Amortyzator czy sprezyna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

andrejk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:30
Lokalizacja: Biłgoraj

Amortyzator czy sprezyna

Post autor: andrejk » wt cze 27, 2006 09:14

Witam
Mam problem z zawieszeniem przy okolo 70-80 km/h po wjechaniu w niewielka dziure strasznie "dobija" mi zawieszenie przod i tyl czy to wina sprezyn czy amortyzatorow a moze inna przyczyna jak to najlatwiej i najlepiej sprawdzic?



Goffer3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Goffer3 » wt cze 27, 2006 09:21

Cześć, musisz sprawdzić tuleje metalowo-gumowe na wahaczach i na tylnej belce. Sprawdź sobie to najlepiej na kanale, poruszaj wszystkim i będziesz słyszał gdzie "dobija". Sprawdź też czy masz dokręcone amorki.
To na początek, napisz czy coś znalazłeś, jak nie to będziemy myśleć dalej.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 27, 2006 09:22

NA POSTOJU PORUSZAJ NIM NACISKAJąć PRZóD I TYł nadmierne bujanie to amory w zasadzie sm nie sprawdzisz w 100% co się dzieje z zawieszeniem podjedz na stację diag dasz gostkowi na piwo i będziesz wiedział w jakim stanie jest twoje zawieszenie a jesli dobija to może być swożeń wachacza , gałka z tyłu tuleja na belce ale to juz może na stacji ci powiedzą przyczyn jest wiele



andrejk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:30
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: andrejk » wt cze 27, 2006 09:45

Kupilem tego golfa jakis miesiac temu bylem na przegladzie na trzepakach pokazalo ze zawieszenie bardzo dobre Czy to mozliwe ze przez ten czas i po przejechaniu 1300 km az tak zawieszenie padlo a nie szalalem nim za bardzo raczej spokojna jazda po roznych drogach.



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » wt cze 27, 2006 09:48

na szarpakach sprawdzaja tylko luzy w zawieszeniu a nie stan sprezynek ani amorkow.


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 27, 2006 09:52

adam-gda pisze:na szarpakach sprawdzaja tylko luzy w zawieszeniu a nie stan sprezynek ani amorkow.
przeciez na stacji sprawdzają również właśnie stan amorów

[ Dodano: Wto Cze 27, 2006 09:54 ]
częsta przyczyna niedomagania tylniego zawieszenia to wybite tuleje tylniej belki



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » wt cze 27, 2006 10:07

dziejo pisze:adam-gda napisał/a:
na szarpakach sprawdzaja tylko luzy w zawieszeniu a nie stan sprezynek ani amorkow.
przeciez na stacji sprawdzają również właśnie stan amorów
Ja byłe na badaniu diagnostycznym i na szarpakach sprawdzają tylko luzy w zawieszeniu, a amorki i sprężyny sprawdzają na rolkach.
Pozdrawiam. :bigok:

[ Dodano: Wto 27 Cze, 2006 ]
Ale mi sprawdzali wszystko.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt cze 27, 2006 12:01

Prawda jest jedna. Na bank na stacji diagnostycznej można sprawdzić stan amorków. Ja jak byłem to dostałem kartkę z ładną tabelką ze sprawnością amortyzatorów na poszczególnych kołach. Także potwierdzam!! ;) pozdro



andrejk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:30
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: andrejk » wt cze 27, 2006 12:19

Jaki moze byc kosz takiego sprawdzania. Ewentualnie jakie amortyzatory i sprezyny polecacie?



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » wt cze 27, 2006 13:40

Ok. 30 zł


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » wt cze 27, 2006 13:50

dokladnie to co radza koledzy stacja diagnostyczna prawde ci powie (chociaz nie zawsze ;) :P - joke)
u mnie powodem takich stukow byly tuleje na tylnej belce i wyjechane gumy przy mocowaniach amortyzatorow przy okazji wymienialem tez sworznie na wahaczach dzieki czemu autko zyskalo na stabilnosci i teraz cisza a zrobilem juz 15 tysia. Koszty minimalne


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 598 gości