Strona 1 z 2

mk 3 przy uruchamianiu silnika załapuje na 3 sekundy i gaśn

: sob lip 01, 2006 22:05
autor: qrisbi
Jak już nadmieniłem w temacie przy zapalaniu samochodu silnik włącza się na 2-3 sekundy i gaśnie nawet po dodaniu gazu jest to silnik 1.4 AEX jakby ktoś wiedział czego to moze być przyczyna to był bym wdzięczny

: sob lip 01, 2006 22:16
autor: adam-gda
jedno pytanko ciezko pali czy normalnie ? i zawsze zalapuje czy tylko co jakis czas ??

: sob lip 01, 2006 22:19
autor: qrisbi
pali normalnie i zawsze załapuje na chwilke a potem gaśnie

: sob lip 01, 2006 22:20
autor: Adamtd
qrisbi, pompa paliwa Ci pracuje - słyszesz ją? Paliwo sprawdzałeś czy dochodzi?

: sob lip 01, 2006 22:22
autor: qrisbi
pompa chodzi zresztą niedawno co wymieniona jak i przewody świece moduł zapłonu pamietam ze taka akcja działa mi się kiedy zdejmowałem takaą plastikową obejmę ze stacyjki która jest podłączona gróbym czarnym przewodem

: sob lip 01, 2006 22:27
autor: Adamtd
hmmm a masz Ty tam immobilajzer?

: sob lip 01, 2006 22:29
autor: qrisbi
nie zadnych takich bajerów i co dziwne stało tak się z dnia na dzien jeszcze rano zapalał normanie az nagle odmowił posłucszeństwa

: sob lip 01, 2006 22:33
autor: kocurxxl
ja bym tam poprostu czujnik temperetury sprawdzil bo prawdopodobnie jest walniety i podaje zle dane do kompa i ten nie potrafi dobrac mieszanki

czesto sie tak zdaza ze jak padnie czujnik to trzeba 2-3 raze krecic zanim sie rozgada i nie zgasnie a jak juz chwyci to chwile chodzi na niskich obrotach a potem zlapie temperature i jest ok

: sob lip 01, 2006 22:37
autor: Adamtd
qrisbi pisze:nie zadnych takich bajerów i co dziwne stało tak się z dnia na dzien jeszcze rano zapalał normanie az nagle odmowił posłucszeństwa
Jeśli mówisz że nie masz immo i pompa paliwa na 100% podaje, to pozostaje sprawdzenie czyjników od halla zaczynając, albo najpierw podpięcie do kompa - chyba innej rady nie ma.
U mnie właśnie tak gaśnie ale jak nie wyłączę zabezpieczenia pompy paliwa.....

: sob lip 01, 2006 22:37
autor: qrisbi
spoko ja kręciłem chyba z 50 razy az mi juz sie go szkoda zrobiło i zaprzestałem czaji ktos z was jak to moze się nazywać taki jakby pierścien założony na wkładke stacyjki połączony czarnym gróbym przewodem do czego to jest i gdzie idzie ten przewód

[ Dodano: Sob Lip 01, 2006 22:39 ]
jakby to był czujnik halla to nawet by nie łapał chyba??

: sob lip 01, 2006 22:48
autor: kocurxxl
ale jak ci zalapie wkoncu to juz dzial ok ??? czy poprostu zawsze gasnie ????

: sob lip 01, 2006 22:50
autor: qrisbi
zawsze jest tak samo załapie i po chwili gaśnie nie ma tak zeby chociaz raz załapał na dłuzej zawsze ten tak samo załpie na 2-3 sekundy i zdycha

: sob lip 01, 2006 22:52
autor: Jacenty85
a ja obstawiam czujnik temperatury lub możesz mieć problem z przepustnicą. Sprawdź też cisnienie paliwa- pompa może być ok ale regulator ciśnienia paliwa na listwie może być kopnięty. No i radził bym zacząć od kompa!

: sob lip 01, 2006 22:57
autor: kocurxxl
no tak nawet gdyby to byl czujnik to raczej powinien sie rozgadac po jakims czasie w razie czego mozesz sprawdzic koszt nie jest wielki do 15 zeta i chwila roboty nie musisz go nawet w wsadazac wystarczy w rece podgrzac i podpiac pod kable powinien zagadac

jesli to nic nieda to raczej bez VAG-a nic nie wydumasz