1.8 16v PL- słabe ciśnienie w wężykach od ftrsków- co robić?
: ndz sty 16, 2005 17:02
witam wszystkich
Problem jest tego typu:
ciśnienie paliwa z pompki paliwowej jest takie zaj....te że jak odkręce wężyk doprowadzający paliwo do rozdzielacza to tryska paliwo po całym warsztacie (ściany, sufit, wszystko zachlapane), a jak odkręce wężyk od któregoś wtrysku lub wężyk przy rozdzielaczu, to ciśnienia niema w ogóle.
Paliwo w ogóle nie dochodzi do cylindrów bo niema siły przejść przez wtryski, i silnik NIE PALI. Co to za przyczyna, co robić?
Jeszcze jedno co zauwarzylem to to, że przy rozdzielaczu są 2 wtyki i z nich wychodzi normalnie jakaś instalacja tylko niewiem gdzie ona idzie.
A w instalacji silnikowej która idzie do komputera są 4 kostki, w kompie są tylko 3 wtyki, jedna została mi wolna i niewiem gdzie ją podłączyć?
czy czegoś tam brakuje? odpowiedzialnego za sterowanie tym rozdzielaczem paliwa? może dlatego niema ciśnienia na wtryskach.
Prosze o jakieś dobre rady bo robota stoi i niemoge wyjechać moją Jettą po swapie,
Problem jest tego typu:
ciśnienie paliwa z pompki paliwowej jest takie zaj....te że jak odkręce wężyk doprowadzający paliwo do rozdzielacza to tryska paliwo po całym warsztacie (ściany, sufit, wszystko zachlapane), a jak odkręce wężyk od któregoś wtrysku lub wężyk przy rozdzielaczu, to ciśnienia niema w ogóle.
Paliwo w ogóle nie dochodzi do cylindrów bo niema siły przejść przez wtryski, i silnik NIE PALI. Co to za przyczyna, co robić?
Jeszcze jedno co zauwarzylem to to, że przy rozdzielaczu są 2 wtyki i z nich wychodzi normalnie jakaś instalacja tylko niewiem gdzie ona idzie.
A w instalacji silnikowej która idzie do komputera są 4 kostki, w kompie są tylko 3 wtyki, jedna została mi wolna i niewiem gdzie ją podłączyć?
czy czegoś tam brakuje? odpowiedzialnego za sterowanie tym rozdzielaczem paliwa? może dlatego niema ciśnienia na wtryskach.
Prosze o jakieś dobre rady bo robota stoi i niemoge wyjechać moją Jettą po swapie,