Strona 1 z 1

[MK2 PF] zaczął dużo palić!

: pt lip 14, 2006 14:13
autor: marcinez
Jeżdżę MK2 PF już ładne parę lat. Przeciętnie palił mi mi 8 litrów benzyny na trasie i ilkanaście w mieście :). Ostatnio jednak coś z nim sie stało i zaczął pić paliwo jak smok wawelski :( Pali kilkanaście litrów bez względu na rodzaj jazdy :( Ma też następujące objawy: silnik nierówno pracuje na biegu jałowym, często obroty spadają poniżej 800, często po zabraniu nogi z gazu silnik gaśnie. Słychać strzały w tłumiku. Przy ruszaniu czuć, że silnik dławi się przy wchodzeniu na wyższe obroty. Wskażnik zużycia paliwa też pokazuje duże splanie. Co jest nie tak?

: pt lip 14, 2006 15:28
autor: MrUkAs
Radze sprawdzic wszystkie filtry, kable, kopulke, palec, swiece no i zaplon... ;) to na pewno cos z tych rzeczy. Aa i jeszcze cewka. Mialem podobne objawy, po przegladnieciu w/w rzeczy i niektorych wymianie problem zniknal. ;)

: pt lip 14, 2006 16:01
autor: organista18
kolego, a przy zapłonie nic nie grzebałeś?? te strzały z tłumika to na pewno wina zapłonu, kwestia dobrego ustawiania. tez mam PF i mam ciagle z nim problemy, narazie jest ok ale ciekawe jak dlugo.ciągle chodzi nierowno na wolnych i dławi się przy dodaniu gazu. mam juz pól silnika wymieione i ciągle to samo. pozdrawiam

: pt lip 14, 2006 20:36
autor: promo211
Witam
to że, pływają obroty to wina "krokowca", a że dużo pali to prawdopodobnie
mogła Ci paść "sonda lambda" :hmm:
Pozdrawiam Przemek

: pt lip 14, 2006 21:07
autor: marcinez
Nie grzebałem nic przy zapłonie. Ta usterka, czy przypadłość pojawiła się nagle. Pojechałem nad jezioro, w drodze powrotnej zaczęły się cyrki i tak jest cały czas.

: sob lip 15, 2006 09:27
autor: meserter
Kolega Promo211 ma racje.Dławienie moze być przyczyną uszkodzenia sondy lambda a nierówne obroty m.in. silniczka krokowego.
Pozdrawiam

: sob lip 15, 2006 09:46
autor: Paweł Marek
sonda lambda owszem, krokowiec nie powoduje falowania obrotów w digifancie, gaśnięcie może powodować.

: sob lip 15, 2006 11:33
autor: organista18
kolego MARCINEZ jak rozwiążesz swój problem, to będe ci niezmiernie wdzięczny jak , prześlesz mi na maila: organista188@wp.pl jak go rozwiązałeś. Mój golfik z silnikiem PF też ciągle robi problemy a mechanicy rozkładają ręce, a objawy ma te same co twój, czyli, dławienie, nierówne obroty itp... z góry dzięki :grin:

: sob lip 15, 2006 11:52
autor: marcinez
Mechanicy w moim mieście również rozkładają ręce. Wszystko chodziło "cacy: teraz zaczynają się problemy. Jak będę kupował następnego VW to tylko z "normalnym" silnikiem.

Re: Mój MK2 PF zaczął dużo palić!

: ndz lis 19, 2006 00:44
autor: boogy77
marcinez pisze:Jeżdżę MK2 PF już ładne parę lat. Przeciętnie palił mi mi 8 litrów benzyny na trasie i ilkanaście w mieście :). Ostatnio jednak coś z nim sie stało i zaczął pić paliwo jak smok wawelski :( Pali kilkanaście litrów bez względu na rodzaj jazdy :( Ma też następujące objawy: silnik nierówno pracuje na biegu jałowym, często obroty spadają poniżej 800, często po zabraniu nogi z gazu silnik gaśnie. Słychać strzały w tłumiku. Przy ruszaniu czuć, że silnik dławi się przy wchodzeniu na wyższe obroty. Wskażnik zużycia paliwa też pokazuje duże splanie. Co jest nie tak?
Witam tez mam PFa i nestety te same objawy czy to jakies fatum? Może ktos roawiązał ten problem please o info.

Pozdrowionka.