Czy ma ktoś z was może w samochodzie amperomierz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Czy ma ktoś z was może w samochodzie amperomierz

Post autor: TUTENHAMON » czw cze 22, 2006 22:33

Jak w temacie chcę się dowiedzieć ile pokazuje przed odpalenie ile po odpoaleniu jak to wygląda


TUTENHAMON

andy94
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: andy94 » pt cze 23, 2006 00:38

W samochodzie nie, ale w stacyjnym generatorze prądotwórczym na dieslu 6l i akumulatorach 2x12V (chyba po 80Ah) prąd ładowania bezpośrednio po rozruchu ma ok. 20A i szybko opada po mniej więcej minucie do ok. 5A. Dodam tylko że silnik podczas postoju jest cały czas grzany przez grzałkę zamontowaną w układzie cieczy chłodzącej - tak więc mimo niemałej pojemności rozruch ma zdecydowanie lekki i krótki.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt cze 23, 2006 06:04

TUTENHAMON pisze:Jak w temacie chcę się dowiedzieć ile pokazuje przed odpalenie ile po odpoaleniu jak to wygląda
teraz nie mam amperomoerza, ale długo jeżdziłem autem z amperomierzem.Wyskalowany był +/-30A.Po dłuższym postoju, czy używaniu jakichś odbiorników na zgaszonym silniku (raz zostawiłem na światłach na ok 1h) amperomierz po odpaleniu pokazywał +30A, w czasie jazdy wskazówka stopniowo przesuwała się w kierunku zera.Po doładowaniu aku, utzrymywala sie nieco (naprawdę ciut) na +. Tak w zasadzie powinno to wyglądać.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pt cze 23, 2006 08:46

Acha to dobrze mam bo myślałem że jest spiepszony bo po odpaleniu właśnie wychyla się gdzieś do około 30 A potem pokazuje jakieś 5 amp. A czy wskazówka czy drżała czy stała sztywno.


TUTENHAMON

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt cze 23, 2006 08:49

W czasie jazdy powoli przesuwa się w kierunku zera, a potem w zasadzie stoi nieruchomo, chociaż czasem wahnie się trochę.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pt cze 23, 2006 08:54

Acha bo mi drży milimetr w lewo milimetr w prawo ale może to struktura amperomierza dzięki bardzo


TUTENHAMON

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt cze 23, 2006 08:55

NMZC :) :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości