Strona 1 z 1

gdzie dokładnie jest termostat Mk3 1,8 ABS

: wt lip 04, 2006 21:06
autor: marek2907
jak w temacie pomocy!!!!!

: wt lip 04, 2006 21:18
autor: pushkin77
chlopie.... czytać nie umiesz ?????? wczoraj dostałeś odemnie odpowiedz

: wt lip 04, 2006 21:21
autor: Adamtd
chlopie.... czytać nie umiesz ?????? wczoraj dostałeś odemnie odpowiedz
Też prawda, ale może poprostu nie masz termostatu bo ktoś wymontował

: wt lip 04, 2006 21:45
autor: marek2907
obudowę pompy wodnej rozebrałem ale tam nic niema czy termostat powinien być w miejscu gdzie odlew łączy się z plastikowym kolankiem na samym dole?? siedze nad tym już 9 godzin więc niegniewajcie się jak tylko to zrobię temat usunę

: wt lip 04, 2006 21:51
autor: Adamtd
marek2907 pisze:w miejscu gdzie odlew łączy się z plastikowym kolankiem na samym dole??
Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem, ale powinno być tak : wąż od chłodnicy - kolanko - dekiel z kolankiem na dwie chyba śruby i pod spodem termostat
Piszę to z głowy bo ja nie mam ABS ale raczej dobrze pamiętam

: wt lip 04, 2006 21:58
autor: Paweł Marek
Dokladnie. Termostat ma być pod kolankiem. A dokładnie to widać go jak się kolanko ściągnie. marek2907 chyba jasne jest dla Ciebie, że jeśli masz wspomaganie to jego pompę trzeba ściągnąć żeby się tam dobrać. Kolanko jest właśnie po to żeby przewód z płynem chłodzącym mógł tą pompę ominąć.

: wt lip 04, 2006 22:03
autor: marek2907
dzięki wam ale projektant tego silnika to powinien w pier.... dostać punkciki dla was

: wt lip 04, 2006 22:04
autor: pushkin77
Paweł Marek i inni, nie trzeba zdejmować pompy wspomagania

: wt lip 04, 2006 22:11
autor: Adamtd
dla ułatwienia obrazek w książce znalazłem :
Obrazek

: wt lip 04, 2006 22:24
autor: Paweł Marek
pushkin77 pisze:Paweł Marek i inni, nie trzeba zdejmować pompy wspomagania
zapewniam cię że trzeba ją odkręcić z mocowań i odchylić, węży odłączać nie trzeba. Inaczej termostatu sie nie wymeini.

: wt lip 04, 2006 22:31
autor: pushkin77
jesli mówisz o swoim silniku to niewiem ale w moim napewno nie..... wiem z autopsji ;-)

: wt lip 04, 2006 22:36
autor: Paweł Marek
No o swoim. Ale w książce na rysunku wygląda to w 1.8 tak samo jak w 2.0. Na pewno masz rację, skoro to robileś, w każdym razie w 2E kolanko idzie tak że niema szans bez odchylania pompy. Bez tego da sie tylko jedną śrobę od kolanka odkręcić a druga jest pod pompą.

: wt lip 04, 2006 23:26
autor: Julek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f3 ... 96b47.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f3 ... fb1c3.html

Miejsce zamontowania termostatu zaznaczylem na czerwono moze on nieraz sie przykleic do obudowy i wtedy bedziesz musial urzyc troche sily aby go wyciagnac . Uwaga na plyn ktory mogl pozostac nad termostatem. Powodzenia :grin:

: śr lip 05, 2006 20:51
autor: marek2907
chłopaki dzięki wielkie walczyłem z tym do 3 w nocy ale udało się. trzeba zdjąć alternator , odkręcić pompę od wspomagania i poluzować obodowę pompy wodnej inaczej kolanko blokuje się o miskę olejową i niechce wyjść ( w silniku 1,8 ABS )