Strona 1 z 1

Dym z kierownicy MK3

: czw lip 06, 2006 20:27
autor: mmksk
Witam
Dzisiaj po tygodniu odpaliłem Guferka i pojawił się dym z kierownicy tzn, między kierownicą a zegarami , podymiło się tak z 10s i przestało. Wszystko działa ale zastanawiam się co to mogło być? Miał ktoś z was taki przypadek?
:hmm:

: czw lip 06, 2006 20:39
autor: Anusia
mmksk, ja miałam w mk2 ...i do tegozrobilo sie jakies chwilowe zwarcie,bo zaczal trabic klakson :( Wyłączyłam silnik, odczekałam z 5 minut, włączyłam i juz nic nie dymiło..... póxniej nie zdarzyło sie to juz wiecej.Zrzuciłam wine na spray do kokpitów-pomyślałm,że za duzo jego napsikałam i był efekt,ale zapewne to nie to ..

: czw lip 06, 2006 20:42
autor: mmksk
Dzięki za odpowiedz , moje autko nie było odpalane tydzień czasu więc moze nazbierał się tam kurz i dlatego się zadymiło. :grin:

: czw lip 06, 2006 20:58
autor: Adamtd
mmksk pisze: Miał ktoś z was taki przypadek?
Miał wiele razy na tym forum - więc dymek oznacza że dobiega żywota swojego wyłącznik zespolony kierunkowskazów i wycieraczek.

: pt lip 07, 2006 23:49
autor: Lukasz3k
mialem cos takiego w swoim mk3, tylko mi dymilo troche czesciej. Dokladnie w tym mechanizmie od kierunkowskazow, robilo sie male zwracie i pod wplywem ciepla topil sie plastik stad ten dym, pomglo rozebranie calego tego mechanizmu oczyszczenie z brudu nasmarowanie i podgecie ciut blaszki i rok juz chodzi jak nowy :)

--
Pozdrawiam
Lukasz3k

: sob lip 08, 2006 00:00
autor: wara99
mi puszcza dyma raz w miesiacu :metal:

: ndz lip 09, 2006 13:45
autor: dejmien
Ja mam tak u siebie w goferku i to będzie na 100% przełącznik wycieraczek albo kierunkowskazów . Nie widzisz że wycieraczki sie same włączaja na wybojach itp. bo ja tak mam . Wyrobiły ci sie styki i sprężynka nie odbija poprostu dymi i tyle ten typ tak ma .
Rozkręć sobie przełączniki i nasmaruj poodginaj blaszki i spężynki i bedzie git

GOLF RULES :metal:

: ndz lip 09, 2006 19:13
autor: twardy
Golfy lubią puścić dymek a czy z kiery czy z tłumika co za różnica :bigok:

: pn lip 10, 2006 14:49
autor: Glizda
Wygląda mi to na zwarcie w stacyjce po przekręceniu na odpalenie. Jest to częstą awarią w samochodach grupy VW.
Po odkręceniu obudowy kierownicy (często wystarczy tylko dolna) trzeba wymienic mechanizm odpalania (nie wiem jak to się nazywa oryginalnie) taką kostkę przykręcaną bezpośrednio za stacyjką do której wchodzi końcówka kluczyka. W tej kostce wypalają sie styki a ona jest odpowiedzialna za odpalanie - można ją kupic bez problemów w każdym sklepie motoryzacyjnym, koszt około 14 zł.