Strona 1 z 4

Żarówki xenonowe !? Hlp

: ndz sty 16, 2005 15:53
autor: Golf III GTI 8V
Witam!
Zastanawiam się nad kupnem żarówek mających imitować xenonowe. Planowałem zakup na allegro nie ukrywam głównym czynnikiem jest atrakcyjna cena.. Ale czy jednak jakość nie jest adekwantna do ceny?? Czy te żarówki nie są po prostu zwykłymi pomalowanymi niebieskawą farbką żarówkami?? Jakie macie tu doświadczenia?
Link do strony z żarówami :
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39361585

: ndz sty 16, 2005 15:59
autor: Kaczajazda
Ja bym się nie bawił w takie pierdołki. Najwazniejsza jest jakość oświetlenia drogi. Zainwestował bym na Twoim miejscu w Philips Blue Vision jeśli chcesz coś a'la xenon.

: ndz sty 16, 2005 19:39
autor: andrew2101
ewentualnie philips gt150 power to night :bigok:

: ndz sty 16, 2005 20:12
autor: VAUER6
Kaczajazda pisze:Ja bym się nie bawił w takie pierdołki. Najwazniejsza jest jakość oświetlenia drogi. Zainwestował bym na Twoim miejscu w Philips Blue Vision jeśli chcesz coś a'la xenon.
Popieram mam u siebie Philipsa Blu vision i sa bardzo dobre,reszte tych cudownych zarowek nadaje sie na wyciag.
Jeszcze Osram cool bluu jest git. :bigok:

: śr sty 19, 2005 14:17
autor: TUTENHAMON
Gdzie można dostać te philipsy i czy dają niebieskie światło mam reflektory tuningwe helle. Pozdrawiam

Re: Żarówki xenonowe !? Hlp

: śr sty 19, 2005 14:24
autor: Piter_NS
Golf III GTI 8V pisze:Czy te żarówki nie są po prostu zwykłymi pomalowanymi niebieskawą farbką żarówkami??
mialem kiedys philipsy blue vision spalily sie po niecalych 6 miesiacach a teraz mam jakies z supermarketu wedlug mnie jakoscia sie nie roznia
Obydwie zarowki maja szklo malowane tak samo jak zarowki do postojowek.

: śr sty 19, 2005 14:38
autor: Pzwmichu
Ja jeżdzę na Litechach, tych do których podałeś linka. I mogę powiedzieć tyle, że jak jest sucho to świecą ładnie, ale jak spadnie deszcz to kompletnie nic nie widać. Także drugi raz już bym ich nie kupił.

: śr sty 19, 2005 16:39
autor: Corvax
a ja polecam Helle Blue Light, w odróżnienu od Philipsa nic się nie wypala, światło jest białe, a w nocy wszystkie znaki drogowe i pasy na jezdni widać niesamowicie.

http://www.hella.pl/mainpl/katalog/katalog_90.html

: śr sty 19, 2005 19:29
autor: dioob
Pzwmichu pisze:Ja jeżdzę na Litechach, tych do których podałeś linka. I mogę powiedzieć tyle, że jak jest sucho to świecą ładnie, ale jak spadnie deszcz to kompletnie nic nie widać. Także drugi raz już bym ich nie kupił.
Zgadzam sie z kolega.Ale po deszczu to na moich zwykłych też nie było nic widać :grin:

: śr sty 19, 2005 20:11
autor: habano
a jaki koszt takich PHILIPS'ów albo innych fajnych :roll:

: śr sty 19, 2005 21:02
autor: r30q
Ja mam hella Power Light i jezdzilem na kilku kompletach ala ksenonow i jesli nie BLue Vision to NIC ... lepiej mieć dobre światło niż niebieskawy półmrok przed oczami :D

: pt sty 21, 2005 19:41
autor: Golf III GTI 8V
Dzięks za pomoc .. Postanowiłem faktycznie nie pakowac się w podróbki i zakupić żarówki helli blue light.. Jak tylko poinstaluję dam znać jakie sa efekty...

: ndz sty 23, 2005 01:37
autor: Peterus
Witam:)
Moje glupie pytanko brzmi jak moge se zamontowac taka zarowke do swego Golfa?:)Tzn czy ja mam zmieniac jakos instalacje czy poprostu kupic ta zarowke hella i wsadzic normalnie?:)Obecnie uzywam zwyklych H4 i czy sa tez takie ala xenonowe do h4?:)

: ndz sty 23, 2005 01:42
autor: dr Richie
Osobiście przerobiłem te "xenony" i inne z barwionymi bańkami i wniosek jest jeden - kasa w błoto. Od roku jeżdżę na Osram Silver-coś tam +50% więcej światła. Światło ma barwę naturalną, tyle, że jaśniejszą. Wszelakie niebieskawe światła nic nie dają w deszczu, asfalt wchłania takie światło jak gąbka wodę. Do tego jak ktoś ma barwione szyby na zielono, to już w ogóle same szyby obcinają widoczność oświetlanej drogi niebieskawym/zielonkawym światłem. Zatem proponowałbym owe żarówki H-4 Osram BILUX SILVERSTAR +50%, są trwałe, świecą naprawdę dobrze, mają 55/60W, więc kable nie dostają po dupie jak w przypadku żarówek 90/100W.
Do tego zapodam sobie komplecik przekaźników, zeby mieć pełne 14-14.5V na żarówkach (pod obciążeniem) podczas pracy alternatora, bo na bank każda fura ma spadki napięcia na instalacji a każde 0.5V to duża różnica w jasności światła. Owe przekaźniki założe dopiero wraz z układem przekaźników do samoczynnego załaczania świateł do jazdy dziennej, które wsadzę w gruby zderzak w miejsce i tak zbednych halogenów przecimgielnych... czyli gdzieś w wakacje będę miał na to czas...
Pozdrawiam!