Strona 1 z 2
(MK II) Powyżej 120km/h drży kierwownica
: wt cze 27, 2006 16:24
autor: wójaszek
tak jak w temacie co może być przyczyną, wyważenie, bieznik, a może to zbierzność czy co??
: wt cze 27, 2006 16:25
autor: Duber
wywaz cztery kola i powinno pomoc,meczyguma napewno powie czy opony sa dobre czy niema zadnego guzu.ale cztery nie tylko przednie.jak to niepomoze to dalej pytaj to jest narazie najprostrze sprawdzenie tego objawu
: wt cze 27, 2006 17:04
autor: Smaczny
Też tak miałem, wyważenie pomogło. Całe szczęście, bo bardziej obawiałem się tego, iż po zimie i naszych pięknych drogach któraś może być krzywa.
Wg mnie wyważenie powinno pomóc.
: wt cze 27, 2006 18:03
autor: wójaszek
wiec jesli chodzi o wyważenie to nie jestem pewien gdyż felgi dopiero co zostały założone na autko i bardzo dokładnie wyważone :/
: wt cze 27, 2006 18:14
autor: Łuki
może krawężnik zaliczyłeś ?
ja miałem krzywą felge i nawet nie wiedziałem, bo na kierownicy tego nie było czuć
zaczyna sie od najprostszych metod, a potem dalej i dalej:
-wyważenie,sprawdzenie kółek
-sprawdzenie luzów w układzie
-zbieżność
-przekładnia (?)
: wt cze 27, 2006 19:37
autor: Duber
wójaszek pisze:wiec jesli chodzi o wyważenie to nie jestem pewien gdyż felgi dopiero co zostały założone na autko i bardzo dokładnie wyważone :/
troche tego nie rozumiem. nie jestes pewien ze byly wywazane czy jestes pewien ze sa dobrze wywazone,ale czy cztery,umnie bylo podobnie i po wywazeniu tylu pomoglo.
: wt cze 27, 2006 20:26
autor: M@rcus
piotr2 pisze:wójaszek pisze:wiec jesli chodzi o wyważenie to nie jestem pewien gdyż felgi dopiero co zostały założone na autko i bardzo dokładnie wyważone :/
troche tego nie rozumiem. nie jestes pewien ze byly wywazane czy jestes pewien ze sa dobrze wywazone,ale czy cztery,umnie bylo podobnie i po wywazeniu tylu pomoglo.
Zgadzam się z kolegą powyżej, najpierw porządnie je wyważ i będziemy szukać problemu dalej, miałem podobnie, że przy 120-140km/h mi trzesło kierą, powyżej 140km wracało do normy, wyważyłem kółka i po sprawie.
Pozdrawiam
: wt cze 27, 2006 20:44
autor: harrygo1
A jeśli powyższe porady nie pomogą to może to znaczyć że przeguby mogą mieć luzy.
: wt cze 27, 2006 20:47
autor: bongo
Łuki pisze:zaczyna sie od najprostszych metod, a potem dalej i dalej:
Najprostszą metodą jest przełożenie kół z przodu na tył,mi pomogło(mam takie same opony).Ale krzywą fele wyczaisz w ten sposób.
: wt cze 27, 2006 21:23
autor: wójaszek
piotr2 pisze:wójaszek pisze:wiec jesli chodzi o wyważenie to nie jestem pewien gdyż felgi dopiero co zostały założone na autko i bardzo dokładnie wyważone :/
troche tego nie rozumiem. nie jestes pewien ze byly wywazane czy jestes pewien ze sa dobrze wywazone,ale czy cztery,umnie bylo podobnie i po wywazeniu tylu pomoglo.
Jestem pewien że są dobrze wyważone, dopiero co zmontowałem i wciągnąlem na nie oponki po polerowaniu BBSków, pi drugie wyważał mi znajomy wulkanizator i to na moich oczach
: wt cze 27, 2006 21:29
autor: Duber
jesli jestes pewien opon to tylko wlaz pod auto i szukaj luzow.chwyc za poloski czy niema luzow na przegobach wewnetrznych(gora dol)
: wt cze 27, 2006 21:33
autor: pablo_zio
podjedz na stacje diagnostyczna dasz 20zl i koles sprawdzi ci cale auto wraz z hamulcami itp
: wt cze 27, 2006 22:00
autor: wójaszek
tak jeszcze sobie mysle że może to wina zbierzności bo nie jestem jej 100% pewien
: wt cze 27, 2006 22:04
autor: Duber
to by cie sciagalo na boki ja mialem zbierznosc tak rozjechana po wymianie maglownicy ze jak bylem na ustawianiu to laser przylozony swiecil poza podzialka ale kierownica nie latala mi