Strona 1 z 1

[mk3] przekażnik

: ndz lip 02, 2006 20:31
autor: misiek
witam, jak w temacie potrzebny jest numer przekażnika pompy paliwowej w golfie 3, rok prod. 93/94, pojemność silnika 1.8 benzyna

: ndz lip 02, 2006 21:16
autor: BeBe_1
191 906 383 C

: ndz lip 02, 2006 21:18
autor: misiek
BeBe_1 to jest numer napewno z benzyny?

: ndz lip 02, 2006 21:18
autor: Paweł Marek
Nadruk 67, lub 80, lub 1. Zreszta bez znaczenia, to zwykłe przekaźniki z jednym opornikiem i czterema stardodowymi wtykami

: ndz lip 02, 2006 21:19
autor: Darcyn
a co ci sie dzieje bo ja raz slysze ze pompa chodzi po przekreceniu kluczyka a raz nie i wtedy musze dluzej krecic i nie wiem za co sie brac. za co odpowiada ten przekaznik?

: ndz lip 02, 2006 21:23
autor: Paweł Marek
http://www.passatplus.de/umbauteile/rel ... 06383C.jpg
191 906 383 C to raczej passat, ale napewno są zamienne

: ndz lip 02, 2006 21:26
autor: BeBe_1
Wg ETKI od silników AAA, AAM, ABS, ABD, ABU, ABF, 2E.

: ndz lip 02, 2006 21:28
autor: misiek
Darcyn pompy działaja tak ze dobijają ciśnienie do instalacji wtrysku
Darcyn pisze:a co ci sie dzieje
ni mi nic sie nie dzieje bo ja mam mk2, poproszono mnie o to bym spytał o nr. przekażnika, a knyf u kogoś polega na tym ze pompa chodzi cały czas 9prawdopodobnie zmostkowany jest
Paweł Marek pisze:67, lub 80, lub 1
właśnie chodzi o to że jest potrzebny pewniak

: ndz lip 02, 2006 21:29
autor: Paweł Marek
Choiciaż zdaje się jest inny układ nóżek

[ Dodano: Nie Lip 02, 2006 9:32 pm ]
misiek10111 pisze:właśnie chodzi o to że jest potrzebny pewniak
ale z tym naprawdę niema filozofii. Można stosować zamiennie, byle miał cztery nóżki o odpowiednim układzie z tego te robocze 30 i 87 szersze.

: ndz lip 02, 2006 21:33
autor: misiek
dobra, dam znać czy dobrze podaliście :hmm: , dzieki

: ndz lip 02, 2006 21:36
autor: Darcyn
a myslisz ze pompa paliwowa ma cos wspolnego z tym ze auto podczas jazdy gasnie tak jakbym kluczyk wyjal?? nie jest to regula ale czesto jak przelece np przez tory a niekiedy tak poprostu... (a zawieszenie mam sztywne)

: ndz lip 02, 2006 21:39
autor: misiek
Darcyn pisze:ale czesto jak przelece np przez tory a niekiedy tak poprostu...
to jest ewidentny brak kontaktu na jakimś złączu, wartp przejzeć przekażniki i bezpieczniki (wcelu spr, czy którus lużny nie jest) ale to moze też być sprawa "zmnego" lutu na jakimś obwodzie np: na sterowniku silnika

[ Dodano: 06-07-03, 21:30 ]
BeBe_1 pisze:191 906 383 C
okazało się ze to był ten, dzieki