Strona 1 z 1

golf 3 1.9 tdi 94 rocznik wyciagne tylko 140 km/ h dlaczego?

: ndz sty 16, 2005 22:55
autor: plur
mam problem ostatnio zostalo wymienione tak : pasek rozrządu, obydwa paski " klinowe" czy jakoś tak, olej , filtr oleju, powietrza ,paliwa, klocki haumlcowe.
przed wymiana samochód leciał normalnie 180km - takie ma ograniczenie w komputerze po wymiane tego wszystkiego leci 140 i ni da rady wiecej.
Zauważyłem, że jak jest zimny to tak jakby troszke mocniej kopcił przy odpalaniu ( po wymianie częsci)ale jak odpale drugi raz jest bez zarzutu silnik faktycznie chodzi " równiej" ale ta prędkosć , co może być nie tak???
Może na polskie drogi 180 t o za duzo ale sam fakt ,ze tyle nie wyciaga to już o czymś swiadczy ,że jest nie tak. Czy może być to przez zapłon- mimo że nie trzeba krecić ,a moze turbo nie działa jak powinno help me bo jestem zielony- zakupilismy go niedawno. :kupa: :niewiem: :prayer:

: ndz sty 16, 2005 23:03
autor: BruceLee30
jak dla mnie to przestawili ci zaplon jak wymieniali pasek rozrzadu ale ....
najlepiej zainwestuj 100 zl w interfejs do VAG i podepnij komputer dowiesz sie wszystkiego co boli twoje autko :) wszystko znajdziesz w necie

: ndz sty 16, 2005 23:14
autor: Goofol
tez tak mialem!!! ZAPŁON!!!!!

: ndz sty 16, 2005 23:48
autor: Corvax
Zrób diagnoze, ECU wchodzi w tryb awaryjny i więcej jak 140 nie poleci. Jaki zapłon Bruce???.

: pn sty 17, 2005 12:09
autor: plur
zapłon to bym musiał zobaczyć jaki bo mam go od niedawna, ale autko super nie ma to jak kochane golfiki. durno odponre

: pn sty 17, 2005 14:47
autor: Corvax
Przy wymianie rozrządu nic się nie ustawia, z tego co wiem, oprócz samego ustawienia rozrządu :hmm:

: pn sty 17, 2005 15:52
autor: torreador
Witam.
Po wymianie rozrządu zalecane jest sprawdzenie ustawienia kąta początku wtrysku na pompie wtryskowej za pomocą np. VAG-a. Tak przynajmniej twierdzą fachowcy od TDI.

Pozdrawiam.

: pn sty 17, 2005 20:06
autor: plur
140 i 3000 obrotów i nie poleci dalej , faktycznie trzeba by było go podpiac po komputer ale co zadzwonie do mechanika to albo posuty komputer albo nie ma hehe fajnie może faktycznie trzeba ustawić wtrysk

: wt sty 18, 2005 03:20
autor: Wojtek83
Witam a moze przy zmianie paska przesuneli go o jeden zabek? mialem podobne objawy tylko ze w benzynie auto kopcilo i nie mialo mocy Nie wiem jakie sa obiawy w dieslu to tylko taka moja sugestia

: wt sty 18, 2005 14:27
autor: Corvax
Owszem mogli, ale co to za warsztat, co tak wymienia rozrząd?. Objawialo by się to przedewszystkim problemami z odpalaniem zimnego auta, kopceniem na biało i utratą mocy w całym zakresie obrotów.

: wt sty 18, 2005 20:51
autor: plur
okazalo sie,ze ktoś wcześniej ustawił rozrząd po swojemu przez co poma wtryskowa była ustawiona pod tego kogoś. Na dodatek w komputerze zwiekszył dawke podawanego paliwa, po prostu komuś chodziło o to aby zwiększyć moc maksymalnie nie ingerujac za bardzo w resztę podzespołów. Automatycznie jak mechanik ustawił rozrząd dobrze pompa pozostala w starym położeniu czyli tak jak ktos wcześniej sobie ustawił.
Byłem na komputerze i mi wykazało, że pompa właściwie działa ale nadaremnie. Jak wcześniej napisał torreador chodziło o kąt początku wtrysku na pompie wtryskowej.Teraz po zrobieniu leci jak burza :food: :satan: :)

: wt sty 18, 2005 22:05
autor: Piotro
troszke nie zrozumialem. To komputer wykazal co bylo nie tak czy nie?

: wt sty 18, 2005 23:21
autor: BruceLee30
Corvax pisze:Zrób diagnoze, ECU wchodzi w tryb awaryjny i więcej jak 140 nie poleci. Jaki zapłon Bruce???.
heeh jezeli bym napisal ze trzeba sprawdzic kat poczatek wtrysku to mozliwe ze potrzebujacy niewiedzial by o co chodzi jezeli napisze "zaplon" to kazdy uzytkownik 4 kolek bedzie wiedzial mniej wiecej o co chodzi, nie kazdy operuje fachowa terminologia dlatego czasem lepiej napisac "poludzku" aby kazdy zozumial

: wt sty 18, 2005 23:43
autor: Corvax
Niby tak, teyle że to diesel....