Strona 1 z 2

Golfik 3 1,9 TD 75KM

: śr lip 05, 2006 14:02
autor: marjan
witam , a teraz pytanie z innej beczki, otóż w swoim klekocie mam 75 koników czasem doskwiera brak mocy i chciałoby się zeby było troszke więcej, zwracam się z zapytaniem w jaki sposób zwiększyc osiągi mojego golfika najlepiej oczywiście niewielkim kosztem oraz oczywiście zeby zużycie ropki nie zwiększyło się drastycznie czekam na wasze opinie oraz propozycje

: śr lip 05, 2006 15:12
autor: pasiak
temat-standard użyj szukaj i zobacz na vwdiesel.net w dziale IDI

: śr lip 05, 2006 15:20
autor: adam-gda
najprostrzym sposobem jest montaz interculera ochlodzi on powietrze i moc wzrosnie co prawda nie bedzie to bardzo imponujacy przyrost ale bedzie a spalanie nie powinno sie zmienic

: śr lip 05, 2006 15:45
autor: stonefree
marjan, Jak nie masz tego auta za rok sprzędawać, to zostaw wszystko jak jest,te silniki mają delikatną głowicę.A i tak chodzi pewnie nieźle...chyba,że katalizator zjest już zapchany?Ile ma przebiegu?Jak zapala zimny i czy mocno dymi przy przegazówce na ciepłym?

: śr lip 05, 2006 15:48
autor: adam-gda
stonefree, Nie wiem czy mam racje ale w MK3 jeszcze katow w dislu nie bylo czy sie myle???

: śr lip 05, 2006 15:57
autor: stonefree
adam-gda, ja miałem w swoim MK2 i on własnie mi zamulał ...

[ Dodano: Sro Lip 05, 2006 16:01 ]
Sorka,może i nie było...co dziwne

: śr lip 05, 2006 16:05
autor: adam-gda
w takich dislach nie stosowano jeszcze katow bo nie bylo jak ich zastosowac stosuja je dopiero w samochodach z pelna sekwencja wtrusku i to dopiero od kilku lat jesli sie nie myle. stonefree, kazdemu moze sie zdazyc pomylka nie przejmuj sie

: śr lip 05, 2006 16:13
autor: stonefree
adam-gda, Ale w mk2 1V był kat !

: śr lip 05, 2006 16:21
autor: adam-gda
masz racje stonefree az sprawdzilem bo sam to nie moglem uwierzyc . Mnie uczono tak jak pisalem i wiem ze do stosowania w dislu kata umsi byc mocnow rozbudowany komp a jednak vw wymyslil juz to szybciej :bigok:

: śr lip 05, 2006 16:29
autor: zaprzal
takie tematy proponuje od razu zamykac i dawac ostrzezenie
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35
http://forum.vwgolf.pl/search.php
stonefree pisze:zostaw wszystko jak jest,te silniki mają delikatną głowicę
]
aaz nie ma tak bardzo delikatnej glowicy, a 1.6 td tez da sie jezdzic bez awarii

: śr lip 05, 2006 17:33
autor: marjan
drodzy koledzy nie kłóćcie się tak kazdy po prostu chciałby miec po prostu pare koników więcej nie koniecznie kosztem eksplaatacji autka, czyli ja mam tam katalizator czy nie i czy są jakies inne sposoby w benzyniakach stosuje się stożkowe filtry powietrza a jak one się zachowuja w dieslach nie chce po prostu wydac kaski co nic nie doda i moze spowodowac ze cos mi nawali a jezeli mam katalizator to jak go wyciągnąc i czym go zastąpic

: śr lip 05, 2006 17:39
autor: zaprzal
marjan, katalizator zastepujesz prosta rura, bez udziwnien
co do podkrecania to jeszcze raz:

SZUKAJ: http://forum.vwgolf.pl/search.php
oraz dzial DIESEL: http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35

temat sie bardzo czesto powtarzal, nie musisz wydawac ani grosza, podnosisz tylko lekko cisnienie na turbinie, oraz dawke paliwa na pompie. Jesli wszytsko pojdzie ok to auto bedzie palilo nawet mniej... Stozek sobie daruj

Jak to zrobic dokladnie to poszukaj sam, nieraz o tym mowilismy.

http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579 - link na zachete ;)

: śr lip 05, 2006 22:48
autor: stonefree
zaprzal, Pozdrowionka! :piwka:

: śr lip 05, 2006 23:06
autor: Michau
stożek NIE, człowieku... :) jak intercooler wrzucisz to odczujesz +- od 3 biegu wzwyż, że przyspieszać lepiej będzie.A w szczególności w zimę to poczujesz. Tylko nie wiem, czy jest sens wydawać pieniądze, bo 90 koni z tego i tym sposobem nie zrobisz.