MK4 - big problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » śr cze 28, 2006 22:11

Spotkałem się z podobną sytuacją w VW POLO.Po odpaleniu auto nie chodziło na jeden cylinder i także czuć było benzynę z wydechu.Po podpięciu do Vaga wyskoczył błąd jak dobrze pamiętam braku zapłonu w cylindrze 1.Okazało się ,że cewka zapłonowa nakładana na świece uległa uszkodzeniu.Po wymianie wszystko wróćiło do normy.Tak więc w musisz podpiąć go w pierwszej kolejności do VAGA i sprawdzić błędy.Nie wiem jak jest w silniku AKL ale podejrzewam ,że jest podobne rozwiązanie z cewkami zapłonowymi na każdej świecy.Z tego co się dowiedziałem jest to bardzo typowa usterka.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr cze 28, 2006 22:22

adisb pisze:wstępna diagnoza NIE PALI JEDEN GAR
Czy Ty masz u siebie oddzielnie cewkę do każdego cylindra?? Bo to właśnie pierwsze cewka przychodzi mi do głowy. Owszem wtyczki też dokładnie posprawdzaj - bo to banalna rzecz ale się trafia



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 28, 2006 22:41

Skoro stało się to po pracy przy wydechu to moze nie jedna z cewek, zwłaszcza że twierdzisz że obroty sa rowne, tylko ryuszając wydechem zrobiłeś coś złego z sondą? Jakiś kable sie przerwał może do niej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr cze 28, 2006 23:46

adisb pisze:Być może ale wtedy wydaje mi się że wyjeżdzając odrazu z garażu było by coś nie tak a nie po przejechaniu ok 10 km.
niezupełnie, bo na zimnym silniku jest zupełnie inna dawka paliwa, a po rozgrzaniu silnika jest już brany strikte odczyt z sondy lambda do sterowania dawką paliwa


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw cze 29, 2006 20:16

adisb pisze:to idac tym tropem jezeli pojde teraz do garazu i go zapale to na zimnym silniku powinno byc wszystko ok
teoretycznie tak, no chyba że jeszcze jedna ewentualnośc co do sondy - poruszałeś jakoś kabelki od sondy i straciły kontakt w trakcie jazdy - wersja czysto teoretyczna ale możliwa więc sprawdź kabelki na początek


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » czw lip 13, 2006 12:57

z regoly jak sie wymienia to sie wymienia wszystkie przewody;
a co do swiec jesli sa juz pejechane to czemu nie ;)

pozdrowionka


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości