wodaa pisze:Gdzie indziej tzn.? Pali sie kontrolka ta od sondy więc chyba to ona.
[ Dodano: Nie Lip 02, 2006 22:39 ]
A tak w ogóle podobno golfy IV z silnikiem 1.4 maja dwie sondy. Jedną przed a drugą za katalizatorem więc to może ta druga która nie była wymieniana. Moze ktos ma oryginalne numery takiej sondy , bo w salonie to trzeba ich prosic na kolanach żeby dali
Hej
Ja miałem problem z CHECK - itd poczytaj sobie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31099
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=530596#530596
A po drugie to CHECK nie jest tylko iw yłacznie od SONDY Lambda. To jest kontrolka spalin i sygnalizuje niesprawnosci układu wydechowego. a tu moze byc 100mln róznych niesprawnosci.
Najpewniej do idź do serwisu i podłącz sie do kompa i zobaczysz jakie błedy wyskocza. Z błedów mechanik powinien Ci powiedziec czy to napewno sonda czy nie.
Jakie masz objawy prócz kontrolki CHECK?. Ja na poczatku nie miałem żadnych objawów tylko po 180 km średnio zapalał mi sie CHECk a w serwisie wyskakiwał bład "1 rzad cylindrów 1-sonda" - bład sporadyczny.
Potem po 1/2 roku CHECk wypadał mi juz co 20-30 km i pojechałme wymienic Lambde i jest ok.
Jezeli nie masz problemów z moca silnika to spróbuj wykasowac sobie CHECKa i pojeździc troche. Zobaczysz czy ponownie sie zapali.
Jak samemu skasowac CHECK.
- przekrec kluczk w stacyjce o 1 raz
-zapal światła krótkie
- odłącz od akumulatora kleme "ujemna"
- poczekaj 5 min
- załóż kleme
- wyłącż wyłanik świateł
- zapal silnik (juz nie powinno był CHECKA"
Mi sie udało kasowac ale i tak w końcu sonda padła całkowicie "tyle ze I-sza"
Wykasowanie błedu w ASo to koszt rzedu 50 zł +-. Ale zdiagnozuja Ci usterke .
Jak cos zrobisz daj znac na priva
P.S. Podaje oficjalne numery Sondy Lambda do mk IV 1.4 16V 2001r. silnik AXP
Sonda przed katalizatorem : 06A 906 262 AF
Sonda za katalizatorem : 06A 906 262 AH
Produkowane przez firmę Bosch dla "WV Audi"