Strona 1 z 1

1.8 ABS wysoki obroty

: pn lip 03, 2006 19:34
autor: blady
Na poczatek chcialem sie przywiatc bo jestem tu nowy.
Od niedawna jestem posiadaczem golfa 3 i mam z nim maly problem ;/ autko na luzie chodzi na 2tys obrotow i ani troche mniej ;/ odlaczylem silniczek krokowy bo gdzie pisalo ze jak sie go odlaczy to powinien chodzic na ok 1,5 tys ale to nic nie dalo bo nadal chodzil na 2tys i niewiem co moze byc tego przyczyna.

: pn lip 03, 2006 20:41
autor: smox
Witam, jak kupiłem golfika miałem podobny problem, okazało sie że linka gazu była naciagnieta na luzie, wystarczyło ja popuscic by była w miare luźna. Obroty mi wtedy spadły do 800 ale sie wachały i chwilami nawet spadały do 0 i była muka. Okazało sie ze sonde lambde mam zbabrana na max-a i podawała złe wartosci. Po wymianie sondy zaczeło działac ok i teraz mam na jałowym 800 i ni grama wiecej ni mniej. Tak ze polecam sprawdzic te linke czy ma luzik, jezeli nie ma to zacznij kombionowac czemu ktos ja naciągnał :) powodzenia

: pn lip 03, 2006 20:55
autor: tomala2301
jaki dokładnie silnik masz w golfie , monowtrysk , czy pełny wtrysk?

: pn lip 03, 2006 21:48
autor: blady
monowrtrysk.

: pn lip 03, 2006 22:08
autor: T.O.B.I.
smox czy przed wymiana sady mocno ci falowalo obrotami? mam taki sam silnik i tez mi faluja, zrobilem juz wszystko oprocz adaptacji przepustnicy po czyszczeniu i sprawdzenia sady (ale spalanie mam w normie styl mieszany 7l)

: wt lip 04, 2006 00:05
autor: smox
Witam, zanim wymieniłem sonde pojechałem jeszcze na komputer i tam mi własnie wskazał uszkodzenie sondy, falowało non stop, nie mógł sobie mieszanki zapodac odpowidniej i nawet przez chwile nie potrafił stanąc na jednym poziomie z obrotami. Zdarzało sie czesto ze jak w czasie jazdy wcisnełem sprzęgło, obroty spadały prawie do zera i silnik sie wyłańczał.

: wt lip 04, 2006 00:20
autor: radziodm
niekiedy przyczyna falowania obrotow jest tez walnieta podstawa pod wtryskiem, bynajmniej u mnie tak bylo, nie trzymal obrotow, i niekiedy gasl, okazalo sie ze podstawa walnieta, wymienielem i jest ok

: wt lip 04, 2006 07:36
autor: tomala2301
Jedź do warstzatu niech sprawdzą przepustnice.

: wt lip 04, 2006 19:26
autor: blady
SMOX niestety to nie wina linki. Patrzalem i jest luzna poluznilem ja jeszcze bardziej ale to nic nie dalo :( chyba bez wizyty u mechaniora sie nie obedzie :(

: wt lip 04, 2006 23:44
autor: Julek
Daruj sobie mechanika sprawdz najpierw te podstawke pod wtrysk o ktorej pisal radziodm. To powinno pomuc jezeli puszcza ona lewe powietrze to silnik wariuje wiem to z wlasnego doswiadczenia. Musisz wykrecic wtrysk potem te uszczelke i jezeli bedzie miala dziurke chocby mala wymienic koszt nowej to okolo 50 pln

: śr lip 05, 2006 00:06
autor: radziodm
niekiedy nie trzeba nawet nic odkrecac, wystarczy za wtrysk zlapac i do gory podniesc i na boki poruszac, u mnie jak sie zlapalo i poruszylo to odrazu gasl

: śr lip 05, 2006 00:11
autor: Julek
Oj tak jak mialem mk2 to chwycilem za gaznik i pociagnelek pare razy na boki i... wyrwalem go :hmm: bo podkladka byla tak zparciala ze sie rozerwala :grin: