AAM 1.8 Wysokie obroty na biegu jałowym - Co jest grane ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
AAM 1.8 Wysokie obroty na biegu jałowym - Co jest grane ?
Witam!
Silnik 1.8 AAM z roku 91r. przebieg 180 tyś km.
Mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym , silnik po nagrzaniu do temp. 90 nie spada całkiem do obrotów normalnych, tylko utrzymuję sie około 1200 obr.
Sprawdziłem prawie wszystko, a mianowicie:
- wymieniona jest sonda lambda (jednoprzewodowy zamiennik MTE-THOMSON)
- przeczyszczony jest cały wtrysk, przepustnica.
- podstawka pod monotryskiem jest prawie nowa - nie ma rzadnych śladów pęknięcia.
- sprawdziłem wężyki podciśnieniowe - nie mają żadnych pęknięć czy dziur.
- sprawdziłem przewód odmy i podciśnieniowy serwa.
- sprawdziłem czujniki: niebieski - temp wody i zasysanego powietrza - są dobre sprawdzałem omomierzem.
- wymieniłem silnik krokowy (nowszą używkę - przeczyściłem w środku, nasmarowałem, wyczyściłem styki), sprawdziłem go i jest dobry, mikroswitch też jest ok.
- wymienione świece, filtry.
- resetowałem kompa.
Niestety dalej nie mogę zdiagnozować co jest przyczyną tych wysokich obrotów.
Dodam że silnik pracuje równomiernie, nie gaśnie, srednie spalanie 7 l trasa.
Co to może być ?
Silnik 1.8 AAM z roku 91r. przebieg 180 tyś km.
Mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym , silnik po nagrzaniu do temp. 90 nie spada całkiem do obrotów normalnych, tylko utrzymuję sie około 1200 obr.
Sprawdziłem prawie wszystko, a mianowicie:
- wymieniona jest sonda lambda (jednoprzewodowy zamiennik MTE-THOMSON)
- przeczyszczony jest cały wtrysk, przepustnica.
- podstawka pod monotryskiem jest prawie nowa - nie ma rzadnych śladów pęknięcia.
- sprawdziłem wężyki podciśnieniowe - nie mają żadnych pęknięć czy dziur.
- sprawdziłem przewód odmy i podciśnieniowy serwa.
- sprawdziłem czujniki: niebieski - temp wody i zasysanego powietrza - są dobre sprawdzałem omomierzem.
- wymieniłem silnik krokowy (nowszą używkę - przeczyściłem w środku, nasmarowałem, wyczyściłem styki), sprawdziłem go i jest dobry, mikroswitch też jest ok.
- wymienione świece, filtry.
- resetowałem kompa.
Niestety dalej nie mogę zdiagnozować co jest przyczyną tych wysokich obrotów.
Dodam że silnik pracuje równomiernie, nie gaśnie, srednie spalanie 7 l trasa.
Co to może być ?
Ostatnio zmieniony ndz cze 25, 2006 12:08 przez ordy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Prince2005
- Ma gadane
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- Prince2005
- Ma gadane
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
wyskie obroty mogą być spowodowane zbyt duzym przyspieszeniem zapłonu możesz spróbować go opóżnić ale dopiero na ciepłym silniku zobaczysz co się będzie działo jst jeszcze jedna opcja zbyt bogata mieszanka biegu jałowegodziejo, jak myślisz może to być nieustawiony zapłon ? nie mam lampy strobo by to sprawdzić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości