MKIII Pojedyncze stuki przy skrecaniu.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
MKIII Pojedyncze stuki przy skrecaniu.
Witam
Od jakiegoś czasu przy podczas skręcania słychać pojedyncze głuche stukanie. Słyszę je najczęściej podczas parkowania. Stuki te są nieregularne tj. niekiedy słychać je przy kilku kolejnych manewrach a niekiedy nie puknie przez cały dzień.
Całkiem możliwe, że jest to skutek niezamierzonej podróży przez wysepkę dzielącą pasy ruchu (krawężniki były całkiem wysokie). Jednak po tamtym zdarzeniu pojechałem prosto do mechanika i tamten o dziwo nic niepokojacego nie wybadał! Przyznam, że wtedy dziękowałem Bozi za stalowe 14, na aluskach pewnie nie byłoby tak pięknie.
Jednak od tamtej pory zaczęły pojawiać się owe stuki.
Wczoraj byłem na szarpakach i też nic nie znaleźli.
Słyszałem kiedyś coś o dokręcaniu jakiejś śruby w kolumnie kierownicy bo ta może niby sie luzowac i tłuc.
Myślicie, że to moze tam szukac przyczyny? Jak tak to jak sie za to zabrać?
Z góry dziękuje za kazda wskazówkę
Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu przy podczas skręcania słychać pojedyncze głuche stukanie. Słyszę je najczęściej podczas parkowania. Stuki te są nieregularne tj. niekiedy słychać je przy kilku kolejnych manewrach a niekiedy nie puknie przez cały dzień.
Całkiem możliwe, że jest to skutek niezamierzonej podróży przez wysepkę dzielącą pasy ruchu (krawężniki były całkiem wysokie). Jednak po tamtym zdarzeniu pojechałem prosto do mechanika i tamten o dziwo nic niepokojacego nie wybadał! Przyznam, że wtedy dziękowałem Bozi za stalowe 14, na aluskach pewnie nie byłoby tak pięknie.
Jednak od tamtej pory zaczęły pojawiać się owe stuki.
Wczoraj byłem na szarpakach i też nic nie znaleźli.
Słyszałem kiedyś coś o dokręcaniu jakiejś śruby w kolumnie kierownicy bo ta może niby sie luzowac i tłuc.
Myślicie, że to moze tam szukac przyczyny? Jak tak to jak sie za to zabrać?
Z góry dziękuje za kazda wskazówkę
Pozdrawiam
-
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Stuki są zarówno przy głębokich skrętach jak i przy nieznacznych (reguły nie ma).
Jesli to przegób to chyba powinien stukać przy skretach w jedna stronę.
Przyznam sie szczerze że nie patrzałem pod tym kontem (tj. czy tylko przy lewych lub prawych zakrętach).
Co do umiejscowienia stuku to ciężko mi go gdzieś konretnie umieścic. Pierwsze wrazenie to tak jakby spod silnika no moze ciut bardziej przesuniety w stronę kierowcy niz pasażera.
Jesli to przegób to chyba powinien stukać przy skretach w jedna stronę.
Przyznam sie szczerze że nie patrzałem pod tym kontem (tj. czy tylko przy lewych lub prawych zakrętach).
Co do umiejscowienia stuku to ciężko mi go gdzieś konretnie umieścic. Pierwsze wrazenie to tak jakby spod silnika no moze ciut bardziej przesuniety w stronę kierowcy niz pasażera.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
witam ja tez uwazam, ze jest to zewnetrzny przegub teraz dokladnie nie pamietam ale to bylo tak, ze jak skrecasz w prawo to przegub w lewym kole jak skrecasz w lewo to w prawym
Jezeli chcesz samemu wymieniac sprawdz i poczytaj info zawarte w tym linku jesli nie to tez przeczytaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=40581
pozdrawiam
Jezeli chcesz samemu wymieniac sprawdz i poczytaj info zawarte w tym linku jesli nie to tez przeczytaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=40581
pozdrawiam
-
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości