mk4 1.4 - spadek moc silnika, diagnoza VAG, CHECK
: czw cze 29, 2006 07:14
Witam, pomóżcie w diagnozie.
Sytuacja ego typu, od pewnego czasu zapala mi sie CHECK (po skasowaniu) po przejechaniu ok 200km. BYłem kilkukrotnie na VAG-u. Ogólnie błedy wykazuje nastepujące.
z grudnia 2005 (serwis samochodowy Auto Crew)
1) 16518 P0134 035
Rząd cylindrów 1 sonda-1
Nie wykazuje aktywności, usterka występująca sporadycznie
-----------------------------------------------------------------------------------------------
z kwietnia (test szczegółowy w serwisie WV)
1) Rozpoznano usterkę
16518 P0134 035
Rząd cylindrów 1 sonda-1
Brak aktywności
2) Rozpoznano usterkę
16523 P0139 035
Rzad cylindrów 1 sonda-2
sygnał za wolny, usterka sporadyczna
------------------------------------------------------------------------------------------------
z czerwca 2006 (serwis Auto Crew) - zaczeła falowac moc auta pojechałem ponownie na serwis
1) Rozpoznano usterkę
16514 P0130 035
Rząd cylindrów 1 -sonda1
Usterka w obwodzie elektrycznym
Powiedzcie mi czy jest padnięta sonda lamda, w układzie sa dwie sondy. Czy moze sa jakiejs inne pzryczyny, nie wiem może brak styków czy coś. Nie mneij jednak od kiedy w listopadzie 2005 zaczeła mi sie plaic kontrolka CHECK nie było problemów z obrotami. Owe ujawniły sie dopiero od 2 tygodnie. Moze daltego że sinik szybciej sie nagrzewa (upały).
W ostatnim serwisie czyscili mi przepustnice (była czysta wczesniej), ponadto wymienili mie świece i filtr paliwa. Stwierdzili że to sonda lambda przed katalizatorem.
W Serwisie WV powiedzieli mi ze to moze być sonda za katalizatorem. Kurcze juz sam nie wiem czy ktos miał taka przypadłość, albo moze sie zna na diagnozie z kompa.
Ludzie powiedzcie mi czy to napewno sonda. w końcu kosztuje niebagatela jak z 650 zł (1 sza) a wiadomo że droga nie chodzi. Za katalizatorem nie wiem ile kosztuje. Ponoć na I-sza nie ma zamienników (5 przewodów)
Prosze o pomoc
P.S. Dużo mówi sie przy spadku mocy o przepływomierzy. Ale mechanik mówił ze w tym modelu już nie ma przepływomierza. Sam juz nie wiem co jest przyczyna tego stanu rzeczy
Sytuacja ego typu, od pewnego czasu zapala mi sie CHECK (po skasowaniu) po przejechaniu ok 200km. BYłem kilkukrotnie na VAG-u. Ogólnie błedy wykazuje nastepujące.
z grudnia 2005 (serwis samochodowy Auto Crew)
1) 16518 P0134 035
Rząd cylindrów 1 sonda-1
Nie wykazuje aktywności, usterka występująca sporadycznie
-----------------------------------------------------------------------------------------------
z kwietnia (test szczegółowy w serwisie WV)
1) Rozpoznano usterkę
16518 P0134 035
Rząd cylindrów 1 sonda-1
Brak aktywności
2) Rozpoznano usterkę
16523 P0139 035
Rzad cylindrów 1 sonda-2
sygnał za wolny, usterka sporadyczna
------------------------------------------------------------------------------------------------
z czerwca 2006 (serwis Auto Crew) - zaczeła falowac moc auta pojechałem ponownie na serwis
1) Rozpoznano usterkę
16514 P0130 035
Rząd cylindrów 1 -sonda1
Usterka w obwodzie elektrycznym
Powiedzcie mi czy jest padnięta sonda lamda, w układzie sa dwie sondy. Czy moze sa jakiejs inne pzryczyny, nie wiem może brak styków czy coś. Nie mneij jednak od kiedy w listopadzie 2005 zaczeła mi sie plaic kontrolka CHECK nie było problemów z obrotami. Owe ujawniły sie dopiero od 2 tygodnie. Moze daltego że sinik szybciej sie nagrzewa (upały).
W ostatnim serwisie czyscili mi przepustnice (była czysta wczesniej), ponadto wymienili mie świece i filtr paliwa. Stwierdzili że to sonda lambda przed katalizatorem.
W Serwisie WV powiedzieli mi ze to moze być sonda za katalizatorem. Kurcze juz sam nie wiem czy ktos miał taka przypadłość, albo moze sie zna na diagnozie z kompa.
Ludzie powiedzcie mi czy to napewno sonda. w końcu kosztuje niebagatela jak z 650 zł (1 sza) a wiadomo że droga nie chodzi. Za katalizatorem nie wiem ile kosztuje. Ponoć na I-sza nie ma zamienników (5 przewodów)
Prosze o pomoc
P.S. Dużo mówi sie przy spadku mocy o przepływomierzy. Ale mechanik mówił ze w tym modelu już nie ma przepływomierza. Sam juz nie wiem co jest przyczyna tego stanu rzeczy