klopot z uruchomieniem silnika po wymianie paska passat 1,6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

leito1610
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:31
Lokalizacja: Białystok

klopot z uruchomieniem silnika po wymianie paska passat 1,6

Post autor: leito1610 » pn lip 10, 2006 21:48

witam wymienilem pasek rozrzadu zgodnie z opisem jak w zalaczonym rysunku gaznik jest sprawny manipulowalem takze zaplonem mimo to silnik niechce zapalic czy ktos wie co moze byc tego przyczyna ?? prosze o jakies podpowiedzi bo juz 3 dzien prubuje to poustawiac a tu nic pomuzce piszce jakies swoje sugestie z góry dzikuje pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lip 10, 2006 21:54

Mogleś pomylić ustawienie wału korbowego o 360 stopni. Też będzie grało na znakach a nie zapalisz. Bo zauważ że wał silnika kręci się 2 razy szybciej jak koła wałka poredniego i rozrządu. Więc może spróbuj obrócić wałki rozrządu i pośredni o 360 stopni. Tylko ostrożnie, nie wiem czy twój silnik jest kolizyjny.

[ Dodano: Pon Lip 10, 2006 9:57 pm ]
Ustawiam się tak że ma grać na znakach i tłok pierwszego cylindra licząc od rozrządu ma być u góry.
Ostatnio zmieniony pn lip 10, 2006 21:59 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn lip 10, 2006 21:59

Co ty ,co ty mi tu za ustawienia pokazujesz to jest shemat ustawiania ale do Diesla ,a nie go benzynki , a od kiedy Passat GT ma gaźnik???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lip 10, 2006 22:01

Golf GTi pisze:Co ty ,co ty mi tu za ustawienia pokazujesz to jest shemat ustawiania ale do Diesla ,a nie go benzynki , a od kiedy Passat GT ma gaźnik???
spoko kolego. Jak najbardziej do benzynki. Ale pytający oczywiście rocznika ani oznaczenia silnika nie podał


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

leito1610
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: leito1610 » pn lip 10, 2006 22:19

zapomnialem dodac ze wstawiony jest nieorginalny silnik niejest to orginalne gt zostal wstawiony 1,6 na gazniku zamiast 1,8 ktore czeka na lepsze czasy i na remont przepraszam za niescislosci

[ Dodano: 10 Lip 2006 22:23 ]
na ustawieniach mysle ze wszystko gra tlok jest w martwym punkcie palec rozdzielacza zaplonu jest w ozycji ze daje iskre i zaraz zaczyna sie faza wydechu a rozrzad mam bezkolizyjny :) jak obruce o 360 stopni co to spowoduje ???



lokacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lip 08, 2006 16:51
Lokalizacja: wieden
Kontakt:

Post autor: lokacz » wt lip 11, 2006 08:45

witka sprawdz czy jak wlaczysz zaplon otwiera sie elektro zawor w gazniku nie wiem jaki masz gaznik ale chyba wszystkie mialy takowy jak nie dostaje napiecia to zapomnij ze odpalisz maszyne.ja kiedys mialem 2gardzielowy gaznik to byl wkrecony od pszodu 1 kabel z napieciem dochodzi do niego



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 472 gości