1.8 ABS wysoki obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 ABS wysoki obroty
Na poczatek chcialem sie przywiatc bo jestem tu nowy.
Od niedawna jestem posiadaczem golfa 3 i mam z nim maly problem ;/ autko na luzie chodzi na 2tys obrotow i ani troche mniej ;/ odlaczylem silniczek krokowy bo gdzie pisalo ze jak sie go odlaczy to powinien chodzic na ok 1,5 tys ale to nic nie dalo bo nadal chodzil na 2tys i niewiem co moze byc tego przyczyna.
Od niedawna jestem posiadaczem golfa 3 i mam z nim maly problem ;/ autko na luzie chodzi na 2tys obrotow i ani troche mniej ;/ odlaczylem silniczek krokowy bo gdzie pisalo ze jak sie go odlaczy to powinien chodzic na ok 1,5 tys ale to nic nie dalo bo nadal chodzil na 2tys i niewiem co moze byc tego przyczyna.
Witam, jak kupiłem golfika miałem podobny problem, okazało sie że linka gazu była naciagnieta na luzie, wystarczyło ja popuscic by była w miare luźna. Obroty mi wtedy spadły do 800 ale sie wachały i chwilami nawet spadały do 0 i była muka. Okazało sie ze sonde lambde mam zbabrana na max-a i podawała złe wartosci. Po wymianie sondy zaczeło działac ok i teraz mam na jałowym 800 i ni grama wiecej ni mniej. Tak ze polecam sprawdzic te linke czy ma luzik, jezeli nie ma to zacznij kombionowac czemu ktos ja naciągnał powodzenia
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
smox czy przed wymiana sady mocno ci falowalo obrotami? mam taki sam silnik i tez mi faluja, zrobilem juz wszystko oprocz adaptacji przepustnicy po czyszczeniu i sprawdzenia sady (ale spalanie mam w normie styl mieszany 7l)
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Witam, zanim wymieniłem sonde pojechałem jeszcze na komputer i tam mi własnie wskazał uszkodzenie sondy, falowało non stop, nie mógł sobie mieszanki zapodac odpowidniej i nawet przez chwile nie potrafił stanąc na jednym poziomie z obrotami. Zdarzało sie czesto ze jak w czasie jazdy wcisnełem sprzęgło, obroty spadały prawie do zera i silnik sie wyłańczał.
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
Daruj sobie mechanika sprawdz najpierw te podstawke pod wtrysk o ktorej pisal radziodm. To powinno pomuc jezeli puszcza ona lewe powietrze to silnik wariuje wiem to z wlasnego doswiadczenia. Musisz wykrecic wtrysk potem te uszczelke i jezeli bedzie miala dziurke chocby mala wymienic koszt nowej to okolo 50 pln
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości