[MK3] wymiana sprężyn

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
newswen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 15:50
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

[MK3] wymiana sprężyn

Post autor: newswen » śr sty 19, 2005 00:32

siemanko :pub: obecnie jeżdże na seryjnych sprężynach, ale zakupiłem już nowe- czerwone. Nie wiem czy poradze sobie z wymianą :crazy: i chyba bede musial jechac do jakiegos zakladu... Chyba ze jest ktoś kto opisze mi dokladnie jak to zrobic i podniesie na duchu.. Pozdro :grin:



Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » śr sty 19, 2005 00:42

nawet jak sam zmienisz, to i tak bedziesz musial pojechac gdzies zeby ci zbierznosc ustawili


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
newswen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 15:50
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: newswen » śr sty 19, 2005 00:49

ja wiem żę zbieżność bede musiał ustawić, ale to i tak taniej mi wyjdzie niz jakbym mial wszystko wymieniac w jakims zakładzie nie tak jest????



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » śr sty 19, 2005 01:44

przód. Zdejmij koło, będzie więcej miejsca -amorek ze sprężyną są razem skręcone , na dole odkreć 2 szt śruby w amorku,na górze zdejmij kapturek i odkręć 1 nakrętkę i całość wyciągnij .Przy demontażu amorka ze spręzyną musisz spręzynę ścisnąć aby swobodnie odkręcić nakrętkę z amortyzatora,ponieważ nie ściskając jej napewno Tobie wystrzeli sprężyna.Przy montażu -(patrz odwrotność)Tył demontuje sie tak samo



mrcn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt paź 12, 2004 14:05
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: mrcn » śr sty 19, 2005 03:01

da się bez zbieżności - z przodu odkręć nakrętki pod maską od amortyzatorów, odkręć śruby na poduszcze od góry, na lewarku powoli podnieś samochód do góry, wciśnij amortyzator ( jak masz gazówki to będzie ciężko ale sie da :D ) , potem załóż nowe sprężyny, poduszkę, popuśc samochód na lewarku powoli i ładnie wyceluj, dokręć poduszkę, nakrętkę i po sprawie - zbieżność nie ruszona i wsio gra



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr sty 19, 2005 13:59

Zbierzność musisz ustawić wymiana jest prosta tylko musisz mieć łapki do ściskania sprężyn. Nie chcesz może sprzedać sprężynek na tył tych starych jeśli są oczywiście w dobrym stanie i da się na nich jeżdzić i czy masz mk 3 3 drzwiówke.


TUTENHAMON

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » śr sty 19, 2005 19:41

A te springi to jakie kupiłes i ile glebią, bo jak wiecej niż -40 to nawet nie jedż do warsztatu bo bedziesz musiał amory na krótkie wymieniac.
Aha i czy napewno kupiłeś springi do swego modelu.? :chytry:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 278 gości