Szyberbach sie otwiera skokami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mirk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt cze 20, 2006 08:36
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Szyberbach sie otwiera skokami

Post autor: mirk » śr lip 05, 2006 12:31

witam
czy ktos mial problemy z szyberdachem elektrycznym bo umnie wyglada to tak: uchylny dziala oki ale jak chce go schowac w dach to sie otwiera po 1 cm i musze klikac przyciskiem i nie wiem co to za usterka czy to cos z przelacznikiem czy cos z mechaniką jesli ktoc cos takiego naprawial prosze o info i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2008 14:11 przez mirk, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Mirk

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » śr lip 05, 2006 12:42

No to chyba pekła ci lewa prowadnica... zagadaj do djtoma on tez miał probemy z szybrem



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr lip 05, 2006 13:42

trzeba wyjąć cały szyber i naprawić (np nadlac) wyrobioną szynę. jak się nie znasz to daj sobie spokój.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » śr lip 05, 2006 14:07

witam
miałem identyczny problem odsuwał się do pewnego momentu i pózniej lipa ani w lewo ani w prawo czasami się otwierał ale z regułu zacinał, okazału się ze te prowadnice po których jezdzi były zawalone jakims syfem wyczysciłem je przesmarowałemwazeliną techniczną i smiga jak nóweczka



mirk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt cze 20, 2006 08:36
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: mirk » śr lip 05, 2006 14:21

ale prowadnice nie wygladaja na uszkodzone sa nasmarowane i czyste a szyber sie otwiera po centymetrze pod koniec chyba ze 3 centymetry i przy zamykaniu to samo idzie ze 3 centymetry i potem po centymetrze ale nic nie piszczy ani nie zgrzyta


Pozdrawiam
Mirk

Anusia
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn lut 06, 2006 13:25
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: Anusia » śr lip 05, 2006 14:23

mirk pisze:ale prowadnice nie wygladaja na uszkodzone sa nasmarowane i czyste a szyber sie otwiera po centymetrze pod koniec chyba ze 3 centymetry i przy zamykaniu to samo idzie ze 3 centymetry i potem po centymetrze ale nic nie piszczy ani nie zgrzyta
..hej ja mam ten sam problem. Tak jad djtom mówił, trzeba będzie rozebrać, przeczyścić.Ja niestety jestem kobietą i nie zrobię tego sama ale Ty powinieneś sobie pewnie dać z tym radę.


[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]

Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr lip 05, 2006 15:02

U mnie tak się zaczynało, jak próbowałem zobaczyć co się dzieje to strzeliła lewa prowadnica. Teraz jestem skazany na poszukiwanie części.

Ciężko i widzę ze chyba kupię cały szyber a resztę pogonie na części.



Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » śr lip 05, 2006 16:39

normalnie lewa prowadnica rulz :axe: chyba najczęściej poruszany temat na forum. Gdyby ta część pękała jeszcze na gwarancji to VW by zbankrutował :p

a teraz na serio: zapytywałem w jednym temacie, jaki jest rozmiar dziury w dachu? - bo chyba zaatakuję jakiś tani uniwersalny szyber uchylny. teoretycznie rozmiar szyby to 81,5x41,5 cm, ale czy ktoś ma dokładne dane?

ps. rydzu, też myślałem o zakupie używki i pogonieniu resztek mojego na części, ale jak po miesiącu będzie to samo to :evil:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lip 05, 2006 16:58

adas01 pisze:też myślałem o zakupie używki i pogonieniu resztek mojego na części, ale jak po miesiącu będzie to samo to
Nie musi być tak źle. Mam Vento z 93 i była tylko jedna awaria spowodowana przez nożyczki które mi niechcący wpadły w lewą prowaddnicę i spowodowały pęknięcie tylnego suwaka. Skleiłem to na stalowych trzpieniach i działa nadal, a €żywam szybra naprawdę ciągle, nawet zimą bo palę w aucie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » śr lip 05, 2006 17:37

a jak ci się kawałek juz otworzy to zamykasz go bez problemu czy lipa jest, moze np podsufitka ci podeszła tez tak miałem bo mi uszczelka pusciła podsufitka nasiąknęła i pózniej szyber się nie odsuwał swoją drogą ma ktos jakis patencik na odrożnienie kanałów odprowadzających wodę z szybera są w sumie 4 z tego co pamiętam naleciało mi tam syfu i woda nie chce spływac



Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » śr lip 05, 2006 17:44

Paweł Marek pisze:Nie musi być tak źle. Mam Vento z 93 i była tylko jedna awaria spowodowana przez nożyczki które mi niechcący wpadły w lewą prowaddnicę i spowodowały pęknięcie tylnego suwaka. Skleiłem to na stalowych trzpieniach i działa nadal, a €żywam szybra naprawdę ciągle, nawet zimą bo palę w aucie.
he he, oczywiście, że nie musi, ale może. zakładając tą gorszą ewentualność wolałbym nie wtopić takiej kaski - a używany uchylny to pewnie max. 100zł, a ponieważ planuję zostawić sobie ramę od oryginalnego szybra, to ten kupiony nawet nie musiałby być w 100% szczelny, bo system odpływów by został (i zasłonka też). no i zawsze mógłbym popchnąć stary silnik i prawą linkę - i inwestycja się (mniej więcej) zwróci :D wiem, że nie będzie tak fajnie jak z oryginałem, ale jakoś to przeżyję
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lip 05, 2006 17:48

adas01 pisze:że nie będzie tak fajnie jak z oryginałem,
proszę walcz z tym, nie psuj golfika :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » śr lip 05, 2006 17:56

Paweł Marek pisze:proszę walcz z tym, nie psuj golfika :)
przecież nie psuję - właśnie teraz jest zepsuty a ja bym chciał to jakoś uruchomić ;) na poważnie - już raz rozebrałem z teściem szyber do ostatniej śrubki, calutki dzień nam to zajęło, aż do późnego wieczora i nic, lewa prowadnica jest w trzech częściach i ogólnie mam już dosyć gmerania przy tym -dość delikatnym- mechaniźmie.
zresztą - właśnie zainwestowałem trochę kaski w materiały do konserwacji podwozia i trzeba będzie jescze trochę zainwestować w panów, którzy to porządnie zrobią. jednak lepiej mieć słaby szyber i całe podwozie niż ładny szyberek i napęd jak Fred Flinstone :)

to jaki jest rozmiar tej dziury? :helm:



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » ndz lip 09, 2006 22:48

A ja mam inny pomysł,możliwe że trzeba zresetować silniczek. Wyciągnij go (dwie śruby,nic trudnego) musi być podpięty pod kable. Szyber ma być ustawiony w pozycji zamkniętej, a silnikiem poprzez przełącznik otwórz i zamknij i pozostaw w pozycji zamknietej, aha zapomniałem ze przed uruchamianiem go trzeba na chcwile wyciągnąc wtyczke i włożyć spowrotem, dopiero silniczek uruchamiać. Na koniec oczywiście go zamontować. jesli nie pomoże to pewnie to co pisze cała reszta.


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 291 gości