Żarówki xenonowe !? Hlp
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Golf III GTI 8V
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 14:49
- Lokalizacja: Kraków
Żarówki xenonowe !? Hlp
Witam!
Zastanawiam się nad kupnem żarówek mających imitować xenonowe. Planowałem zakup na allegro nie ukrywam głównym czynnikiem jest atrakcyjna cena.. Ale czy jednak jakość nie jest adekwantna do ceny?? Czy te żarówki nie są po prostu zwykłymi pomalowanymi niebieskawą farbką żarówkami?? Jakie macie tu doświadczenia?
Link do strony z żarówami :
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39361585
Zastanawiam się nad kupnem żarówek mających imitować xenonowe. Planowałem zakup na allegro nie ukrywam głównym czynnikiem jest atrakcyjna cena.. Ale czy jednak jakość nie jest adekwantna do ceny?? Czy te żarówki nie są po prostu zwykłymi pomalowanymi niebieskawą farbką żarówkami?? Jakie macie tu doświadczenia?
Link do strony z żarówami :
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39361585
- Kaczajazda
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:33
- Lokalizacja: Jarocin
- Kontakt:
Popieram mam u siebie Philipsa Blu vision i sa bardzo dobre,reszte tych cudownych zarowek nadaje sie na wyciag.Kaczajazda pisze:Ja bym się nie bawił w takie pierdołki. Najwazniejsza jest jakość oświetlenia drogi. Zainwestował bym na Twoim miejscu w Philips Blue Vision jeśli chcesz coś a'la xenon.
Jeszcze Osram cool bluu jest git.
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Re: Żarówki xenonowe !? Hlp
mialem kiedys philipsy blue vision spalily sie po niecalych 6 miesiacach a teraz mam jakies z supermarketu wedlug mnie jakoscia sie nie rozniaGolf III GTI 8V pisze:Czy te żarówki nie są po prostu zwykłymi pomalowanymi niebieskawą farbką żarówkami??
Obydwie zarowki maja szklo malowane tak samo jak zarowki do postojowek.
a ja polecam Helle Blue Light, w odróżnienu od Philipsa nic się nie wypala, światło jest białe, a w nocy wszystkie znaki drogowe i pasy na jezdni widać niesamowicie.
http://www.hella.pl/mainpl/katalog/katalog_90.html
http://www.hella.pl/mainpl/katalog/katalog_90.html
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Zgadzam sie z kolega.Ale po deszczu to na moich zwykłych też nie było nic widaćPzwmichu pisze:Ja jeżdzę na Litechach, tych do których podałeś linka. I mogę powiedzieć tyle, że jak jest sucho to świecą ładnie, ale jak spadnie deszcz to kompletnie nic nie widać. Także drugi raz już bym ich nie kupił.
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
- Golf III GTI 8V
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 14:49
- Lokalizacja: Kraków
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
Osobiście przerobiłem te "xenony" i inne z barwionymi bańkami i wniosek jest jeden - kasa w błoto. Od roku jeżdżę na Osram Silver-coś tam +50% więcej światła. Światło ma barwę naturalną, tyle, że jaśniejszą. Wszelakie niebieskawe światła nic nie dają w deszczu, asfalt wchłania takie światło jak gąbka wodę. Do tego jak ktoś ma barwione szyby na zielono, to już w ogóle same szyby obcinają widoczność oświetlanej drogi niebieskawym/zielonkawym światłem. Zatem proponowałbym owe żarówki H-4 Osram BILUX SILVERSTAR +50%, są trwałe, świecą naprawdę dobrze, mają 55/60W, więc kable nie dostają po dupie jak w przypadku żarówek 90/100W.
Do tego zapodam sobie komplecik przekaźników, zeby mieć pełne 14-14.5V na żarówkach (pod obciążeniem) podczas pracy alternatora, bo na bank każda fura ma spadki napięcia na instalacji a każde 0.5V to duża różnica w jasności światła. Owe przekaźniki założe dopiero wraz z układem przekaźników do samoczynnego załaczania świateł do jazdy dziennej, które wsadzę w gruby zderzak w miejsce i tak zbednych halogenów przecimgielnych... czyli gdzieś w wakacje będę miał na to czas...
Pozdrawiam!
Do tego zapodam sobie komplecik przekaźników, zeby mieć pełne 14-14.5V na żarówkach (pod obciążeniem) podczas pracy alternatora, bo na bank każda fura ma spadki napięcia na instalacji a każde 0.5V to duża różnica w jasności światła. Owe przekaźniki założe dopiero wraz z układem przekaźników do samoczynnego załaczania świateł do jazdy dziennej, które wsadzę w gruby zderzak w miejsce i tak zbednych halogenów przecimgielnych... czyli gdzieś w wakacje będę miał na to czas...
Pozdrawiam!
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości