Strona 1 z 1

Reflektory h4 czy h1 ??

: pt cze 30, 2006 16:00
autor: Peterus
Witam!
Bede mial mozliwosc zmiany reflektorow z h4 na te h1 tylko chce sie dowiedziec jak z oswietlaniem drogi czy te h1 tak samo oswietlaja droge czy moze lepiej,powiem moze ze ja w h4 mam zarowki 100W i jak dla mnie swieca super i nei chce se pogorszyc widocznosci wiec moze ktos kto zna temat mi powie jak to wyglada w praktyce?

Pozdrawiam

: pt cze 30, 2006 16:23
autor: wojteks
pytanie podstawowe czy te H1 są oryginalne Hella czy podróby, jak podróby to daj sobie spokój, będą gorzej oświetlały drogę jak oryginały to będzie autko fajniej wyglądąło i lepiej będzie oświetlało drogę (mijania świeca się cały czas)

: pt cze 30, 2006 18:00
autor: Peterus
Sa to orginalne hella :) a drugie pytanie czy przy zakladaniu tych h1 trzeba zmieniac cos w instalacji czy ta sama kostka z h4 pasuje do h1? Jezeli mowisz ze lepiej beda oswietlaly to sprawdze sobei najwzyej wroce do h4:)Wlasnie ze wzgledu na wyglad chce se zmienic hehe:)

Pozdrawiam

[ Dodano: Pią Cze 30, 2006 18:02 ]
A no i jzu lukalem na allegro ze h1 tez sa 100W wiec jak mi sie nei spodoba to to h1 zaloze albo jakies ala ksenony chociaz te ala ksenony to niby sa do d.... dlatego ja uzywam standardowych:)

: pt cze 30, 2006 18:12
autor: Vasyl
[ Dodano: Pią Cze 30, 2006 6:15 pm ]
Peterus pisze:............ a drugie pytanie czy przy zakladaniu tych h1 trzeba zmieniac cos w instalacji czy ta sama kostka z h4 pasuje do h1? ...............

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=35901

chyba o to chodzi, a odnośnie kostki to kostka z H4 jest inna niż w lampach na H1, jak ja kupowałem nowe lampy to w nich była taka przejściówka

: pt cze 30, 2006 18:35
autor: wojtas_GT
Ja jak kupiłem furę to miałem orginałki H1 i świeciły słabo. Włożyłem Philipsy premium +30% i niewiele się poprawiło. Dodam, że nie powinno się wkładać więcej niż 55W, bo na tyle przystosowane są wiązki i cała reszta instalki, nie mówiąc o kloszach - to się MUSI odezwać po jakimś czasie.
Ale wróćmy do tematu- z nudów podpiąłem nowy przekaźnik na mijania robiąc "mały" obieg i wieczorem jechałem z działki - mówię Wam - niebo i ziemia - światła zaczęły świecić jak ksenony prawie, wreszcie na biało, pomimo ww. tanich żarówek.

: pt cze 30, 2006 20:15
autor: Cinek
ciekawe czy chciałbyś jechać na przeciwko gościa który ma założone 100W...co was kusi na zakładanie takiego szmelcu ?? zrób przegląd instalacji, porządek ze złączami jak trzeba załóż przekaźniki a nie żarówe jak z latarni...bo kiedyś z naprzeciwka pojedzie ktoś kto w instalacji ma porządne napięcie i spali cie długimi

: pt cze 30, 2006 20:17
autor: Atomic10
ja ma H1 i nowe leflektory i swieci super zarówki zwykłe navra chyba :-)

Pozdrawiam

: śr lip 05, 2006 19:42
autor: Peterus
No to znowu ja:) Juz mam od paru dni wstawione h1 z tymi zwrokami muze pokombinowac bo czasu narazie nie mam prace zaczolem i taki zmeczony wracam ze mi sie nei chce zworki robic zeby dlugie i krotkei razem swiecily.

Mam problem tylko z wyreulowaniem tzn lewe od strony pasazera jest ok swieci ok na wysokosc i wogole, a prawe jest ciut nizej i nie moge go juz podwyzszyc na regulacjisruby.. patrzalem na odblask i on jzu doalem dotyka szkla tzn ta czesc od dlugiego swiatla(bylem na regulacji jezli o to chodiz, a nie ze sam se ustawialem;)) rozebralem go i niby wszystko ok to sa nowe orginalne reflektory tzn nie nowe ale ten prawy akurat jest nowy bo klega mial stluczke i wymienial go:)Co moge miec nie tak? Pozdrawiam

: śr lip 05, 2006 20:46
autor: Atomic10
No jesli jest po stłuczce to moze byc wina mocowania/obsadznia leflektora. Widoczeni idealnie ze zegrali tych elemntów składajac samochód. Pokombunuj z samymi mocowaniami tak aby sam leflektor był wyzej tj jego przednia czesc w stosunku do tyłu. Wtedy bedzie swiecił wyzej no i bedzie sie dło go ustawic.

Pozdrawiam

: śr lip 05, 2006 21:19
autor: dziechu
Te 100W maja ta wade, ze jak dlugo sie jedzie na swiatlach to bardzo nagrzewa sie szklo i jak chlapnie woda (kaluza, deszcz) to lubia pekac. Poza tym rozgrzewa sie oprawa zarowki a jest mocowana w plastiku, plastik moze zmieknac. Dla zarowek 100W (w Europie niedozwolone) cala konstrukcja osblysnika jest metalowa, nie plastikowa.

: śr lip 05, 2006 21:37
autor: Paweł Marek
Ponieważ "od zawsze" jeżdże na H4 100/90 (jetta, teraz Vento) to dodam, że poza łatwiejszym zabrudzaniem reflektorów z powodu szybszego wysychania chlapy na nich zwłaszcza w zimie nigdy niz złego z rfeflektorami się nie stało. Oryginalne były w obu autach.

: śr lip 05, 2006 21:40
autor: dziechu
Chyba tez mozna mandat zlapac?

[ Dodano: 05 Lip 2006 21:43 ]
Ja jezdzilem z H4 100 przez rok (w innym aucie). Potem zrezygnowalem. Widocznosc drogi w nocy byla lepsza, ale gorsza widocznosc pobocza (wiekszy kontrast). Oczy przyzwyczajaly sie do silnego swiatla na drodze i poza droga nic nie widzialem (a przynajmniej znacznie gorzej niz z zarowkami 55W).

: śr lip 05, 2006 21:54
autor: Paweł Marek
Mandat to wątpię, trzeba by na bardzo dociekliwego policjanta trafić. Co do tego oświetlenia to faktycznie czasem trochę za mocno oślepia światło odbite od przydrożnych znaków, zwłaszcza większych tablic informacyjnych, ale to rzadko się zdarza. Ja już nie wrócę na pewno do 55/60.

: śr lip 05, 2006 21:55
autor: Peterus
Atomic10 hmm no byl on tam lekko uszkodzony bo takigo kupilem juz tzn zrobioengo i mam troche do poprawek w zwiazku z tym bo jednak nie bardzo zrbili wg mnie hehe:)Ale jak mialem h4 i orginal i podrobe depo ktra kupilem jak mi rozwalili w pracy z mocowaniami... to moglem bez problemu ustawic, ale dzieki ze podopowiedz pokombinuje jakos pozniej narazie nie mam czasu:/ Pozdrawiam all