Polerka pokrywy zaworów-czym?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Polerka pokrywy zaworów-czym?

Post autor: dioob » śr sty 19, 2005 20:40

No własnie niby proste ale jak to najlepiej zrobić i czy wogóle jest szansa że w domowych warumkach czegoś takiego dokonam.
Co jest potrzebne do polerki , jakas pasta czy cóś? :grin:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr sty 19, 2005 20:47

powiem ci tak bo sam to robilem w projektach masz efekt moze nie do konca ale narazie warunki nie sprzyjaja do tego
a ze masz 1.3 to pewnie masz inna pokrywe zaworow niz w pozostalych i masz ulatwione zadanie bo nie ma zagiec i kantow.
papier scierny na poczatek 100-60 aby zjechac farbe troche to zajmie czasu
pozniej jak juz bedziesz mial gola blache musisz jechac wodnymi 240lub200 az nie bedzie zadziorow po papierze 100lub60 meczace ale konieczne
lub jak masz szlifierke to masz ulatwione zadanie ale i tak papierem bedziesz musia szorowac zeby nie bylo rys
na koniec jak sie uporasz kup lakier bezbarwny i polakieruj to bo ci rdza najdzie i bedziesz musial szlifowac od nowa
powodzenia



Awatar użytkownika
mcyplik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 19:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mcyplik » śr sty 19, 2005 21:34

ja sobie zrobilem tak w 1,3i wygladalo super ale jedna rzecz nie kupuj lakieru w sprayu kupa daje chyba ze jakiś dobr lepiej jakis profesjonalny kup ja kupilem go 47 zł niby na siliki i wysokie temperatury ale teraz mam rdze i szukam czegoś dobrzego :P a meczylem sie przy tym dość długo.

żalożyłem na wiertarke szczotke druciana szybko poszło potem nie tam jakimś papierem tylko szmatka do matowania przelecialem i sie swiecilo a potem na to lakierek dobry i powinno byc super:P



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr sty 19, 2005 22:11

i dlatego miales rdze bo papierem dobrze nie wyczysciles :green_fuck:
szmatka to mozesz szyby wytrzec :hmm:
ja kupilem w sprayu 0.3L za 15zl i narazie nic nie wylazi takze skasowali cie kolego jak mlodego bazanta :rotfl:
powodzenia :jezor:



Awatar użytkownika
mcyplik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 19:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mcyplik » śr sty 19, 2005 22:41

male pojecie masz o szmatkach do matowania kolego jak niewiesz czo to jest to sie niewypowaidaj <hahaha> ja kupilem o,75 l czyli nawet tanij by wyszlo niz za twoje o,3 za 15 zł ;p



Awatar użytkownika
mcyplik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 19:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mcyplik » śr sty 19, 2005 22:42

a jeszcze jedno co ma papier do rdzy chyba tyle samo co piernik do witraka :d



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw sty 20, 2005 01:29

Ja miałem 100% rdzy. Przeleciałem pożądnie szczotką drucianą na wiertarce. Dla pewności przeczyściłem jakimś rozpuszczalnikiem i siknołem zwykłym czarnym pułmat za 10zł. Jak narazie się trzyma idealnie, a malowałem z 3miechy temu.
Pozdro



Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » czw sty 20, 2005 01:58

informacja dla niekumatych: większość rozpuszczalników, nawet NITRO, pozostawiają tłuszcz po sobie, więc jak już to polecam BENZYNĘ EKSTRAKCYJNĄ.
Co do lakieru bezbarwnego to, o ile nic nie pomyliłem, znajomy od lat śmiga silniki akrylowym (niepolskim), co prawda czarnym, ale to chyba tylko kwestia koloru. Nie ma z tym żadnych problemów, wszystko igła :)


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw sty 20, 2005 01:59

mcyplik pisze:a jeszcze jedno co ma papier do rdzy chyba tyle samo co piernik do witraka :d
:panna: :panna: :rotfl:
co ma papier do rdzy :rotfl: pomysl troche swoim mozgiem chyba ze nie masz czym
papier scierny jest do usuniecia starcia rdzy
zanotuj te nowinki moga ci sie przydac
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
a co do lakieru mi sie trzyma i nie rdzewieje a widocznie ten twoj lakier jest do drewna dlatego masz kiche :rotfl:
acha i wroc do podstawowki na matematyke naucz sie liczyc i dopiero pisz cokolwiek 0.75=47zl 3x0.3=0.9 a to by kosztowalo 45zl
wiec ktore jest tansze?? :hmm:
oj koleszko :kupa:



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw sty 20, 2005 02:30

ale mu pojechales :D



dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » czw sty 20, 2005 16:30

Ludzie wyluzujcie troche ... :grrr: Nic sie nie dzieje , poco te nerwy. :grin:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości