[mk3] modele wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[mk3] modele wspomagania

Post autor: marceliii » wt lip 04, 2006 18:31

Tak się zastanawiam czy były jakieś różnice w wspomaganiach między silnikami 1.8 a 1.4 np.
Nie chodzi mi tu o sposób montażu , ale np. ciśnienei na pompie czy też sile maglownicy ?
:)
Może ktoś ma jakieś sprytne katalogi z informacją na ten temat ?
:D


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lip 05, 2006 00:50

Były montowane orginalnie typy TRW lub ZF przełozenie 17 ,5 , obroty kierownicy od oporu do oporu to 3,17 a ciśnienie pompy wspomagania od 8,5 do 9,5 Mpa tak ze istotnych róznic chyba nie ma



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr lip 05, 2006 01:15

Czyli montująć wspomaganie z silnika 1.4 do silnika 1.8 bądź 2.0 nie można zatrzeć pompy ?
A idzie gdzieś dostać sam ten wirniczke do pomy , bo chyba łopatki mi się w nim połamały .
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » śr lip 05, 2006 12:33

marceliii pisze:idzie gdzieś dostać sam ten wirniczke do pomy , bo chyba łopatki mi się w nim połamały
Chyba jedynie na szrotach... Nowe to tylko w zakładach regenerujących pompy

pozdr :pub:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lip 05, 2006 16:21

Witam wiem ze TRW i ZF miały tylko niewielkie różnice konstrukcyjne a zwłaszcza regulacje luzu na przekładni , a pompie nic sie nie stanie bo ilość oleju i ciśnienie są takie same tylko nie pamiętam czy drązki kierownicze miały taką samą długość



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr lip 05, 2006 16:36

Drążki już przyciołem , ale pompa coś głośno chodzi podczas skrętu , a nie ma luzu na łożysku , więc pewnie łopatki .
:(
Ciekawe ile taka regeneracja ?


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lip 05, 2006 16:44

Tego nie wiem ile kosztuje a nie lepiej kupić jakąś uzywke ?



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr lip 05, 2006 16:45

No właśnie jedną używke mam , i teraz widze jak się sprawuje , w sumie to wolałbym sobie ją zregenerować , bo łożysko to nie problem , tylko skąd te łopatki .
A tak wogóle jakiś minimalny luz na łożysku wyczuje jak będe próbował ruszać kołem pasowym , czy raczej nie ?
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lip 05, 2006 17:12

najgorszy problem jest w tym ze dopiero jak załozysz i napniesz pasek to daje szkołe a ręką to raczej trudno coś sprawdzić



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 380 gości