W moim golfie II 1.6 B+Gaz silnik PN z gaźnikiem pieburg 2E2 nie ma wolnych obrotów. Na gazie im cieplejszy silnik tym wyzsze obroty tak ok 2500-3000, natomiast na bezynie obroty faluja cały czas pomiędzy 1500 a 2500, nie mam pojęcia co to może być. Może ktoś miał podobny Problem.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Mk2 wysokie obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Powodów może byc niestety kilka.
Najczęstszą przyczyna jest rozszczelniona podstawa gaźnika, moze to byc również uszkodzony potencjometr przepustnicy czy tez sonda lambda. Warto sczytać kody błędów z silnika. Jak to zrobić znajdziesz tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Przeczytaj ten temat...my również mamy ten sam problem jak ty i ciągle z nim walczymy. Zajrzyj prosze na ten temat.Znajdziesz tam sporo rad jak również dużo opisówek gaznika itp. Pozdrawiam.
Najczęstszą przyczyna jest rozszczelniona podstawa gaźnika, moze to byc również uszkodzony potencjometr przepustnicy czy tez sonda lambda. Warto sczytać kody błędów z silnika. Jak to zrobić znajdziesz tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Przeczytaj ten temat...my również mamy ten sam problem jak ty i ciągle z nim walczymy. Zajrzyj prosze na ten temat.Znajdziesz tam sporo rad jak również dużo opisówek gaznika itp. Pozdrawiam.
[b]Volkswagen Team Łódź[/b]
jesli masz silnik PN to orginalnie powinieneś mieć gaźnik PIERBURG 2EE a nie 2E2 chyba że jakaś przeróbka juz poszła Bardzo problematyczny gaźnik ale na forum juz mnóstwo tego było, użyj opcji szukaj a na pewno coś znajdziesz. pozdrawiam!!W moim golfie II 1.6 B+Gaz silnik PN z gaźnikiem pieburg 2E2
Kawowy19 ma rację.Seryjnie jest gaźnik Pierburg 2ee który jest elektronicznym następcą gaźnika 2e2,charakteryzującym sie mięzy innymi o 15% mniejszym spalaniem.Pocieszę Cie pewnie tym iz gaźnik ten jest o wiele mniej skomplikowany i zamiast kilku elektroniczych urządzeń ma mechaniczną regulację więc może Cię omina bolesne koszta.Pozdrawiam.kawowy19 pisze:jesli masz silnik PN to orginalnie powinieneś mieć gaźnik PIERBURG 2EE a nie 2E2 chyba że jakaś przeróbka juz poszła Bardzo problematyczny gaźnik ale na forum juz mnóstwo tego było, użyj opcji szukaj a na pewno coś znajdziesz. pozdrawiam!!W moim golfie II 1.6 B+Gaz silnik PN z gaźnikiem pieburg 2E2
[b]Volkswagen Team Łódź[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości