip 2006 20:56 ]
Jeżeli chodzi o - blok 013- Grupa wskazań 013 jałowy bieg- regulacja spoczynkowa - to w tym bloku jest ok w normie. Reszte napisze jak sprawdze .

[ Dodano: 14 Lip 2006 21:01 ]
Napisz mi kod silnika pierwsze trzy litery , co do 011 , Grupa wskazań 011- regulacja ciśnienia doładowania - , to musisz to sprawdzić jadąc samochodem na trzecim biegu i mieć conajmniej 2900 obrotów wtedy zapisz wskazania i daj znać.

[ Dodano: 14 Lip 2006 21:02 ]
napisz mi co sprawdzałeś tymi blokami

: pt lip 14, 2006 21:10
autor: piapia
dzieki za odpowiedzi.

Widzisz nie znam jeszcze obslugi tego programu pomiary narazie na postoju.
Postaram sie jeszcze dzisiaj zrobic tak jak napisałes.
Czy jest mozliwosc sprawdzenia jak działa turbina? kiedy zaczyna pompowac i jakie jest cisnienie? najlepiej jakby wykreslił charakterystyke ;-)
drugie pytanko: czy mozna tym programem sprawdzic czy działa prawidłowo elektrozawór turbiny?
Jaki program polecasz?

: pt lip 14, 2006 21:15
autor: tomala2301
masz Vag-com widze po angielsku , spraw sobie wersje polską po necie chodzą takie wersje na emuli jest tego pełno ,

: pt lip 14, 2006 21:58
autor: dziechu
Jak widzisz w okienkach masz trzy grupy ktore mozesz wlaczyc. Wlacz grupe 3, 8 i 11, nastepnie ustaw sie przy jakiejs drodze szybkiego ruchu (w miare pustej) i nacisnij klawisz 'LOG' a nastepnie 'start'. Od tego momentu komputer bedzie rejestrowal wartosci z grupy 3, 8 i 11. Rusz samochodem, przy predkosci ok. 60km/h wlacz 5 bieg i wcisnij gaz do dechy, trzymaj az do obrotow ok. 3500 (musisz miec wolna droge). Potem nacisnij klawisz 'stop'. W katalogu Program File/Vag-Com/Logs bedziesz mial loga, czyli zapis wszystkiego co sie dzialo podczas przyspieszania. logi czytane sa przez Excela i wyswietlane w formie tabelki.

: pt lip 14, 2006 22:08
autor: cowboy
Ja własnie odebrałem interfejsik z viakena :) na usb ...

mam VAG-COM w wersji angielskiej i polskiej...

a więc jutro trzeba będzie troszke pomierzyć :)

: sob lip 15, 2006 14:51
autor: BruceLee30
tu masz opis blokow na poczatek ci sie przyda
BLOKI WARTOSCI

: wt sie 01, 2006 09:26
autor: gistar
dajcie jakiś namiar na vag-com po polsku bo nie mogę znaleźć cowboy,

: wt sie 01, 2006 20:25
autor: pushkin77
podlaczam sie pod prośbę

: pn paź 01, 2007 01:29
autor: kaiserman
Witam dołączam się o vaga po pl ktoś może ma?:)

: wt paź 02, 2007 15:08
autor: xisio
najlepiej z witaminka jak ktos mi wysle na maila wystawie na moim rapidshare dla pokolen.

: czw lis 15, 2007 14:27
autor: konrad1212
witam a ja mam taki problem z tym vag-iem kuopilem zlacze mam program vagcom i nie dzialaja mi pewne guziki nie wiem czemu moze to dlatego e to nie jest pelna wersja? jak chce np sprawdzic pompe diesla to pojawia mi sie blad sterownika choc mam 1.9 tdi toledo mogly mi ktos cos na to poradzic?? a i tezs prosze ta witaminke jak by ktos mial

: pn lut 16, 2009 16:12
autor: pepu12
Moze mi ktos wyjasnic jak jest mierzone doladowanie po tym foto zmierzylem dzisiaj do 4tys na 5tym biegu ale nie potrafie odczytac tego i niewiem czy jest ok z gory dzieki :bigok:
Obrazek

pomiary VAG wstepna diagnostyka silnika MK3-1Z

: śr maja 27, 2009 09:34
autor: raydenx
Witam mam golfika 3 z 1995 silnik 1Z/90KM. Ma przebieg 300tys z czego sam przejechalem 50, Mam odczucie ze auto oslablo szczegolnie marnie wyglada to w zakresie >2000. Silnik staje sie glosny ale nabiera obrotow bardzo powoli.
Zaraz po zakupie mialem takie wrazenie ze silnik robil sie dosyc glosny przy obr powyzej 3tys obr w zakresie 2-3 byl cichutki za to zbieral sie dosc dynamicznie.
Mam podejrzenia co do turbiny poniewaz z swojej niewiedzy zaraz po zakupie przejechalem ok 24 tys bez wymiany oleju. Teraz tez widze ze przy jezdzie w trasie gdzie jestem w stanie wyjsc powyzej 2 tys zaczyna mi ubywac oleju. Przy jedzie "miejskiej" jest on niezauwazlny. Kolejna obserwacja na luzie jak wcisne gaz do dechy mam spora chmurke dymu i sadzy na ziemi po osiagnieciu obrotow przestaje dymic.
Kupilem pol roku temu kabelek Viakena KKL i jestem sie nim w stanie polaczyc z modulami
airbag, silnika (i pewnie immobilzera). Moje pytanie co i jak mierzyc (Cisnienie doladowania k. 11 .... ?) w jakich warunkach (jak kolega pisze 60kn na 5 i gaz do dechy?) jak zinterpretowac wyniki (czy sa jakies referencje np z w pelni sprawnych silnikow?)

Z gory dzieki za wszelkie sugestie

Pozdrawiam,