Strona 1 z 2
moj mk3 szarpie i przerywa przy wysokich obrotach pomocy
: pt cze 23, 2006 10:55
autor: skater16
Siemka pisalem juz conieco o tym wczesniej ale nie uzyskalem zadnej pomocy wiec chcialbym ponowic swoja prosbe o pomoc i porady.
Przedstawia sie to tak : kupilem auteczko jezdzilem wszytsko bylo jak najbardziej ok nic sie z nim nie dzialo do mometu kiedy to wyjezdzilem praliwo prawie do konca auto zaczelo wariowac przerywac i szarpac od okolo 2,5 tys obrotow w zwyz i bardzo slabo rozpedzac sie pojechalem na stacje zalalem ale probolem byl nadal aktywny wymienilem filtr paliwa swiece przewodu wyjalem i wyczyscilem pompe ktora jest sprawna jak najbardziej kupilem plyn ktory dolewa sie do paliwa do czysczenia wtruyskow i ukladu paliwowego zaaplikowalem go do pelnego baku paliwa ale auto nadal zachowuje sie tak samo czyli szarpie i przerywa dziwi mnie tylko to ze raz szarpie i przerywa a raz przez jakies kilka chwil jest dobrze daje gazu opor auuto idzie jak burza a za chwile przy 2,5 tys obrotow ponownie szarpie i przerywa mowimy teraz o mk3 2,0 gti pomocy prosze
: pt cze 23, 2006 13:02
autor: dziejo
skoro długo jezdziłes z niskim stanem paliwa podejrzewan że może pompa paliwa siadać pomału
: pt cze 23, 2006 13:19
autor: Paweł_G
dziejo, Dobrze prawisz - mi potrafi nawet auto zgasnąć a potem jak pompa nagle zassie to odpala się z rozpędu - "na pych"
nie to nie pompa
: pt cze 23, 2006 13:23
autor: skater16
nie nie panowie to nie pompa z niskim stanem paliwa bylo jezdzone tylko raz i wtedy sie to zaczelo robic ale od kolegi od takiego samego mk3 przekladalismy pompe i dzialo sie to samo
: pt cze 23, 2006 17:55
autor: wara99
co kolega wstydzi sie ozo
ODP.
: pt cze 23, 2006 18:46
autor: sis77
Moze czujnik Halla ci zaczyna nawalac ?-- ja mialem podobny przypadek zaczeło sie tak jak opisujesz -- pozniej zaczoł sam gasnac obojetnie czy byłl zimny silnik czy cieply.
auto mam dopiero rok nieznam sie z abardzo -- wiec tylko spekuluje
: pt cze 23, 2006 19:01
autor: dziejo
przekladalismy pompe i dzialo sie to samo
to co innego
:(
: pt cze 23, 2006 22:02
autor: skater16
niewiem doradzcie gdzie jeszcze szukac przyczyny i co wymienic nie chce by moj mk3 swierzo kupiony byl chory i nie jezdzil
Ad: Wara nie nie wstydze sie tak napisalem ale juz poprawka wniesiona i jest ok pozdrawiam
[ Dodano: 23 Cze 2006 22:57 ]
nie mowcie ze skonczony jest ten temat bo sie z lekka podlamuje poradzcie cos nikt z was nie spotkal sie z takim czym lub tez nie slyszal nigdy o takim ewenemencie jak moj
: pt cze 23, 2006 23:11
autor: vpil
Witam.
Panowie przecież nigdzie nie jest zabronione jeżdżenie z niskim poziomem paliwa. To że pompa czasami zaciągnie trochę powietrza to nic się jej nie stanie, a syfy w baku osadzają się na dnie zbiornika i czy jest dużo paliwka czy mało to nie ma znaczenia bo pompa zawsze zaciąga paliwo z najniższego punktu w zbiorniku. Rezerwa to jest tylko informacja dla kierowcy, że kończy się fuel.
Mój szwagier tankuje auto do pełna tylko raz w roku jak jedzie na wczasy, tak to przez cały rok jeździ na rezerwie albo tuż przed rezerwą. I tak sobie już śmiga osiem lat, przebieg ma około 100tyś km i z pompą nie miał żadnych kłopotów.
Myślę, że był to zbieg okoliczności z tym brakiem paliwa, a problem może być gdzie indziej np z ukł zapłonowym(kopułka ,palec,cewka, czujnik Halla).
Pozdrawiam.
: pt cze 23, 2006 23:29
autor: skater16
ooooo i juz cos jakas konkretna opowiedz
[ Dodano: 24 Cze 2006 09:11 ]
siemka no podajcie jeszcze kilka prawdopoobnych przyczyn zebym wydal jeszcze troche kasy ktorej i tak juz nie mam a z autem bedzie nadal dzialo sie to samo
: pn cze 26, 2006 00:24
autor: Jacenty85
A może masz coś z zapłonem a raczej z aparatem:)Może to nie ma wspólnego z pompką - moze taki dziwny przypadek. Musiałbyś jechać na Vaga albo innego kompa. Może to TPS. A może kat. ci umarł - chociaż watpie bo on muli przy wysokich obrotach ale bardziej "płynnie". A filtr paliwa sprawdzałeś????może gdzieś ciągnie lewe powietrze????:)OJ TRZEBA SIĘ NASZUKAĆ
:(
: pn cze 26, 2006 22:09
autor: skater16
filtr paliwa wymieniony a lewe powietrze jesli tak to gdzie moze on je lapac ?? kur** juz nie mam sily do tego auta
: pn cze 26, 2006 22:47
autor: Jacenty85
Lewe powietrze może łapać spod: przepustnicy, kolektora jak również spod regulatora ciśnienia paliwa - ale wtedy mule byłoby raczej od najniższych obrotów. JEDŹ NA VAGA!Ale musze się zgodzić że ten silnik jest porypany.
: pn cze 26, 2006 23:09
autor: skater16
jak porypany nie rozumiem o co koledze chodzi silnik 2,0 ma w sobe cos nie tak ?? hmmm ??
[ Dodano: 27 Cze 2006 10:09 ]
i wlasnie poraz drugi tak sao skonczyl sie moj post z prosba o rady no nic zkoda trzeba radzic sobie samemu pozdrawiam wszytskich