Strona 1 z 1

[mk2] Gaśnie przy dynamicznym ruszaniu

: sob lip 08, 2006 00:18
autor: Rafał G2
Witam...Mam trochę dziwny problem z moim wozem (silnik 1.6 gaźnik 2e2) Ostatnio zauważyłem, że podczas dynamicznego ruszania samochód mi gaśnie, zdażyła mi się taka sytuacja nie raz, wrażenie tak jakby mi go zalewało. Czy faktycznie w jakiś sposób go zalewa ?? co może być przyczyną ?? bo to jest uciążliwe. Dodam jeszcze, że później muszę trochę dłużej pokręcić rozrusznikiem żeby mi auto zapaliło, czy wymiana świec rozwiązała by problem ?? Pozdrawiam

: sob lip 08, 2006 07:55
autor: kawowy19
Witaj!! Na pewno swiece powinieneś mieć sprawne aczykolwiek nie wiadomo czy akurat to jest przyczną takich zachowań. Radziłbym również obejrzec filtr powietrza bo moze jest zapchany. napisz czy dzieje sie tak na zimnym silniku czy na ciepłym??

: sob lip 08, 2006 16:29
autor: Rafał G2
Dzieje się na ciepłym a na zimnym nie sprawdzałem bo szkoda mi silnika :P

: sob lip 08, 2006 16:50
autor: Paweł Marek
Może pompka przyśpieszacza jest nieprawna. Może za niski poziom paliwa w gaźniku, albo za wysoki, może brudna dysza od drugiego stopnia, może, może. Cholerny jest ten gaźnik. Nic innego złego sie nie dzieje co mogłoby nas naprowadzić?

: sob lip 08, 2006 17:37
autor: Rafał G2
No właśnie nic innego się nie dzieje, może spróbować zalać autko lepszym paliwem i przeciągnąć go na wysokich obrotach ??

: sob lip 08, 2006 17:43
autor: Paweł Marek
Nie łódź się. To nic nie da. Tak mi się zdaje że może być luźna przepustnica rozruchowa i przymyka się jak zdrowo przygazujesz, ale to taka koncepcja, trudna to potwierdzenia na odległość, i raczej nijak m,a sie do tego kłpoto z powtórnym zapalaniem. Niewątpliwie spec od gaźnika potrzebny, żeby obejrzał go jak pracuje na silniku.

[ Dodano: Sob Lip 08, 2006 5:48 pm ]
A może jeszcze pompa za słabo paliwo podaje i nie wyrabia przy maksymalnym obciążeniu. Trzeba by ją manometrem sprawdzić(0,2-0,25 bara przy 4000 obrotów) albo podłączyć do niej długi wezyk i trzymając go pionowo patrzeć jak wysoko wybije. Trzeba by te bary na wysokość słupa paliwa przeliczyć znając jego ciężar właściwy.