Strona 1 z 2
					
				mk II Problem z silnikiem 1.8 model gx pełny wtrysk
				: ndz lip 02, 2006 23:58
				autor: doktorek83
				Kupiłem nie dawno golfika z silnikiem 1.8 jak go kupowałem obroty wachały sie między 1100 1500 tzn im bardziej zagrzany silnik tym wyzsze obroty ale nie przekraczały 1500 a teraz na dodatek ciężko odpala jak po stoi jak krece zalapie i zdycha drugi raz trzeba sie nakrecic no chyba ze mu wcisne troche gazu to zalapie. Podczas jazdy jak mu depne dławi go pompa strasznie jęczy. mam pytanie ile powinno byc sond lambda ja mam 2 na rurze wydechowej przed samym katalizatorem tylko jedna jest podpięta na kolektorze wydechowym tez jest nie podpięta albo sonda albo czujnik nie wiem  gdzie ja podpiac
prosze o pomoc
			 
			
					
				
				: pn lip 03, 2006 00:42
				autor: olozwirski
				Powinna byc jedna dwuprzewodowa przed katalizatorem.
			 
			
					
				
				: pn lip 03, 2006 13:42
				autor: TAZ
				olozwirski pisze:Powinna byc jedna dwuprzewodowa przed katalizatorem.
Pomyłka. Mam GXa więc nieco go zjadłem od technicznej strony. Powinna być sonda jednoprzewodowa w kolektorze.
 
			 
			
					
				
				: pn lip 03, 2006 14:32
				autor: olozwirski
				Racja Taz, jednoprzewodowa 

 
			 
			
					
				Re: mk II Problem z silnikiem 1.8 model gx pełny wtrysk
				: pn lip 03, 2006 14:37
				autor: gtx
				doktorek83 pisze:Kupiłem nie dawno golfika z silnikiem 1.8 jak go kupowałem obroty wachały sie między 1100 1500 tzn im bardziej zagrzany silnik tym wyzsze obroty ale nie przekraczały 1500 a teraz na dodatek ciężko odpala jak po stoi jak krece zalapie i zdycha drugi raz trzeba sie nakrecic no chyba ze mu wcisne troche gazu to zalapie. Podczas jazdy jak mu depne dławi go pompa strasznie jęczy. mam pytanie ile powinno byc sond lambda ja mam 2 na rurze wydechowej przed samym katalizatorem tylko jedna jest podpięta na kolektorze wydechowym tez jest nie podpięta albo sonda albo czujnik nie wiem  gdzie ja podpiac
prosze o pomoc
Sonda z jedym przewodem w kolektorach wydechowych.Na dzien dobry wymien pompe paliwa jak nie daje rady,pozniej pozadna regulacja silnika (zaplon i miesznka).Sprawdz wtryskiwacz  rozruchowy czy na zimnym silniku wtryskuje paliwo.
 
			 
			
					
				
				: pn lip 03, 2006 15:35
				autor: doktorek83
				dzieki za podpowiedzi 
czyli musze odkrecic wtryskiwacz rozruchowy i powinna tryskac benzynka 

??? tak jak wymienic gumowe przewody  przy wtryskach mozliwe ze ciagnie lewe powietrze????
 
			 
			
					
				
				: pn lip 03, 2006 16:10
				autor: gtx
				doktorek83 pisze:dzieki za podpowiedzi 
czyli musze odkrecic wtryskiwacz rozruchowy i powinna tryskac benzynka 

??? tak jak wymienic gumowe przewody  przy wtryskach mozliwe ze ciagnie lewe powietrze????
 
Jak bedzie zimny silnik, odkrec wtrsyk rozruchowy i podczas proby odpalania zobacz czy leci z niego paliwo.Jak nie to masz przyczyne ze slabo odpala.O jakie gumowe przewody ci chodzi?
 
			 
			
					
				
				: wt lip 04, 2006 12:08
				autor: doktorek83
				o te metalowe przewody którymi doprowadzane jest paliwo do silnika jak nimi poruszam jeszcze gorzej sie dzieje mozliwe ze sie rozszczelniły przy samym wejsciu do silnika.. 
[ Dodano: 04 Lip 2006 12:11 ]
prosba napisze mi ktos  moze byc najlepiej ze zdjeciami gdzie podpiete sa sady  te ktore sa przed katalizatorem i ta na kolektorze wydechowym 
moj wozek to skladak wieci ciezka sprawa!!!! 
[ Dodano: 04 Lip 2006 12:12 ]
prosba napisze mi ktos  moze byc najlepiej ze zdjeciami gdzie podpiete sa sady  te ktore sa przed katalizatorem i ta na kolektorze wydechowym 
moj wozek to skladak wieci ciezka sprawa!!!!
			 
			
					
				
				: wt lip 04, 2006 16:32
				autor: gtx
				doktorek83 pisze:o te metalowe przewody którymi doprowadzane jest paliwo do silnika jak nimi poruszam jeszcze gorzej sie dzieje mozliwe ze sie rozszczelniły przy samym wejsciu do silnika.. 
[ Dodano: 04 Lip 2006 12:11 ]
prosba napisze mi ktos  moze byc najlepiej ze zdjeciami gdzie podpiete sa sady  te ktore sa przed katalizatorem i ta na kolektorze wydechowym 
moj wozek to skladak wieci ciezka sprawa!!!! 
[ Dodano: 04 Lip 2006 12:12 ]
prosba napisze mi ktos  moze byc najlepiej ze zdjeciami gdzie podpiete sa sady  te ktore sa przed katalizatorem i ta na kolektorze wydechowym 
moj wozek to skladak wieci ciezka sprawa!!!!
Tymi przewodami napewno nie ciagnie lewego powietrza.Powietrze moze tylko ciagnac  przez gniazda wtryskow, nalzey wtedy wymienic gumki uszczelniajace na wtryskach i bedzie ok.(wtryski sa wciskane na te gumki).Powracajac do sondy to w tym silniku powinna byc tylko jedna ta co jest przy kolektorze wydechowym, poszukaj wtyczki z czarnym kablem.Jak piszesz ze twoj golf to skladak to jest mozliwosc ze ktos zalozyl katalizator od innego auta razem z sonda, takze tej sondy nie podlanczasz. 
 
pozdro
 
			 
			
					
				
				: wt lip 04, 2006 18:51
				autor: doktorek83
				tylko ze ta ktora jest przed katalizatorem jest cały czas podłączona  z tej co jest na kolektorze wydechowym wychodzi tylko jeden kabel czarny  z kolei jest czarny przewod ale jest podpiety do jakiegos czujnika pokazany w załaczniku
Zrobie fotki z kilku ujec bedzie lepiej widac te z neta  fotki mam 
 
dzieki za pomoc troche jeszcze cie pomecze
chce smigac na zloty a maszynka odmawia posłuszenstwa 
  
 
			 
			
					
				
				: wt lip 04, 2006 20:33
				autor: gtx
				doktorek83 pisze:tylko ze ta ktora jest przed katalizatorem jest cały czas podłączona  z tej co jest na kolektorze wydechowym wychodzi tylko jeden kabel czarny  z kolei jest czarny przewod ale jest podpiety do jakiegos czujnika pokazany w załaczniku
Zrobie fotki z kilku ujec bedzie lepiej widac te z neta  fotki mam 
 
dzieki za pomoc troche jeszcze cie pomecze
chce smigac na zloty a maszynka odmawia posłuszenstwa 
  
 
zrob duze fotki bo na tych slabo widac  

Orginalnie te silniki maja sonde w kolekotrach i ta powinna byc podlaczona.Jak widac masz tam niezla rzezbe
 
			 
			
					
				
				: ndz lip 09, 2006 12:40
				autor: doktorek83
				nio i to znowu ja mam foteczki swojego i oczywiscie kilka pytan!
zaczne od tego ze pompa juz idzie poczta jutro ja wymienie zobaczymy jaki efekt bedzie
napewno tez trzeba wymienic gumki uszczelniajace na wtryskach. 
Moje pytanko za co odpowiada ten czujnik przy silniku załacznik nr1 
[ Dodano: 09 Lip 2006 12:53 ]
Dodam iż sonda która znajduje sie z tyłu kolektora nie jest podpięta chyba jedyny czarny jaki jest tam w pobliżu żeby ja podpiąc jest podłaczony do tego czujnika.
Skoro jest to składak to Jest to bardzo prawdopodobne ze ze zamontowali rure wydecowa wras ze sada z innego modelu sada z przed katalizatora podłaczona jest  na zał  nr 2 
[ Dodano: 09 Lip 2006 12:56 ]
ten czarny kabelek idzie do czujnika opisanego wyzej zał nr 3
			 
			
					
				
				: ndz lip 09, 2006 19:42
				autor: gtx
				doktorek83 pisze:nio i to znowu ja mam foteczki swojego i oczywiscie kilka pytan!
zaczne od tego ze pompa juz idzie poczta jutro ja wymienie zobaczymy jaki efekt bedzie
napewno tez trzeba wymienic gumki uszczelniajace na wtryskach. 
Moje pytanko za co odpowiada ten czujnik przy silniku załacznik nr1 
[ Dodano: 09 Lip 2006 12:53 ]
Dodam iż sonda która znajduje sie z tyłu kolektora nie jest podpięta chyba jedyny czarny jaki jest tam w pobliżu żeby ja podpiąc jest podłaczony do tego czujnika.
Skoro jest to składak to Jest to bardzo prawdopodobne ze ze zamontowali rure wydecowa wras ze sada z innego modelu sada z przed katalizatora podłaczona jest  na zał  nr 2 
[ Dodano: 09 Lip 2006 12:56 ]
ten czarny kabelek idzie do czujnika opisanego wyzej zał nr 3
Odlacz ta sonde z katalizatora, i podlacz ta z kolektorow.Ile masz sterownikow do silnika? zobacz na podszybiu.
 
			 
			
					
				
				: ndz lip 09, 2006 20:54
				autor: doktorek83
				są dwa na podszybiu do tego z jedynka podpięta jest jedna wiązka kabeli i powietrze a do dwójki dwie wiazki kabli i jedna wolna pewnie do podpiecia w serwisie tak????
 Odnosnie tego czujnika mozliwe ze kabelki pomylone zostały tzn zielony do czujnika przy silniku a czarny do sondy????