Po co są okrągłe korki w podłodze(pod spodem) w MK3?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Po co są okrągłe korki w podłodze(pod spodem) w MK3?

Post autor: Michnik » śr cze 28, 2006 15:45

Chodzi o to , że dzisiaj zuważyłem wokół nich rdzę i blacharz polecił mi je wywalić i zaspawać. Czy można tak zrobić czy one jeszcze do czegoś służą?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr cze 28, 2006 15:47

do odprowadzania wody


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » śr cze 28, 2006 15:53

A ja gdzieś czytałem że to otwory porobione po to by w czasie malowania zanurzeniowego miała gdzie wejść i wyjść emulsja ochronna czy tam jakiś rozpylacz na rurce wsadzają czy coś takiego a potem zatykają tak. W oplu też tak robią. Ja w każdym razie się ich pozbyłem bo też mi obrdzewiały. A jak się ich pozbywałem wyglądały na zabezpieczone tak że raczej wody nie puszczały (zamalowane z obu stron - te w podłodze). Ale może zamalował poprzedni właściciel?
Ostatnio zmieniony śr cze 28, 2006 15:56 przez Cefaloid, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr cze 28, 2006 15:55

JEżLI ICH NIE MA TO O KOROZJE P[ODWOZIA SZYBCIEJ !



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr cze 28, 2006 15:58

Cefaloid pisze: po to by w czasie malowania zanurzeniowego miała gdzie wejść i wyjść emulsja
też może tak być


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » śr cze 28, 2006 16:02

Trudno, chyba wolę takie potencjalnie szybsze gnicie z powodu zaspawanego korka niż z powodu szczelin wokół korka bo rdza wyżarła... Na szczęście 2-3 korki to chyba nieduża strata dla auta...

A czy one działają coś na wzór pampersów że wypuszczają wodę ale nie biorą jej spod auta? Byłoby to ciekawe rozwiązanie...



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr cze 28, 2006 16:04

JEZLI ICH NIE MA - TO WłAśNIE ZABIERAJą wodę spod auta



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr cze 28, 2006 16:13

zobaczycie zima jak w mokrych butach wejdziecie albo po deszczu(mowie o tych co zaspawali)kilka zim i podlogi niema tak mi kiedys powiedzieli



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr cze 28, 2006 16:30

piotr2 pisze:tak mi kiedys powiedzieli
dobrze mówili :bigok:



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr cze 28, 2006 17:09

A jak tą sprawe załatwić? Bo nie mam pomysłu, a boje się , że blacharz skopie sprawe skoro polecił mi to zaspawać...



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr cze 28, 2006 17:19

To raczej zaslepki otworów konstrukcyjnych - one nie odprowadzaja wody - chyba że autko po powodzi :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr cze 28, 2006 17:34

Corvax pisze:To raczej zaslepki otworów konstrukcyjnych - one nie odprowadzaja wody - chyba że autko po powodzi :P
Czyli zaspawywać czy nie?



krzychod
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt maja 23, 2006 20:22
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: krzychod » śr cze 28, 2006 17:44

Ja też zauważyłem rdzę wokół kilku korków. Jeżeli chodzi o mnie to wydrapałem rdzę i pomalowałem "minią". Teraz dam trochę konserwacji i tak to zostawię. Żadnych dziur nie dam zaspawać. Moja intuicja podpowiada mi żeby tak to zostawić :D



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 28, 2006 17:56

ja już dawno kilka dziur wyczyściłem z rdzy marginesem zdrowej blachy, załatałem matą szklaną z żywicą. I 3 lata mam spokój. I gwarancję że łata nie zerdzewieje :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 368 gości