[MK3 ABU] zbieznosc,geomtria sciaga na prawo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 ABU] zbieznosc,geomtria sciaga na prawo
hejka
Panowie powiedzcie co zrobic,autko sciąga na prawo (wiem ze bylo juz pare tematow o tym ale...) Po przelozenie kol nic nie pomoglo,cisnienie kol tyz ok rozmawiamlem z gosciem telefonicznie narazie o zbieznosci i geometri i mi twierdzi ze tego nie zlikwiduje bo zbieznosc kol chocby ustawil jak ma byc to i tak nie ma znaczenia na sciaganie auta!,cos gadal ze moze najechalem na kraweznik cos coflo itemu sciaga a scoga tak od 100km/h ,Poweidzcie mi tak na chlopski rozum o co biega,gdzie sie udac czy tez moze ten fachowic cos sciemnia?
Dzieki bardzo
Maciej
Panowie powiedzcie co zrobic,autko sciąga na prawo (wiem ze bylo juz pare tematow o tym ale...) Po przelozenie kol nic nie pomoglo,cisnienie kol tyz ok rozmawiamlem z gosciem telefonicznie narazie o zbieznosci i geometri i mi twierdzi ze tego nie zlikwiduje bo zbieznosc kol chocby ustawil jak ma byc to i tak nie ma znaczenia na sciaganie auta!,cos gadal ze moze najechalem na kraweznik cos coflo itemu sciaga a scoga tak od 100km/h ,Poweidzcie mi tak na chlopski rozum o co biega,gdzie sie udac czy tez moze ten fachowic cos sciemnia?
Dzieki bardzo
Maciej
Ostatnio zmieniony czw wrz 07, 2006 17:19 przez MaciejW, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: zbieznosc,geomtria sciaga na prawo
Niezly fachowiec skad takiego wziales ? Oczywiscie ze zbieznosc ma wplyw na sciaganie i trzeba ja koniecznie ustawic. Poza tym dochodzi jeszcze pochylenie kol. Jedno i drugie trzeba ustawic na raz bo zmiana pochylenia wplywa na zbieznosc. Zdaza sie to najczesciej wlasnie przy mocnych strzalach w kraweznik gdy sruby pomiedzy amorem a zwrotnica sa zle dokrecone. No i zmien fachowca bo z takimi teoriami to on Ci tak auto wyserwisuje ze nie zajedziesz nim dalekoMaciejW pisze:hejka
rozmawiamlem z gosciem telefonicznie narazie o zbieznosci i geometri i mi twierdzi ze tego nie zlikwiduje bo zbieznosc kol chocby ustawil jak ma byc to i tak nie ma znaczenia na sciaganie auta!
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
No gosc jeszcze mowil ze jezeli na np.lewym kole jest zle ustawione a na drugim dobrze to i tak auto powinno jechac prosto,caly czas sie upiera ze to 95% wina opon bo niby uzywane ,za to istawinie chce wziasc 50 zeta to kiedy sie ustawia zbieznosz jak opony scina czy jak ?bugalon pisze:Niezly fachowiec skad takiego wziales ? Oczywiscie ze zbieznosc ma wplyw na sciaganie i trzeba ja koniecznie ustawic.
nie wiem jaka jest różnica w cenie między ustawieniem samej zbieżności a całą geometrią, ale warto zainwestować. To nie tylko kwestia ściągania.Zła geometria to szybsze zużywanie się elementów układu jezdnego (opony) złe prowadzenie.MaciejW pisze:Czyli Panowie jak ustawie sama zbieznosc to moze teoretycznie pomoze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości