Szyberbach sie otwiera skokami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szyberbach sie otwiera skokami
witam
czy ktos mial problemy z szyberdachem elektrycznym bo umnie wyglada to tak: uchylny dziala oki ale jak chce go schowac w dach to sie otwiera po 1 cm i musze klikac przyciskiem i nie wiem co to za usterka czy to cos z przelacznikiem czy cos z mechaniką jesli ktoc cos takiego naprawial prosze o info i pozdrawiam
czy ktos mial problemy z szyberdachem elektrycznym bo umnie wyglada to tak: uchylny dziala oki ale jak chce go schowac w dach to sie otwiera po 1 cm i musze klikac przyciskiem i nie wiem co to za usterka czy to cos z przelacznikiem czy cos z mechaniką jesli ktoc cos takiego naprawial prosze o info i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2008 14:11 przez mirk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Mirk
Mirk
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
..hej ja mam ten sam problem. Tak jad djtom mówił, trzeba będzie rozebrać, przeczyścić.Ja niestety jestem kobietą i nie zrobię tego sama ale Ty powinieneś sobie pewnie dać z tym radę.mirk pisze:ale prowadnice nie wygladaja na uszkodzone sa nasmarowane i czyste a szyber sie otwiera po centymetrze pod koniec chyba ze 3 centymetry i przy zamykaniu to samo idzie ze 3 centymetry i potem po centymetrze ale nic nie piszczy ani nie zgrzyta
[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]
Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900
[/url]
Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900
normalnie lewa prowadnica rulz
chyba najczęściej poruszany temat na forum. Gdyby ta część pękała jeszcze na gwarancji to VW by zbankrutował :p
a teraz na serio: zapytywałem w jednym temacie, jaki jest rozmiar dziury w dachu? - bo chyba zaatakuję jakiś tani uniwersalny szyber uchylny. teoretycznie rozmiar szyby to 81,5x41,5 cm, ale czy ktoś ma dokładne dane?
ps. rydzu, też myślałem o zakupie używki i pogonieniu resztek mojego na części, ale jak po miesiącu będzie to samo to

a teraz na serio: zapytywałem w jednym temacie, jaki jest rozmiar dziury w dachu? - bo chyba zaatakuję jakiś tani uniwersalny szyber uchylny. teoretycznie rozmiar szyby to 81,5x41,5 cm, ale czy ktoś ma dokładne dane?
ps. rydzu, też myślałem o zakupie używki i pogonieniu resztek mojego na części, ale jak po miesiącu będzie to samo to

- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie musi być tak źle. Mam Vento z 93 i była tylko jedna awaria spowodowana przez nożyczki które mi niechcący wpadły w lewą prowaddnicę i spowodowały pęknięcie tylnego suwaka. Skleiłem to na stalowych trzpieniach i działa nadal, a €żywam szybra naprawdę ciągle, nawet zimą bo palę w aucie.adas01 pisze:też myślałem o zakupie używki i pogonieniu resztek mojego na części, ale jak po miesiącu będzie to samo to
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
a jak ci się kawałek juz otworzy to zamykasz go bez problemu czy lipa jest, moze np podsufitka ci podeszła tez tak miałem bo mi uszczelka pusciła podsufitka nasiąknęła i pózniej szyber się nie odsuwał swoją drogą ma ktos jakis patencik na odrożnienie kanałów odprowadzających wodę z szybera są w sumie 4 z tego co pamiętam naleciało mi tam syfu i woda nie chce spływac
he he, oczywiście, że nie musi, ale może. zakładając tą gorszą ewentualność wolałbym nie wtopić takiej kaski - a używany uchylny to pewnie max. 100zł, a ponieważ planuję zostawić sobie ramę od oryginalnego szybra, to ten kupiony nawet nie musiałby być w 100% szczelny, bo system odpływów by został (i zasłonka też). no i zawsze mógłbym popchnąć stary silnik i prawą linkę - i inwestycja się (mniej więcej) zwróciPaweł Marek pisze:Nie musi być tak źle. Mam Vento z 93 i była tylko jedna awaria spowodowana przez nożyczki które mi niechcący wpadły w lewą prowaddnicę i spowodowały pęknięcie tylnego suwaka. Skleiłem to na stalowych trzpieniach i działa nadal, a €żywam szybra naprawdę ciągle, nawet zimą bo palę w aucie.

pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przecież nie psuję - właśnie teraz jest zepsuty a ja bym chciał to jakoś uruchomićPaweł Marek pisze:proszę walcz z tym, nie psuj golfika

zresztą - właśnie zainwestowałem trochę kaski w materiały do konserwacji podwozia i trzeba będzie jescze trochę zainwestować w panów, którzy to porządnie zrobią. jednak lepiej mieć słaby szyber i całe podwozie niż ładny szyberek i napęd jak Fred Flinstone

to jaki jest rozmiar tej dziury?

- janek822
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
- Kontakt:
A ja mam inny pomysł,możliwe że trzeba zresetować silniczek. Wyciągnij go (dwie śruby,nic trudnego) musi być podpięty pod kable. Szyber ma być ustawiony w pozycji zamkniętej, a silnikiem poprzez przełącznik otwórz i zamknij i pozostaw w pozycji zamknietej, aha zapomniałem ze przed uruchamianiem go trzeba na chcwile wyciągnąc wtyczke i włożyć spowrotem, dopiero silniczek uruchamiać. Na koniec oczywiście go zamontować. jesli nie pomoże to pewnie to co pisze cała reszta.
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości