Strona 1 z 3

potrzebuje pomocy

: wt cze 27, 2006 13:49
autor: frynas
mam golfa NK2 1,8 GT SPECIAL....od momentu jak założyłem gaz to autko nie chce jezdzic na benzynce..na gazie jest OK..silnik pracuje równo i jest git..a na benzynce skaczą mu wolne obroty i bardzo czesto przerywa...znaczy sie nie chce sie na obroty wkręcac...mysle ze to nie bedzie problem z pompa paliwa bo powyzej 5 tys obrotow to juz sie kreci jak szalony za to przy nizszych obr. sa problemy....jesli ktos moze mi pomoc to prosze o jakas porade...dziękóweczka

: wt cze 27, 2006 14:26
autor: Buniek85
poszukaj i popytaj w dziale VW LPG

: wt cze 27, 2006 14:35
autor: felicjator
Masz limitowaną unikatową wersję inteligentnego silnika, który rozpoznaje, że jazda na LPG jest tańsza dla Ciebie i przyjaźniejsza dla środowiska:)) :grin:

: wt cze 27, 2006 14:46
autor: norberto3000
witam wszystkih mam pytanie mam golfa iii i coś mi ostatnio stracił moc napszykład na 5 tce pszy 20 tyś obrotuw jehał mi 80klm a teraz jedzie mi 70 co to może być nio i niema jakoś siły a mam silnik 1,6 wczesniej tego nie było pozdrawiam :bigok:

: wt cze 27, 2006 14:55
autor: Pinhead
frynas, Na 99% to kwestia emulacji sondy. Odłącz na chwile akumulator, jak zacznie normalnie działąć na benzynie to trzeba by podjechać do gazowników aby ustawili emulacje na mase. Najlepiej dołożyć jeszcze kasownik pamięci ECU bo z emulacją jaka by nie była to prędzej czy później problem powróci. Zakładam ze masz silnik RP.

: wt cze 27, 2006 16:18
autor: norberto3000
poradzi mi ktoś co mam zrobić z tym probleem co pisałem wyżej

: wt cze 27, 2006 16:55
autor: Gwiazdor
Bo najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o gaz do RP to jest naprostsza instalacja z ręcznym zaworem i dobrym reduktorem.

Nie mam żadnych problemów. Rożnice w dynamice praktycznie żadne.

Pierwsze co to trzeba sprawdzić czy jest reset do komputera zamontowany. Wtedy problem powinien zniknąć.

Re: potrzebuje pomocy

: wt cze 27, 2006 17:13
autor: e-lukasz
Zdejmij masę z akumulatora na jakiś czas nie pamiętam na ile to jest w golfach. Puźniej odpal i niech chodzi na wolnych obrotach aż wentylator na chłodnicy się załączy wtedy komp od bęzyny będzie zaprogramowany. I zobacz co będzie z tym. Jest jeszcze kwestia powietrza montując LPG w 99% przysłaniają powietrze aby lepiej chodził na gazie jeśli go za dużo przysłonią będzie kulawo chodził na bęzynie.

[ Dodano: 27 Cze 2006 17:15 ]
norberto3000 pisze:witam wszystkih mam pytanie mam golfa iii i coś mi ostatnio stracił moc napszykład na 5 tce pszy 20 tyś obrotuw jehał mi 80klm a teraz jedzie mi 70 co to może być nio i niema jakoś siły a mam silnik 1,6 wczesniej tego nie było pozdrawiam :bigok:
Najprawdopodobniej trzeba wyregulować na analizatorze. Może słaby gaz zatankowałeś ?

: wt cze 27, 2006 17:26
autor: Pinhead
TheGwiazdor, Masz racje. Prosta ale dobrze wyregulowana I gen daje najlepsze rezultaty przy RP (i nie tylko). Kwestie emulacji można wtedy rozwiązać przekaźnikiem łączącym do masy i kasownikiem pamięci ECU. Przy silniczkach krokowych to tylko same problemy a działanie jak na mój gust jest gorsze niż przy śrubie. Opóźnienie w działaniu krokowca jest dla mnie wadą przekreślającą go z użycia.

: wt cze 27, 2006 17:30
autor: e-lukasz
Pinhead pisze:TheGwiazdor, Masz racje. Prosta ale dobrze wyregulowana I gen daje najlepsze rezultaty przy RP (i nie tylko). Kwestie emulacji można wtedy rozwiązać przekaźnikiem łączącym do masy i kasownikiem pamięci ECU. Przy silniczkach krokowych to tylko same problemy a działanie jak na mój gust jest gorsze niż przy śrubie. Opóźnienie w działaniu krokowca jest dla mnie wadą przekreślającą go z użycia.
Też się z tym zgadzam :)

: wt cze 27, 2006 17:37
autor: norberto3000
allo poradzi mi ktoś co mam zrobić ??

: wt cze 27, 2006 17:40
autor: e-lukasz
norberto3000 pisze:allo poradzi mi ktoś co mam zrobić ??
Wyreguluj na analizatorze u montera LPG, jeśli masz instalacje z kompem niech podepnie pod kompa i niech poprawi zakres silniczka krokowego.

: wt cze 27, 2006 17:53
autor: homsky
norberto3000 pisze:witam wszystkih mam pytanie mam golfa iii i coś mi ostatnio stracił moc napszykład na 5 tce pszy 20 tyś obrotuw jehał mi 80klm a teraz jedzie mi 70 co to może być nio i niema jakoś siły a mam silnik 1,6 wczesniej tego nie było
Nic z tego nie rozumiem ! Na 5-biegu przy 2000 obrotów miałeś prędkość 80km/h , a teraz przy 2000 obrotów masz 70km/h ??????????? O to ci chodzi ??????

To może sprzęgło ci sie zaczęło ślizgać !

: wt cze 27, 2006 20:14
autor: norberto3000
nie spszęgło zmnienaiałem z pułtora miesiąca temu ale hodzi mi oto dokładnie że zrobił sie jakiś mułowaty że dokładnie jak wcisne gaz do konca to niehce pszyspieszać i wskakiwać na obroty tylko jakoś pomałłu pszyspiesza napszykład jak jade na 5 ntce tak 90klm i wcisne gaz do konca to prawie wcale nie pszyspiesza