Strona 1 z 1
mk3 krokowiec
: pt lip 14, 2006 10:59
autor: mattjanow
panowie po ostatniej wizycie u pewnego znajomego mechaniora dowiedzialem sie ze czyszczenie krokowca to bezsens a wynika to z tego nie ma takiej mozliwosci aby sie w jakis sposób zabrudził nie pracuje on tak jak w oplach np w strumieniu powietrza z olejem a po drugie jest nierozbieralny co o tym sadzicie po dyskusji z owym mechaniorem mam mentlik w głowie co o tym sadzicie
: pt lip 14, 2006 11:20
autor: spoon_r
popieram zdanie twojego kolegi mechanika, chcby z tego powodu ze jest on zabudowany caly. co innego w oplach tam nawet jest to od czasu do czasu wskazane
pozdrawiam
: pt lip 14, 2006 12:03
autor: Adamtd
mattjanow pisze: nie pracuje on tak jak w oplach np w strumieniu powietrza z olejem
No to w czym za przeproszeniem pracuje???? Reguluje przepływ powietrza - to rzecz podstawowa; olej zawsze w jakiś ilościach może się trafić, paproch jakiś również.
mattjanow pisze:a po drugie jest nierozbieralny
To jest prawda. Pod hasłem czyszczenie silnika krokowego kryje sie czyszczenie nazwijmy to jego głowicy i kanału powietrza.
: pt lip 14, 2006 16:02
autor: Duber
niewiem czy w mk3 jest taki sam jak w mk2 ale ja tez nie widze czyszczenia krokowca fabrycznie nieotwieranego.chyba ze tymi bardzo malymi szczelinami kurz by sie dostawal ale to ktos by musial latami po piasku jezdzic.
: pt lip 14, 2006 22:58
autor: Kozik
podzielam zdanie ziomków dokładnie dwie godzinki temu rozbierałem krokowca MK3 i tam niema co czyszcic więc nie widze sensu by zaglądać do plastikowego trybka.
: pt lip 14, 2006 23:03
autor: Adamtd
Kozik pisze:wie godzinki temu rozbierałem krokowca MK3
No więc jednak coś rozbierałeś??
: pt lip 14, 2006 23:30
autor: Kozik
tak zobaczyłem silniczek slimak i trybko co wysuwa dzwignie . Tak ale powinienem wczesniej zaznaczyć że to krokowiec z MK3 1,4 ABD sorki
: sob lip 15, 2006 18:02
autor: homsky
W Golfoskich mono-wtryskach , silnik krokowy ma kontakt tylko z powietrzem atmosferycznym w komorze silnika, jedyne co może sie do niego dostać to kurz i wilgoć, jest on w sumie dobrze chroniony gumowa osłonką i brud nie powinien sie dostac do środka. W sumie jedyne co może sie zuzyć z czasem w silniczku to stycznik biegu jałowego i on jest najczęściej powodem problemów. Także rozbieranie silniczka i czyszczenie go niewiele daje, jeżeli juz cos sie niedobrego dzieje lepiej poszukać drugi silniczek.
: sob lip 15, 2006 19:50
autor: Adamtd
homsky pisze:W Golfoskich mono-wtryskach , silnik krokowy ma kontakt tylko z powietrzem atmosferycznym w komorze silnika, jedyne co może sie do niego dostać to kurz i wilgoć, jest on w sumie dobrze chroniony gumowa osłonką i brud nie powinien sie dostac do środka
Jak to mawiają w pewnym serialu "w rzeczy samej".
Ale uważam że wyczyszczenie części stykającej się z przepustnica może być zasadne.
W golfie silnik krokowy działa pośrednio na przepływ powietrza - w innych autach bezpośredni i zawsze czyści się przewód powietrza. No i do wyczyszczenia jak już wcześniej pisałem kanała powietrza - lub jak kto woli przepustnica.