Teoretycznie cewka jest sterowana masą, niemniej pytanie brzmi, czy zwierając go na stałe (jako sposób realizacji zabezpieczenia) mogę w ten sposób uszkodzić komp? Próbował ktoś takiego rozwiązania?

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Układ z zapętleniem mam już zrobiony w golfie, opisywałem go niedawno na forum (mkII odcięcie zapłonu).evolution pisze:zwarcie do plusa uszkodzi komp lub modul zwarcie do masy spali cewke najlepiej zabrac plus na sterownik najbezpieczniej - nie odpali w ogole
lub tez plus na pompe paliwa - odpali , zgasnie i tak w kolko poki cos paliwa w listwie bedzie mozna tez zrobic zabezpieczenie z zapetleniem wlaczasz zaplon naciskasz ukryty switch zaskakuje przekaznik odpalasz po zgaszeniu o nowa wlaczasz zaplon.....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości