Szyberdach [MK3]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Szyberdach [MK3]

Post autor: Christopherek » sob lip 01, 2006 23:59

Szyberek działał sprawnie aż tu wtydzień temu chcę otworzyć a tu nic.Więc już się wkurzyłem.pojechaliśmy z ekipą mazowsze squad nad jeziorko,auto stało cały dzień na słonku,gdy mieliśmy wracać szyberek znów się otworzył.więc ucieszony że zaczął działać już nie myśłałem o nim.dojechaliśmy do domu zamykamy drzwi pilocikeim,szyber się zamknął.ale z ciekawości sprawdziłęm i już się niestety nie otworzył.i tak zostało.dziś na spocie z DjTomem sprawdziliśmy i jego silnik u mnie działa a mój przestał.Wszystko poza tym jest ok,tzn prowadnice i prąd też dochodzi.więc moje pytanie:Co mogło się stać z tym silnikiem?wziąłem go do domu teraz ale niestety nie mogę zdjąć tego czarnego plastiku na zatrzaskach.w jednym miejscu coś go trzyma.o co chodzi w tym silniku?wogóle opłłaca się go naprawiać czy lepiej już szukać nowego?


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

Post autor: skater16 » ndz lip 02, 2006 00:03

tematow o szyberku juz bylo wiele skorzystaj z mozliwosci szukaj i nie zakladaj nowego postu a jesli chodzi o silniczek jesli wyczysciles go i nie pomoglo sprawdziles bezpiecznik za szyber odpowiadajacy pewnie masz go do wymiany jesli wszytsko z prowadnicami jest ok pozdrawiam :smoke:


gorylek

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » ndz lip 02, 2006 08:41

wiem że tematów było dużo bo wczoraj 2 godz spędziłem na czytaniu,ale większość jest o pękniętej lewej prowadnicy,a nie o silniczku.bezpieczniki mam dobre,cały mechanizm szybra dobry,tylko silnik coś nie działa.to jak były tematy o pękniętej prowadnicy szybra to ja nie mogę założyć tematu o silniku szyberka hehe :jezor:


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » ndz lip 02, 2006 09:57

Christopherek Jeżeli sprawdziłeś bezpieczniki i nie są spalone, a silnik nadal nie kręci to znaczy że jest spalony. A jak jest spalony to możesz go wyrzucić i kupić jakąś używkę, może uda się jakiś znaleźć za rozsądną cenę.


Pozdrawiam
dzikgtc

Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » ndz lip 02, 2006 12:19

dzikgtc pisze:Christopherek Jeżeli sprawdziłeś bezpieczniki i nie są spalone, a silnik nadal nie kręci to znaczy że jest spalony. A jak jest spalony to możesz go wyrzucić i kupić jakąś używkę, może uda się jakiś znaleźć za rozsądną cenę.
No, przyznam że tej wirtualnej diagnozie należy się "złota" czcionka. A to z tej przyczyny, że niewiele ma ona wspólnego z rzeczywistością. Powodów nie działania silnika poza spaleniem uzwojeń może być jeszcze kilkanaście, np. zawieszenie się szczotki, zużyty (zanieczyszczony) komutator, brak połączenia między uzwojeniami a ich wyprowadzeniem na zewnątrz, uszkodzone łożyskowanie wirnika, zablokowana mechanicznie przekładnia i inne usterki wynikające ze specyfiki budowydanego urządzenia. Ponadto spalenie uzwojeń silnika z reguły powoduje przepalenie się bezpiecznika, więc jeśli bezpiecznik jest dobry, to wypada spokojnie posprawdzać szczegółowo każdy element w obodzie silniczka. Wskazane jest trochę wiedzy z budowy i zasad działania takich urządzeń lub pomoc kogoś doświadczonego.

Bardzo mnie interesuje sposób demontażu tego silnika, rzeczywiście jest to proste i niezbyt trudne?



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32818
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz lip 02, 2006 13:58

sposób demontażu tego silnika
zdejmujesz plastik, odkręcasz dwie śruby, wipinasz wttyczkę i silniczek masz już d dłoni. Tam coś TYKA w tym Twoim silniczku - jak leży w dłoni to czuć ze jakby "chciał a nie mógł" :P moze coś w tryby wpadło...


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Pawel86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: śr sty 25, 2006 12:19
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: Pawel86 » ndz lip 02, 2006 20:09

Christopherek, a jak chciałeś otworzyć szyberdach to silniczek robi cyk cyk

[ Dodano: Nie Lip 02, 2006 20:18 ]
Napisałeś ze nie umiesz wyciągnąć plastiku na zdjęciu masz zaznaczone a tam gdzie masz kropkę to śrubokręt musisz wsadzić z drugiej strony
Obrazek

[ Dodano: Nie Lip 02, 2006 20:24 ]
jeśli silniczek robi cyk cyk to powyciągaj bezpieczniki i ponownie je wsadź mi też szyberdach się nie otwierał. Ja tak zrobiłem i zaczął mi działać i po jakiejś chwili znowu się zatrzymał okazało się ze szyberdach musiałem nasmarować bo ciężko chodził i bezpieczniki wybijał.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 176 gości