Strona 1 z 1

[mk3] modele wspomagania

: wt lip 04, 2006 18:31
autor: marceliii
Tak się zastanawiam czy były jakieś różnice w wspomaganiach między silnikami 1.8 a 1.4 np.
Nie chodzi mi tu o sposób montażu , ale np. ciśnienei na pompie czy też sile maglownicy ?
:)
Może ktoś ma jakieś sprytne katalogi z informacją na ten temat ?
:D

: śr lip 05, 2006 00:50
autor: miś fazi
Były montowane orginalnie typy TRW lub ZF przełozenie 17 ,5 , obroty kierownicy od oporu do oporu to 3,17 a ciśnienie pompy wspomagania od 8,5 do 9,5 Mpa tak ze istotnych róznic chyba nie ma

: śr lip 05, 2006 01:15
autor: marceliii
Czyli montująć wspomaganie z silnika 1.4 do silnika 1.8 bądź 2.0 nie można zatrzeć pompy ?
A idzie gdzieś dostać sam ten wirniczke do pomy , bo chyba łopatki mi się w nim połamały .
:(

: śr lip 05, 2006 12:33
autor: GRIsha
marceliii pisze:idzie gdzieś dostać sam ten wirniczke do pomy , bo chyba łopatki mi się w nim połamały
Chyba jedynie na szrotach... Nowe to tylko w zakładach regenerujących pompy

pozdr :pub:

: śr lip 05, 2006 16:21
autor: miś fazi
Witam wiem ze TRW i ZF miały tylko niewielkie różnice konstrukcyjne a zwłaszcza regulacje luzu na przekładni , a pompie nic sie nie stanie bo ilość oleju i ciśnienie są takie same tylko nie pamiętam czy drązki kierownicze miały taką samą długość

: śr lip 05, 2006 16:36
autor: marceliii
Drążki już przyciołem , ale pompa coś głośno chodzi podczas skrętu , a nie ma luzu na łożysku , więc pewnie łopatki .
:(
Ciekawe ile taka regeneracja ?

: śr lip 05, 2006 16:44
autor: miś fazi
Tego nie wiem ile kosztuje a nie lepiej kupić jakąś uzywke ?

: śr lip 05, 2006 16:45
autor: marceliii
No właśnie jedną używke mam , i teraz widze jak się sprawuje , w sumie to wolałbym sobie ją zregenerować , bo łożysko to nie problem , tylko skąd te łopatki .
A tak wogóle jakiś minimalny luz na łożysku wyczuje jak będe próbował ruszać kołem pasowym , czy raczej nie ?
:(

: śr lip 05, 2006 17:12
autor: miś fazi
najgorszy problem jest w tym ze dopiero jak załozysz i napniesz pasek to daje szkołe a ręką to raczej trudno coś sprawdzić