potrzebuje pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

frynas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt cze 27, 2006 12:30
Lokalizacja: sieradz
Kontakt:

potrzebuje pomocy

Post autor: frynas » wt cze 27, 2006 13:49

mam golfa NK2 1,8 GT SPECIAL....od momentu jak założyłem gaz to autko nie chce jezdzic na benzynce..na gazie jest OK..silnik pracuje równo i jest git..a na benzynce skaczą mu wolne obroty i bardzo czesto przerywa...znaczy sie nie chce sie na obroty wkręcac...mysle ze to nie bedzie problem z pompa paliwa bo powyzej 5 tys obrotow to juz sie kreci jak szalony za to przy nizszych obr. sa problemy....jesli ktos moze mi pomoc to prosze o jakas porade...dziękóweczka


frynas

Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » wt cze 27, 2006 14:26

poszukaj i popytaj w dziale VW LPG



Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

Post autor: felicjator » wt cze 27, 2006 14:35

Masz limitowaną unikatową wersję inteligentnego silnika, który rozpoznaje, że jazda na LPG jest tańsza dla Ciebie i przyjaźniejsza dla środowiska:)) :grin:



Awatar użytkownika
norberto3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
Lokalizacja: jurata
Kontakt:

Post autor: norberto3000 » wt cze 27, 2006 14:46

witam wszystkih mam pytanie mam golfa iii i coś mi ostatnio stracił moc napszykład na 5 tce pszy 20 tyś obrotuw jehał mi 80klm a teraz jedzie mi 70 co to może być nio i niema jakoś siły a mam silnik 1,6 wczesniej tego nie było pozdrawiam :bigok:



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 27, 2006 14:55

frynas, Na 99% to kwestia emulacji sondy. Odłącz na chwile akumulator, jak zacznie normalnie działąć na benzynie to trzeba by podjechać do gazowników aby ustawili emulacje na mase. Najlepiej dołożyć jeszcze kasownik pamięci ECU bo z emulacją jaka by nie była to prędzej czy później problem powróci. Zakładam ze masz silnik RP.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
norberto3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
Lokalizacja: jurata
Kontakt:

Post autor: norberto3000 » wt cze 27, 2006 16:18

poradzi mi ktoś co mam zrobić z tym probleem co pisałem wyżej



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt cze 27, 2006 16:55

Bo najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o gaz do RP to jest naprostsza instalacja z ręcznym zaworem i dobrym reduktorem.

Nie mam żadnych problemów. Rożnice w dynamice praktycznie żadne.

Pierwsze co to trzeba sprawdzić czy jest reset do komputera zamontowany. Wtedy problem powinien zniknąć.


Obrazek

Awatar użytkownika
e-lukasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr cze 21, 2006 16:59
Lokalizacja: Warszawa / Ostrów Mazowiecka

Re: potrzebuje pomocy

Post autor: e-lukasz » wt cze 27, 2006 17:13

Zdejmij masę z akumulatora na jakiś czas nie pamiętam na ile to jest w golfach. Puźniej odpal i niech chodzi na wolnych obrotach aż wentylator na chłodnicy się załączy wtedy komp od bęzyny będzie zaprogramowany. I zobacz co będzie z tym. Jest jeszcze kwestia powietrza montując LPG w 99% przysłaniają powietrze aby lepiej chodził na gazie jeśli go za dużo przysłonią będzie kulawo chodził na bęzynie.

[ Dodano: 27 Cze 2006 17:15 ]
norberto3000 pisze:witam wszystkih mam pytanie mam golfa iii i coś mi ostatnio stracił moc napszykład na 5 tce pszy 20 tyś obrotuw jehał mi 80klm a teraz jedzie mi 70 co to może być nio i niema jakoś siły a mam silnik 1,6 wczesniej tego nie było pozdrawiam :bigok:
Najprawdopodobniej trzeba wyregulować na analizatorze. Może słaby gaz zatankowałeś ?


Pozdrawiam Łukasz
[img]http://img472.imageshack.us/img472/3488/122ui.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 27, 2006 17:26

TheGwiazdor, Masz racje. Prosta ale dobrze wyregulowana I gen daje najlepsze rezultaty przy RP (i nie tylko). Kwestie emulacji można wtedy rozwiązać przekaźnikiem łączącym do masy i kasownikiem pamięci ECU. Przy silniczkach krokowych to tylko same problemy a działanie jak na mój gust jest gorsze niż przy śrubie. Opóźnienie w działaniu krokowca jest dla mnie wadą przekreślającą go z użycia.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
e-lukasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr cze 21, 2006 16:59
Lokalizacja: Warszawa / Ostrów Mazowiecka

Post autor: e-lukasz » wt cze 27, 2006 17:30

Pinhead pisze:TheGwiazdor, Masz racje. Prosta ale dobrze wyregulowana I gen daje najlepsze rezultaty przy RP (i nie tylko). Kwestie emulacji można wtedy rozwiązać przekaźnikiem łączącym do masy i kasownikiem pamięci ECU. Przy silniczkach krokowych to tylko same problemy a działanie jak na mój gust jest gorsze niż przy śrubie. Opóźnienie w działaniu krokowca jest dla mnie wadą przekreślającą go z użycia.
Też się z tym zgadzam :)


Pozdrawiam Łukasz
[img]http://img472.imageshack.us/img472/3488/122ui.jpg[/img]

Awatar użytkownika
norberto3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
Lokalizacja: jurata
Kontakt:

Post autor: norberto3000 » wt cze 27, 2006 17:37

allo poradzi mi ktoś co mam zrobić ??



Awatar użytkownika
e-lukasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr cze 21, 2006 16:59
Lokalizacja: Warszawa / Ostrów Mazowiecka

Post autor: e-lukasz » wt cze 27, 2006 17:40

norberto3000 pisze:allo poradzi mi ktoś co mam zrobić ??
Wyreguluj na analizatorze u montera LPG, jeśli masz instalacje z kompem niech podepnie pod kompa i niech poprawi zakres silniczka krokowego.


Pozdrawiam Łukasz
[img]http://img472.imageshack.us/img472/3488/122ui.jpg[/img]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt cze 27, 2006 17:53

norberto3000 pisze:witam wszystkih mam pytanie mam golfa iii i coś mi ostatnio stracił moc napszykład na 5 tce pszy 20 tyś obrotuw jehał mi 80klm a teraz jedzie mi 70 co to może być nio i niema jakoś siły a mam silnik 1,6 wczesniej tego nie było
Nic z tego nie rozumiem ! Na 5-biegu przy 2000 obrotów miałeś prędkość 80km/h , a teraz przy 2000 obrotów masz 70km/h ??????????? O to ci chodzi ??????

To może sprzęgło ci sie zaczęło ślizgać !


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
norberto3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
Lokalizacja: jurata
Kontakt:

Post autor: norberto3000 » wt cze 27, 2006 20:14

nie spszęgło zmnienaiałem z pułtora miesiąca temu ale hodzi mi oto dokładnie że zrobił sie jakiś mułowaty że dokładnie jak wcisne gaz do konca to niehce pszyspieszać i wskakiwać na obroty tylko jakoś pomałłu pszyspiesza napszykład jak jade na 5 ntce tak 90klm i wcisne gaz do konca to prawie wcale nie pszyspiesza



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości