Strona 1 z 1

1.8 16v PL- słabe ciśnienie w wężykach od ftrsków- co robić?

: ndz sty 16, 2005 17:02
autor: makin
witam wszystkich
Problem jest tego typu:
ciśnienie paliwa z pompki paliwowej jest takie zaj....te że jak odkręce wężyk doprowadzający paliwo do rozdzielacza to tryska paliwo po całym warsztacie (ściany, sufit, wszystko zachlapane), a jak odkręce wężyk od któregoś wtrysku lub wężyk przy rozdzielaczu, to ciśnienia niema w ogóle.
Paliwo w ogóle nie dochodzi do cylindrów bo niema siły przejść przez wtryski, i silnik NIE PALI. Co to za przyczyna, co robić?
Jeszcze jedno co zauwarzylem to to, że przy rozdzielaczu są 2 wtyki i z nich wychodzi normalnie jakaś instalacja tylko niewiem gdzie ona idzie.
A w instalacji silnikowej która idzie do komputera są 4 kostki, w kompie są tylko 3 wtyki, jedna została mi wolna i niewiem gdzie ją podłączyć?
czy czegoś tam brakuje? odpowiedzialnego za sterowanie tym rozdzielaczem paliwa? może dlatego niema ciśnienia na wtryskach.

Prosze o jakieś dobre rady bo robota stoi i niemoge wyjechać moją Jettą po swapie,

: ndz sty 16, 2005 17:23
autor: evolution
to przy wtryskach too leci z nich paliwo dopiro jak silnik uruchomisz
a przewody 2 pinowy regulator cisnienia 3 pinowy czujnik polozenia wagi przeplywomierza obydwa do sterownika jeden 2 pinowy wtyk bedzie tez do zaworu taktowanego regeneracji par paliwa przy silniku 2 2pinowe wtyki jedna do dyszy rozruchowej druga do przekaznika termicznego(uruchamia dysze rozruchowa) jeden 3 pinowy wtyk aparat zaplonowy do modulu jeden 3 pinowy wykorzystane 2 lub3 piny silnik krokowy
do tego za silnikiem jedna kostka(lub tez obok rozdzielacza ) do grzania sondy lambda i pin- konektorek sonda
podejrzewam ze podpiales zasilanie grzalki sondy
do rozdzielaca i nie daje paliwa odepnij kostke 2 pinowa z rozdzielacza i sproboj odpalic a w razieczego regulacja moze byc konieczna

: ndz sty 16, 2005 17:41
autor: makin
dzięki stary za radę, lece to sprawdzić