Strona 1 z 2
Dziwne dławienie !!! mk 2 1.8 RP
: wt lip 04, 2006 08:35
autor: KOZAK_12
Witam mój problem polega na tym że pale golfa działa na równych obrotach ruszam i nagle brakuje mu gazu dławi go, szarpie autem i po chwili wszystko ok można jechac bez problemu! co to może być? dawniej takiego problemu nie było ! mk 2 1.8 RP z 1988r
Dodam że wymieniłem:
-filtr paliwa
-czujnik temp.silnika (niebieski)
-na pompe paliwa bym nie stawiał.
pozdrawiam
: wt lip 04, 2006 09:09
autor: toffi
hmmmm nie napisałas tylko czy to przy kazdym ruszaniu czy tylko ptrzy pierwszym ruszaniu podczas jazdy bo mozliwe ze zawilgotniała cewka...dodatkowo nie wiem czy masz LPG bo nie napisałes gdybys miał gas to mozliwe ze jesli ruszasz na zimnym silniku na
LPG to mozliwe ze powoli membrana w parowniku ulega zniszczeniu
: wt lip 04, 2006 09:24
autor: KOZAK_12
Właśnie nie przy każdym czasem nic takiego się nie dzieje! nie wiem od czego to zależy ?
benzyna nie mam lpg!
: wt lip 04, 2006 09:26
autor: Smaczny
A wycinałeś katalizator?
: wt lip 04, 2006 09:26
autor: KOZAK_12
W czasie jazdy też cisza tylko jak rusze po 5 metrach szarpnie i potem już można jechać!
pzdr
[ Dodano: Wto Lip 04, 2006 09:27 ]
Nie wycinałem katalizatora.
: wt lip 04, 2006 10:25
autor: eidos
a filtr powietrza jest czysty?
: wt lip 04, 2006 14:17
autor: KOZAK_12
nie pomyślałem o filtrze powietrza sprawdze to!
: wt lip 04, 2006 16:06
autor: Gwiazdor
Ja bym jeszcze sprawdził kable WN i czy paliwo dobrze podaje...może coś z pompą być już nie tak.
: śr lip 05, 2006 07:44
autor: KOZAK_12
Panowie chyba znalazłem gdzie jest problem!
Przewód który idzie od aparatu zapłonowego tam gdzieś pod wtrysk był rozszczepiony,
i nie ciągnoł powietrza jak należy.Mam nadzieje że to jest powód a jak nie to będziemy myśleć
dalej!!! Narazie wielkie dzięki za pomoc !!! zobaczymy co będzie dalej!!! Pozadrawiam!!!
: śr lip 05, 2006 09:09
autor: toffi
KOZAK_12 pisze:Panowie chyba znalazłem gdzie jest problem!
Przewód który idzie od aparatu zapłonowego tam gdzieś pod wtrysk był rozszczepiony,
i nie ciągnoł powietrza jak należy.Mam nadzieje że to jest powód a jak nie to będziemy myśleć
dalej!!! Narazie wielkie dzięki za pomoc !!! zobaczymy co będzie dalej!!! Pozadrawiam!!!
ze co??? kabel od apartu nie ciagnoł powietrza??? wez napisz to dokladniej bo jak narazie to aparat zaplonowy na filtr powietrza mi wyglada
mi to teraz po twoich opowiadaniach najwyrazniej a raczej na pewno noa cewke wyglada
: śr lip 05, 2006 10:00
autor: Gwiazdor
Zapomniałem właśnie napisać że może podciśnienie do aparatu zapłonowego się rozpięło i nie przestawiał zapłonu. Też tak kiedyś miałem.
: czw lip 06, 2006 07:33
autor: KOZAK_12
Niestety nie pomógł ten rozszczepiony przewód ! Dalej tak szarpie!
Wczoraj włączyłem go na wolnych obrotach na początku chodzi równo fajnie, po jakiś 30sek. spada z obrotów prawie że gaśnie. Potem się wyrównuje, Jak nagrzeje się silnik to pyrka jakby tam mu się gdzieś powietrze dostawało! filtr powietrza przeczyściłem.
Sorry za sformułowania ale ja jestem technikiem urządzeń sanitarnych a nie mechanikiem samochodowym
pozdrawiam
: czw lip 06, 2006 09:39
autor: eidos
Możesz sprawdzić czy podstawa gumowa od wtrysku jest cała. Jak silnik pracuje na biegu jałowym to złap za pokrywe wtrysku i nią poruszaj. Jeśli łapie lewe powietrze to będą obroty szalały a może nawet zgasnąć.
: czw lip 06, 2006 10:23
autor: KOZAK_12
Ona jest podcieknięta ale już taka była jak golfa kupiłem (ponad rok) i nic się nie działo. Poruszałem nią i też nic się nie dzieje.
[ Dodano: Czw Lip 06, 2006 15:24 ]
a gdzie szukać tej cewki? chłopaki help please!