Strona 1 z 2

MK3 czy pompe paliwa da sie naprawic???

: śr cze 21, 2006 23:30
autor: newswen
witam!!
jak w twemaciew. :gora:
u mniew w moim mk3 padla mi pompa, pwewnie juz byly takiew twematy na forum alew nie moglwem znalwezc. :crazy:
mam pytanko czy jwest taka opcja zweby ja naprawic?? :chytry:
czy trzweba kupic nowa??
pozdro i czwekam na odp. :okej:

: śr cze 21, 2006 23:49
autor: Simon_VR
watpie w mozliwosci naprawy. trzeba by miec male japonskie raczki i naprawde duzo cierpliwosci (gra nie warta swieczki). cena zamiennika nie jest duza 100-150 pln. a gdyby ktos naprawial za 30 pln to spewnoscia bylby juz bogatym czlowiekiem.

: czw cze 22, 2006 07:35
autor: Paweł NPI
Hmmm... w MKIII jest raczej taka sama pompa co w Vento... A jak u staruszka w Vento wysiadła, to trzeba było wymienić na nową bo gość powiedział że tych pomp się nie naprawia...

: czw cze 22, 2006 08:45
autor: Paweł_G
Tylko i wyłącznie do wymiany - pod warunkiem że masz pompe do której możesz dokupić sam wkład. Ja niestety mam jakiąś taką "limitowaną" :jezor: do której dokupienie samego wkładu pompy wychodzi ok 800 zł (tylko orginał) więc postanowiłem zmienić na taka z innym popularniejszym koszem pompy.
Dodam wam jeszcze fotke mojej starej pompy żebyście mogli się wystrzegać takich :jezor:

Obrazek

: czw cze 22, 2006 20:19
autor: miś fazi
Cześć jest taka opcja ze pompe da sie naprawić ja sam zrobiłem sąsiadom około 15 sztuk jak weszła moda na gaz a instalacje nie miały odcięcia pompy tylko do tego są potrzebne urządzenia jak nie wiesz jak to sie robi to tak jak pisali koledzy kup inną dobrą tylko pamiętaj ze nigdy nie podłączaj pompy wyjętej z baku pod zaśilanie jakie kolwiek bo będziesz miał ognisko

[ Dodano: 22 Cze 2006 20:31 ]
Robiłem za piwo i dalej jestem biedny

: sob cze 24, 2006 09:26
autor: skater16
takich rzeczy sie nie naprawia i nie regeneruje jest to tylko zbedny wydatek bo nikt nie gwarantuje ze bedzie dzialalo poprawnie a nawet jak to w niedlugim okresie pompa na dobre padnie proponuje szukac zamiennika ktory jest stosunkowo tani i jezdzic do woli pozdrawiam

: sob cze 24, 2006 10:13
autor: Paweł Marek
miś fazi pisze:Robiłem za piwo i dalej jestem biedny
Miałbym prośbę. Skoro i tak nie zarabiasz na tym pieniędzy to mogłbyś dokładny opis na forum zamieścić jak to zrobić? Jakie narzędzie są potrzebne?

: sob cze 24, 2006 10:28
autor: Paweł_G
Ja nadal twierdze że samego silnika pompy nie da się naprawić bo po prostu jest nie rozbieralny. Cały główny silnik pompy jest umieszczony w cylindrycznej metalowej obudowie. Żeby się do niego dostać trzebaby tą obudowe rozciąć i co potem? Obudowa ta musi być super czszelna więc co? Pospawać ją? Szkoda czasu. Rozmawiałem w gościem który sprowadza pompy z rozbitków z Niemiec (kupiłem od niego pompe - dziś odbieram na poczcie :jezor: ) to mówił że jemu nie opłaca się coraz bardziej tego robić bo na Allegro jest tyle Chińskich i Ukraińskich zamienników.

: sob cze 24, 2006 10:40
autor: Paweł Marek
A co szkodzi przeczytać opis naprawy jeśli Miś Fazi zechce go zamieścić. Nikt nikogo do niczego tu nie zmusza. Kto chce kupi nową pompę, a kto ma niezły warsztacik i będzie chciał się pobawić sam to czemu nie.

: sob cze 24, 2006 10:43
autor: Paweł_G
Paweł Marek, Też będe śledził wątek z zaciekawieniem :bigok:

: sob cze 24, 2006 13:46
autor: miś fazi
Witam Panów troche trudno będzie mi opisać sposób naprawy pomp paliwowych bo temat rzeka jak wiecie są pompy bardzo proste montowane na węzyku paliwowym i są bardzo skomplikowane ale nie ma pomp których nie da się rozebrać jak nie ma silnika którego nie da sie przewinąć łącznie z dorobieniem komutatora podstawowymi urządzeniami jakie są potrzebne to mała precyzyjna tokarka , wywazarka do wirników , szlifierka do szlifowania krzywizn , frezarka to podstawa nie licząc róznych materiałów Ja mam dostęp do tego wszystkiego z racji pracy którą wykonuje i mówiąc ze da się pompe naprawić nie miałem zamiaru nikogo do tego namawiać tylko powiedziałem ze sie da Kolega PAWEŁ G napisał coś o spawaniu cylindra a nie da sie przeciąć potem naciąć gwint na obu połowach dorobić pierścień z fosfor-brązu i zkręcić?

[ Dodano: 24 Cze 2006 13:58 ]
A tak na marginesie dla kolegi PAWŁA G jak masz pompe w metalowej obudowie to zobacz czy ona nie jest felcowana Jeśli tak to pod felcem masz napewno uszczelke typu oring i z tym tak samo nie ma problemu

[ Dodano: 24 Cze 2006 15:13 ]
Kolega Paweł Marek trafił w dyche potrzebny naprawde dobry warsztacik i wiele cierpliwości

: sob cze 24, 2006 15:52
autor: Paweł_G
A ja właśnie założyłem pompe używke którą kupiłem na Allegro od gościa który sprowadza je ze szrotów w Niemczech. Marka VDO. Śmiga jak marzenie - auto od razu równiej chodzi bo dostaje stałe ciśnienie paliwa. Gadałem z tym gościem i okazało się że prawdopodobnie moja stara pompa której fota jest powyżej jest od VR lub G60 :jezor:

miś fazi, Skoro potrafisz to naprawić to masz mój szacunek :bigok:

: sob cze 24, 2006 16:29
autor: miś fazi
Jest troche roboty ale ja bardzo lubie takie dłubanki to mnie uspokaja tak jak innych łowienie ryb Dzięki za szacunek bo myśle ze miałeś racje jak kupiłeś dobrą uzywke

: sob cze 24, 2006 16:35
autor: Paweł Marek
miś fazi pisze:takie dłubanki to mnie uspokaja
mnie również. A jeśli kiedyś znikną szroty to będziesz bogaty :)